Lolek1z Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Witam wszystkich. Mój problem wygląda tak, że jadąc dzisiaj autostradą na 5 biegu od 3tyś obrotów w górę silnik zaczynał szarpać jakbym rytmicznie, pulsacyjnie dodawał gazu. Na niższych obrotach tego nie odczuwałem tylko własnie po przekroczeniu 3tyś. ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny? z góry dziękuję za pomoc.silnik: 1.9 tdi 90km 1z 95r.
Hezen Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Kiedy wymieniany był filtr paliwa? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Lolek1z Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Kiedy wymieniany był filtr paliwa? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Filtr jest prawie nowy. jakieś 500km na nim zrobiłem.
Hezen Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Moze się zapowietrza? Musisz z rana kręcić zeby odpalić? Brat ma passata b4 z 1Z i też ma takie szarpania, ale od 3.5tys Mówił że jak doda jakiś środek do czyszczenia układu paliwowego to może go na trasie ciągnąć i nic nie przerywa, szarpie. Proponowałem mu żeby wyczyścił wtryski środkiem firmy LM i wymienił filtr paliwa. Jak na razie nie ma kiedy się za to zabrać, cały czas zawalony robotą. A nalepiej jakbyś podpiął vaga, sprawdził błędy i zrobił komplet logów, to ktoś by je ogarną i napisał co niedomaga. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Października 2016 przez Hezen
Lolek1z Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Moze się zapowietrza? Musisz z rana kręcić zeby odpalić? Brat ma passata b4 z 1Z i też ma takie szarpania, ale od 3.5tys Mówił że jak doda jakiś środek do czyszczenia układu paliwowego to może go na trasie ciągnąć i nic nie przerywa, szarpie. Proponowałem mu żeby wyczyścił wtryski środkiem firmy LM i wymienił filtr paliwa. Jak na razie nie ma kiedy się za to zabrać, cały czas zawalony robotą. A nalepiej jakbyś podpiął vaga, sprawdził błędy i zrobił komplet logów, to ktoś by je ogarną i napisał co niedomaga. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapa Rano pali dobrze raczej się nie zapowietrza. Z vagiem się pobawie jutro tylko które grupy zrobić?
lukasz51237 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Z pompy wtryskowej nic nie cieknie? Np z nastawnika?
Lolek1z Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Z pompy wtryskowej nic nie cieknie? Np z nastawnika? Nie zauważyłem żadnych wycieków przy pompie. jakieś 2 miesiące temu miałem nawet czyszczony nastawnik u mechanika, który od lat zajmuje się tylko dieslami. Może mieć z tym coś wspólnego padający wtrysk sterujący? Mam do dyspozycji vaga tylko nie wiem których grup logi zrobić. Nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego ale auto mi trochę dużo pali bo jakieś 8.5l w mieście.
lukasz51237 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 No a to szarpanie nie występuje od momentu czyszczenia nastawnika? Sprawdź jaką masz dawkę paliwa ustawioną, po czyszczeniu nastawnika powinna być ona ustawiana. Na vagu grupa 001.
Lolek1z Opublikowano 8 Października 2016 Autor Opublikowano 8 Października 2016 No a to szarpanie nie występuje od momentu czyszczenia nastawnika? Sprawdź jaką masz dawkę paliwa ustawioną, po czyszczeniu nastawnika powinna być ona ustawiana. Na vagu grupa 001. Dzisiaj właśnie sprawdzałem i było 3.2-3.4mg. wcześniej nie czułem szarpania. Parę dni temu jak mu depnąłem pow. 3 tyś. na 3 biegu to też szarpnął pare razy jakby paliwa brakowało ale dzisiaj rano dopiero było to czuć bardzo wyraźnie jak jechałem autostrada powyżej 3 tyś. obrotów. pomoże ktoś? które grupy logować żeby sprawdzić gdzie kryje się problem?
Hezen Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 W dziale diagnostyki vag masz wszystko napisane
Lolek1z Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 Wrzucam logi może ktoś rozpozna usterkę. Podczas robienia logów dynamicznych wyraźnie czułem szarpanie ;/ Jakby czegoś brakowało to dajcie znać. Logi statyczne i basic settings robiłem na włączonych światłach i radiu bo za późno się skapłem to już resztę zrobiłem tak samo żeby nie było różnic w warunkach. Bardzo proszę o pomoc w diagnozieStatyczne:grupa 000 http://vaglog.pl/log_281207.htmlgrupa 001 http://vaglog.pl/log_281208.html grupa 003 http://vaglog.pl/log_281209.html grupa 004 http://vaglog.pl/log_281210.html grupa 007 http://vaglog.pl/log_281211.html grupa 013 http://vaglog.pl/log_281212.html Basic settings:grupa 000 http://vaglog.pl/log_281213.html grupa 003 http://vaglog.pl/log_281214.html grupa 004 http://vaglog.pl/log_281215.html grupa 011 http://vaglog.pl/log_281216.htmlDynamiczne:grupa 003 http://vaglog.pl/log_281217.html grupa 008 http://vaglog.pl/log_281218.html grupa 010 http://vaglog.pl/log_281219.htmlgrupa 011 http://vaglog.pl/log_281220.html Naprawdę nikt nie wie co mogło się popsuć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się