Skocz do zawartości
IGNOROWANY

falujące obroty na jałowym BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

auto jezdziło ok wszystko było dobrze, auto noc przestało, rano odpalam jadę, zagrzał się i na jałowym widzę że zaczyna trzęś budą obroty falują 800/900, albo poprostu wisi na 1100,

podczas jazdy nic się nie dzieje jak jezdził tak jezdzi

wymieniłem zaworek odmy (śruba odp.korobowodu trochę puszczał ale był w sumie ok) zero poprawy

wyjęta przepustnica - czyściutka jak nowa

temperatura ok

HELP !!!

błędy na vagu : 17705, 16891, 18043

Opublikowano (edytowane)

SZUKAJCIE, A ZNAJDZIECIE!

PROŚCIE, A BĘDZIE WAM DANE!

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/132945-b6-bfb-blad-17705-wypadanie-zaplonow-rzucanie-silnikiemrozwiazany/page-1

Miałem podobne objawy przy walniętym czujniku temp. płynu chłodniczego. Po wymianie czujnika (2 bo jeden nowy był uwalony) problem zniknął.

Edytowane przez scq
Opublikowano (edytowane)

dobra sprawa wygląda tak

świece nowe

cewki nowe

kable do cewek nowe

zawór opd.śruba korbo. nowa

czujnik temperatury nowy

przepustnica czyściutka

grzybek nowy

obroty nie falują, utrzymują się na 1100, jak ścisnę przewód od kolektora co idzie do odmy obroty spadają poniżej 1100 czyli co? gdzieś nieszczelność? tak na macanego nic nie widać wszystkie opaski ściśnięte nic nie pierdzi nigdzie...... zgłupiałem


Dobra obroty znowu faluja. Czy ten zaworek topran może być z zasady do du....y? Zrobiłem adaptację vagiem przepustnicy i chwilowo ok Edytowane przez piotrek991
Opublikowano

Jak najbardziej taki topran może nie trzymać, kupuj tylko ori, cena ok 45PLN

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Miałem podobny problem, kup zawór oryginalny - ja w serwisie zapłaciłem 48 złotych, wymieniłem sobie sam i wszystko wróciło do normy. Jeżeli po ściśnięciu węża od kolektora obroty wracają do normy to na pewno zawór odpowietrzający skrzynie korbową do wymiany.

Opublikowano (edytowane)

topran został, czujnik temperatury nowy był uszkodzony wsiadziem stary

ale to nie pomogło

pomogła wydaję mi się adaptacja przepustnicy, bo narazie wróciło wszystko do normy

tan odpowietrznik zielony firmy vaico to oryginał?

Edytowane przez piotrek991
Opublikowano

vaico to nie oryginał:)

chyba że w środku taki się trafił

Opublikowano

Jest nowy oryginał vw zapobiegawczo wymieniony Ale jak wspomniałem zamieszania narobiła przepustnica

Opublikowano

Podepnę się.


Witam



Wywaliło mi 2 błędy:



16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych zbyt mała oporność



17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty zbyt mała oporność




Jak zimny , na jałowym trochę faluje , porozgrzaniu ok. Taka sama sytuacja na PB jak i na LPG. Po za tym nie odczułem innych problemów w trakcie jazdy.



Może przepływomierz?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...