piotrek991 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 witam auto jezdziło ok wszystko było dobrze, auto noc przestało, rano odpalam jadę, zagrzał się i na jałowym widzę że zaczyna trzęś budą obroty falują 800/900, albo poprostu wisi na 1100, podczas jazdy nic się nie dzieje jak jezdził tak jezdzi wymieniłem zaworek odmy (śruba odp.korobowodu trochę puszczał ale był w sumie ok) zero poprawy wyjęta przepustnica - czyściutka jak nowa temperatura ok HELP !!! błędy na vagu : 17705, 16891, 18043
scq Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) SZUKAJCIE, A ZNAJDZIECIE! PROŚCIE, A BĘDZIE WAM DANE! http://a4-klub.pl/index.php?/topic/132945-b6-bfb-blad-17705-wypadanie-zaplonow-rzucanie-silnikiemrozwiazany/page-1 Miałem podobne objawy przy walniętym czujniku temp. płynu chłodniczego. Po wymianie czujnika (2 bo jeden nowy był uwalony) problem zniknął. Edytowane 5 Października 2016 przez scq
piotrek991 Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) dobra sprawa wygląda tak świece nowe cewki nowe kable do cewek nowe zawór opd.śruba korbo. nowa czujnik temperatury nowy przepustnica czyściutka grzybek nowy obroty nie falują, utrzymują się na 1100, jak ścisnę przewód od kolektora co idzie do odmy obroty spadają poniżej 1100 czyli co? gdzieś nieszczelność? tak na macanego nic nie widać wszystkie opaski ściśnięte nic nie pierdzi nigdzie...... zgłupiałem Dobra obroty znowu faluja. Czy ten zaworek topran może być z zasady do du....y? Zrobiłem adaptację vagiem przepustnicy i chwilowo ok Edytowane 5 Października 2016 przez piotrek991
Away Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Jak najbardziej taki topran może nie trzymać, kupuj tylko ori, cena ok 45PLN Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Repik Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Miałem podobny problem, kup zawór oryginalny - ja w serwisie zapłaciłem 48 złotych, wymieniłem sobie sam i wszystko wróciło do normy. Jeżeli po ściśnięciu węża od kolektora obroty wracają do normy to na pewno zawór odpowietrzający skrzynie korbową do wymiany.
piotrek991 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) topran został, czujnik temperatury nowy był uszkodzony wsiadziem stary ale to nie pomogło pomogła wydaję mi się adaptacja przepustnicy, bo narazie wróciło wszystko do normy tan odpowietrznik zielony firmy vaico to oryginał? Edytowane 6 Października 2016 przez piotrek991
kawowy19 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 vaico to nie oryginał chyba że w środku taki się trafił
piotrek991 Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 Jest nowy oryginał vw zapobiegawczo wymieniony Ale jak wspomniałem zamieszania narobiła przepustnica
nomad999 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Podepnę się. Witam Wywaliło mi 2 błędy: 16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych zbyt mała oporność 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty zbyt mała oporność Jak zimny , na jałowym trochę faluje , porozgrzaniu ok. Taka sama sytuacja na PB jak i na LPG. Po za tym nie odczułem innych problemów w trakcie jazdy. Może przepływomierz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się