Patrykjagoda Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Hej. Co to może być. Słychać tylko po stronie głowicy lewej pasażera pyk pyk jak na filmiku i tak samo jak na filmie drży przewód po lewej stronie. Dodam ze prawa głowica dużo cichsza. Łańcucha rozrządu nie słuchać i nie ma błędów. https://m.youtube.com/watch?v=gOekWfoDMjM Strasznie mnie dziwiło czemu wężykiem od zwrotnego paliwa telepie i się tłucze coś. Możliwe jest ze to szklanka pompy wysokiego ciśnienia tak hałasuje? Bo mam przerwę też w okolice 2.5tys obrotów ale żadnego błędu nie ma. Czy hałas puk puk i drgania przewodu mogą świadczyć o szklance?
diakonx Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Cześć obejrzyj to https://www.youtube.com/watch?v=7QzJT9ocM7Y i poczytaj komentarze. Większość twierdzi że to norma
Patrykjagoda Opublikowano 22 Października 2016 Autor Opublikowano 22 Października 2016 Tak wychodzi ze to norma rozkrecilem pompe wysokiego ciśnienia wcześniej lewa strona się tlukla bardziej teraz po złożeniu prawa strona:) więc to wtryski mają taką głośna pracę i ten typ tak chyba ma:) Ale zmienię olej na liqui moly 5w40 synthoil high tech tylko ile wchodzi? 6.2l?
diakonx Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Nie przejmuj się tym dzwiękiem,...serio .....
Patrykjagoda Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Opublikowano 6 Listopada 2016 Dźwięk powodu pompa paliwa:) A teraz mam problem z dolnymi obrotami tzn od 1000 do 2000obr w tych zakresach szarpie tzn jak chce przyspieszać mam np 1200obr wcisne to szarpniecie jest i idzie albo idzie szarpnie przy 1800obr i już ok a powyżej 2500tys już nic się nie dzieje górny zakres idzie elegancko
turborzeznik Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 (edytowane) Co do samych dzwięków dwoje różnych machaników w pl i w de mówią to samo, ten typ tak ma. To normalna praca wtrysków. U mnie motor pracuje równo bez szarpania itd. Zapomniałem dodać, samochód podpięty pod komputer, krótki przejazd, zero blędów. Więc silnik cyka bo cyka i tyle. Edytowane 23 Lipca 2017 przez turborzeznik
Patrykjagoda Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2017 Jednak to normalna praca tego silnika a przyczyną szarpania przy przyspieszaniu był nagar na wtrysku nr jeden sporadyczne błędy właśnie mialem po skasowaniu wracaly raz na miesiąc więc postanowiłem użyć środka archoil pmax coś takiego i teraz przyspiesza równo zero błędów dużo lepsza praca ale widać po końcówkach wydechu że nagar się rozpuszcza niestety wina fsi nagaru na wtryskach dolocie itp
Patrykjagoda Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 Jednak problem powrócił z szarpaniem po każdym odpaleniu gdy zimny silnik np dzień tydzień postoju. Nagar jednak wątpię czasem mam sporadycznie błąd p0263 wtrysk nr 1. Myślę sprawdzić jeszcze pod pokrywa zaworów jak popychacze plus sprawdzę kompresję silnika. Dodam filmik dźwięku jaki od pewnego czasu mi towarzyszy. Może to koło pasowe wału? MOV_0387.mp4
Patrykjagoda Opublikowano 15 Lipca 2019 Autor Opublikowano 15 Lipca 2019 Nikt nic? Moze to być koło pasowe wału? Jak sprawdzic komoresje silnika chodzi o to czy idzie to zrobić żeby paliwa nie podawalo i czy jak rozlacze wszystkie cewki i bezpiecznik od pompy paliwa w zbiorniku to uda się sprawdzić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się