Bilder Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Witam,Chodzi mi o ustawienie maglownicy centralnie prosto, aby po jednej i po drugiej stronie była taka sama odległość. Jest jakaś śruba? blokada która wypośrodkuje magiel.Problem mam przy zawracaniu jakby przeskakiwała opona. W każdym razie magiel muszę ustawić na wprost i wtedy kierownice przestawić też na wprost.Ktoś coś wie na ten temat?? Edytowane 6 Października 2016 przez Bilder
wyzyk83 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 vagiem jak wejdziesz w abs kanał 005 masz tam pole w ilu stopniach masz skręcone koła. jeżeli nikt nie przestawiał tej wartości to ustaw na 0 stopni i wtedy ustawisz na ząbkach kierownice.
Bilder Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Właśnie w tym problem, bo kierownica była kilkukrotnie ściągana i do tego była taśma wymieniana.Chcę dla tego ustawić magiel mechanicznie, dostosować kierownicę na wprost a czujnik kąta zaadoptuje wtedy na 0 Więc interesuje mnie to jak ustawić magiel centralnie na środku. Bo jak nie znajdę nic sensownego to zostaje wkręcanie końcówek po tyle samo i mierzenie odległości... ;/
wyzyk83 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 a jaki masz teraz kąt jak podłączysz vaga i kiera jest na wprost?
Bilder Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 A co ma to wnieść do sprawy, Jak nie wiadomo jaki był kąt przed zmianą taśmy i ustawienie magla do wieloklina i kiery. A teraz jest taśma skalibrowana pod kierownicę i zbierzność a magiel swoją drogą. Dlatego chce magiel wyzerować. Tego chce się dowiedzieć.
wyzyk83 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) zdejmowałem kierę nie raz i wymieniałem manetki a4 b6 jak i taśmy i nigdy kąt synchronizacji się nie zmienił dlatego jak nigdy nie zminiałeś adaptacji to jak ustawisz magiel na 0 to musi być. o ile mnie pamięć nie myli to w b6 fabrycznie końcówki lema są wkręcone po 23 zwoje na drążek Edytowane 6 Października 2016 przez wyzyk83
Bilder Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Ale taśma jest kątem i ja się adoptuje i zeruje. Nie znasz tematu. Znasz metodę ustawienia magla na zero ? To może wytłumacze. masz skrzywioną kiere, zmieniasz ustawiasz prosto i zmieniasz w sterowniku tez na zero . i juz magiel masz bardziej w którąś stronę i potem dopiero zbiezrność. Potem kolejna taka akcja i znowu się przesunie.
wyzyk83 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) dlatego się pytam czy prędzej zmieniałeś adaptacje,a jak zmieniasz taśmę to przeciesz nie ruszasz magla i nie ma prawa się kąt zmienic. a adaptacje wiem jak się robi ewentualnie zrób tak jak ci pisałem końcówki lema wychodzi po 23 obroty z prawej i lewej strony jeszcze jak podepniesz vaga i bedziesz kręcić kierą max w lewo i w prawo to bedziesz widzial ile stopni wynosi max skręt w lewo a ile w prawo i tak tez idealnie wyśrodkujesz magiel jak masz magiel idealnie na srodku to skręt w lewo i w prawo musi wynosic tyle samo o ile pamiętam 515 stopni Edytowane 6 Października 2016 przez wyzyk83 1
Bilder Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) Faktycznie to co mówisz ma sens, tylko trochę zachodu z ustawieniem. Jakby dało się zblokować magiel było by prościej. Dzis spróbuje podziałać. Dzięki. Ok na ta chwile mam. 517 w prawo i 507 w lewo. Przelozenie kierownicy nie ma sensu bo blokuja ograniczniki i ustawiona zbierznosc. Czyli trzeba przestawic na koncowkach z jednej i zdrugiej po tyle samo jedna wkrecac druga wykrecac Edytowane 7 Października 2016 przez Bilder
soul87 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Na maglownicy jest zaślepka na śrube patrzy tak jakby w przód auta, mozna tam wkrecic dłuższą śrubę i zablokuje ona listwe magla w pozycji zerowej. Dostep ciezki w b6, nie wiem jak w b5
Bilder Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 Ok a skad bede wiedzial ze jest w pozycji zerowej ? Znaki sa czy cos ?
