ziomallekk Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Witam posiadam audi 1.8 chcialbym wymienic w nim silnik na 2.8 posiadam dawce calego lecz z napedem quatro wiem ze quatronodpada do przekladki lecz da sie to jakas wyjac zeby zostal tylko naped na przod ?audi a4/s4 b5 1997 >>>> audi a 4 b5. 1995 rok Edytowane 4 Października 2016 przez ziomallekk
primaballerina Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 zostaw skrzynie swoja zmien silnik wiązke i chłodnica wody+ przewody klimy bardzies pomysl o 1,8t mocno rozwojowy
ziomallekk Opublikowano 4 Października 2016 Autor Opublikowano 4 Października 2016 Wiem wiem ale chcialem 2.8 ale niestety dalem komus i nietety nie chce mi sie jej klepac skrzynia z 1.8 ponoc zamula ten silnik
Gość Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) zostaw skrzynie swoja zmien silnik wiązke i chłodnica wody+ przewody klimy bardzies pomysl o 1,8t mocno rozwojowy Ty chyba kolego nie wiesz co piszesz, skrzyni z 1.8 z motorem 2.8 nie da się spiąć, sprzegła mają inne średnice 228mm dla R4 i 240mm dla V6 To co Ci będzie potrzebne to - słupek + osprzet 2.8 ecu immo wiązki - pas przedni kompletny - sanki od v6 - skrzynia z 2.8, ewentualnie 2.4 + półosie - wydech od fwd - zwrotnice od v6 żeliwo - hebel minimum 312 ale warto by wrzucic 320 jak juz bedziemy miec zwrotnice pod duzy przegub 1.8T żeby miało ~200 koni trzeba wydać na modyfikacje lekko ponad 3,5k a koszt samego silnika w dobrym stanie to 3k. 2.8 jestes w stanie z osprzetem dorwac do 2-2,5k w dobrym stanie. Na gotowo 1.8 -> 2.8 to koszt ~5tyś zł wliczając czesci i robocizne do tego rozrząd, oleje, swieczki inne podstawowe elementy eksploatacyjne, ogarnięcie bolączek nowego silnika/napędów licząc ogólnie trzeba mieć w kieszeni 6-7k jeśli swapa robisz u kogoś jesli robote zrobisz sam i odpalisz silnik to w 5k sie zmiescisz Wazna uwaga, jesli masz przedlifta kupuj przedliftowa 2.8, jesli polifta poliftowe 2.8 apr/ack ominiesz problem z przerabianiem kostek i sterowania pedałem gazu bo w przedlifcie jest linka a w polifcie potencjomentr Edytowane 5 Października 2016 przez uszol
Jumis Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 zostaw skrzynie swoja zmien silnik wiązke i chłodnica wody+ przewody klimy bardzies pomysl o 1,8t mocno rozwojowy Ty chyba kolego nie wiesz co piszesz, skrzyni z 1.8 z motorem 2.8 nie da się spiąć, sprzegła mają inne średnice 228mm dla R4 i 240mm dla V6 To co Ci będzie potrzebne to - słupek + osprzet 2.8 ecu immo wiązki - pas przedni kompletny - sanki od v6 - skrzynia z 2.8, ewentualnie 2.4 + półosie - wydech od fwd - zwrotnice od v6 żeliwo - hebel minimum 312 ale warto by wrzucic 320 jak juz bedziemy miec zwrotnice pod duzy przegub 1.8T żeby miało ~200 koni trzeba wydać na modyfikacje lekko ponad 3,5k a koszt samego silnika w dobrym stanie to 3k. 2.8 jestes w stanie z osprzetem dorwac do 2-2,5k w dobrym stanie. Na gotowo 1.8 -> 2.8 to koszt ~5tyś zł wliczając czesci i robocizne do tego rozrząd, oleje, swieczki inne podstawowe elementy eksploatacyjne, ogarnięcie bolączek nowego silnika/napędów licząc ogólnie trzeba mieć w kieszeni 6-7k jeśli swapa robisz u kogoś jesli robote zrobisz sam i odpalisz silnik to w 5k sie zmiescisz Wazna uwaga, jesli masz przedlifta kupuj przedliftowa 2.8, jesli polifta poliftowe 2.8 apr/ack ominiesz problem z przerabianiem kostek i sterowania pedałem gazu bo w przedlifcie jest linka a w polifcie potencjomentr Kolega wytłumaczył to podręcznikowo:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się