Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przekladka silnika na 2.8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam posiadam audi 1.8 chcialbym wymienic w nim silnik na 2.8 posiadam dawce calego lecz z napedem quatro wiem ze quatronodpada do przekladki lecz da sie to jakas wyjac zeby zostal tylko naped na przod ?audi a4/s4 b5 1997 >>>> audi a 4 b5. 1995 rok

Edytowane przez ziomallekk
Opublikowano

zostaw skrzynie swoja zmien silnik wiązke i chłodnica wody+ przewody klimy


bardzies pomysl o 1,8t mocno rozwojowy

Opublikowano (edytowane)

zostaw skrzynie swoja zmien silnik wiązke i chłodnica wody+ przewody klimy

bardzies pomysl o 1,8t mocno rozwojowy

Ty chyba kolego nie wiesz co piszesz, skrzyni z 1.8 z motorem 2.8 nie da się spiąć, sprzegła mają inne średnice 228mm dla R4 i 240mm dla V6

To co Ci będzie potrzebne to

- słupek + osprzet 2.8 ecu immo wiązki

- pas przedni kompletny

- sanki od v6

- skrzynia z 2.8, ewentualnie 2.4 + półosie

- wydech od fwd

- zwrotnice od v6 żeliwo

- hebel minimum 312 ale warto by wrzucic 320 jak juz bedziemy miec zwrotnice pod duzy przegub

1.8T żeby miało ~200 koni trzeba wydać na modyfikacje lekko ponad 3,5k a koszt samego silnika w dobrym stanie to 3k. 2.8 jestes w stanie z osprzetem dorwac do 2-2,5k w dobrym stanie.

Na gotowo 1.8 -> 2.8 to koszt ~5tyś zł wliczając czesci i robocizne do tego rozrząd, oleje, swieczki inne podstawowe elementy eksploatacyjne, ogarnięcie bolączek nowego silnika/napędów licząc ogólnie trzeba mieć w kieszeni 6-7k jeśli swapa robisz u kogoś jesli robote zrobisz sam i odpalisz silnik to w 5k sie zmiescisz

Wazna uwaga, jesli masz przedlifta kupuj przedliftowa 2.8, jesli polifta poliftowe 2.8 apr/ack ominiesz problem z przerabianiem kostek i sterowania pedałem gazu bo w przedlifcie jest linka a w polifcie potencjomentr

Edytowane przez uszol
Opublikowano

zostaw skrzynie swoja zmien silnik wiązke i chłodnica wody+ przewody klimy

bardzies pomysl o 1,8t mocno rozwojowy

Ty chyba kolego nie wiesz co piszesz, skrzyni z 1.8 z motorem 2.8 nie da się spiąć, sprzegła mają inne średnice 228mm dla R4 i 240mm dla V6

To co Ci będzie potrzebne to

- słupek + osprzet 2.8 ecu immo wiązki

- pas przedni kompletny

- sanki od v6

- skrzynia z 2.8, ewentualnie 2.4 + półosie

- wydech od fwd

- zwrotnice od v6 żeliwo

- hebel minimum 312 ale warto by wrzucic 320 jak juz bedziemy miec zwrotnice pod duzy przegub

1.8T żeby miało ~200 koni trzeba wydać na modyfikacje lekko ponad 3,5k a koszt samego silnika w dobrym stanie to 3k. 2.8 jestes w stanie z osprzetem dorwac do 2-2,5k w dobrym stanie.

Na gotowo 1.8 -> 2.8 to koszt ~5tyś zł wliczając czesci i robocizne do tego rozrząd, oleje, swieczki inne podstawowe elementy eksploatacyjne, ogarnięcie bolączek nowego silnika/napędów licząc ogólnie trzeba mieć w kieszeni 6-7k jeśli swapa robisz u kogoś jesli robote zrobisz sam i odpalisz silnik to w 5k sie zmiescisz

Wazna uwaga, jesli masz przedlifta kupuj przedliftowa 2.8, jesli polifta poliftowe 2.8 apr/ack ominiesz problem z przerabianiem kostek i sterowania pedałem gazu bo w przedlifcie jest linka a w polifcie potencjomentr

Kolega wytłumaczył to podręcznikowo:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...