soul87 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 trzeba wyczuc , w pewnym momencie sruba z palca powinna sie wkreecic bardziej a kiera zablokowac..
wyzyk83 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) czyli ustaw magel w prawo na 5stopni i zrób wtedy adaptacje na 0 i powinno ci wtedy wyjśc po 512 stopni w każdą strone równo Edytowane 7 Października 2016 przez wyzyk83
Bilder Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 Próbowałem tak jak mówisz ale nie zdaje to egzaminu, czujnik ok ale co z tego jak dalej przeskakuje jak skręcam.Przesunięcie kierownicy nic nie da jak magiel jest przesunięty bardziej w prawo. Przesunąłem go w lewo z lewej skręcając końcówkę a w prawo luzując ( wydaje mi się, że po tyle samo obrotów i zmierzyłem suwmiarką) esp wyłączyłem i zawraca się prawie normalnie, nie czuć tego przeskakiwania opony, ale czuje że nie jest idealnie.Przepatrzyłem i przemacałem magiel albo ślepy jestem albo nie wiem, na zdjęciach w necie też jakoś nie widzę miejsca gdzie coś można by było wkręcić. Jak możecie to zaznaczcie ma zdjęciu magla gdzie to trzeba wkręcić bo na prawdę nie wiem gdzie szukać.
wyzyk83 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 twoja różnica 5stopni to nie jest źle a tym przeskakiwaniu co opisujesz to napewno nie ma na to wpływu ustawienie magla
Bilder Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 Ma, bo jak przestwiłem w lewo i mniej więcej wyśrodkowałem to przestało. wyzyk tak jak Ci mówiłem zaadoptowany czujnik na zero mógł być na wprost a magiel w bok.To tak jak byś miał z lewej 1 cm gwintu z prawej 2 cm gwintu kiere ustawioną na wprost czujnik wsadzony i zaadoptowany i to nie będzie banglać.Chcę dla tego ustawić magiel na wprost kiere na wprost i zaadoptować czujnik i ustawić geometrie.I w dalszym cięgu chcę się dowiedzieć jak ustawić magiel na środku. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/237447-maks-skret-w-prawo-dziwne-przeskakiwanie-opony/ W tym temacie jest coś podobnego.
wyzyk83 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 jeżeli magiel jest idealnie na środku to skręt w prawo i w lewo wynosi tyle samo stopni, chyba że masz zbieżnośc na końcówkach drążków przestawioną
Bilder Opublikowano 8 Października 2016 Autor Opublikowano 8 Października 2016 To moze prosciej bedzie zdjac koncowki i ustawic magiel wzgledem kierownicy. Ale i tak wolal bym go zablokowac
staniek Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Wykręcasz śrubę którą zaznaczyłem (i o której pisał wyżej Kolega), lokalizujesz wgłębienie na listwie (szukasz blisko pozycji środkowej), wkręcasz dłuższą śrubę i masz magiel zablokowany w pozycji środkowej. W maglu Koyo ta śruba jest chyba po lewej stronie (jeżeli przyjąc, że ta zaznaczona jest po prawej), ale nie jestem pewien. 1
Bilder Opublikowano 8 Października 2016 Autor Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) w końcu konkretnie Czyli tą odkręcam i muszę skombinować dłuższą? Dobrze rozumiem i to nie jest śruba do kasowania luzu ?Patrzyłem to mam magiel koyo.https://c.allegroimg.com/original/01a1df/f42ba99f4ac090a6a3ee243f71ecTak jak tutaj po prostu z drugiej strony przekładni od kierownicy. Edytowane 8 Października 2016 przez Bilder
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się