Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak sprawdzić przegub ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokładnie tam po lewej i po prawej stronie masz po 2 wahacze na górze i we wszystkich masz gałki. dokrecane są do jednego łączenia, jedną srubą.

Opublikowano

Jak jadę i zacznę energicznie skrecać raz w lewo raz w prawo to za każdym razem mam takie głuche chrup z pod podłogi. Koszty przegubu są spore więc chciałbym wiedzieć czy to na pewno przegub.

Koszty przegubów wcale nie są takie duże.. Ok. 150 za stronę. Nasłuc**j "Trykania" upewnisz się na 100%.

wcale nie są duże, do mnie tysiak. nie ma zamienników. ;( wiem bo wymieniałem - oczywiście po rabatach dzięki koledze taniej było...[br]Dopisany: 23 Grudzień 2008, 13:17_________________________________________________a takie skrzypienie-chrupanie to na pewno wahacz... stawiam na długi - trzy sforznie. jak popada deszcz, przestaje chrupać?

Opublikowano

Jak jadę i zacznę energicznie skrecać raz w lewo raz w prawo to za każdym razem mam takie głuche chrup z pod podłogi. Koszty przegubu są spore więc chciałbym wiedzieć czy to na pewno przegub.

Koszty przegubów wcale nie są takie duże.. Ok. 150 za stronę. Nasłuc**j "Trykania" upewnisz się na 100%.

wcale nie są duże, do mnie tysiak. nie ma zamienników. ;( wiem bo wymieniałem - oczywiście po rabatach dzięki koledze taniej było...[br]Dopisany: 23 Grudzień 2008, 13:17_________________________________________________a takie skrzypienie-chrupanie to na pewno wahacz... stawiam na długi - trzy sforznie. jak popada deszcz, przestaje chrupać?

Dobre pytanie ... chyba rzeczywiście mniej chrupie jak jest wilgotno ... dobra na początek zmienię zawiechę tym bardziej że banan do wymiany.

Czyli sworznie można sprawdzić tylko podczas jazdy :kwasny: ??

Może ktoś zna jakiś inny sposób ??

Opublikowano

witam

jak nie masz kasy z zrobisz sam to zamień

przeguby z lewego kola na prawe i z prawego

na lewe /umyj ropką,dmuchnij do sucha

nowy smar do przegubów/ i ma być -

ewentualnie bedzie terkotać na wstecznym

miłej zabawy pozdro :hi:

Opublikowano

Dzięki za radę ale takich patentów to nie uznaję .. chcę wymienić i to na nowy ori najlepiej, problem jest jedynie z 99% diagnozą - czy to rzeczywiście przegub. Ponieważ na początku stycznia będę zmieniał całe zawieszenie, to będę miał pewność że to nie wahacze. A skoro nie da się zdiagnozować inaczej to pewnie zdejmę ten przegub i go sobie na stole obejrzę ... wtedy będę miał pewność :naughty:

Opublikowano

na stole go tylko zobaczysz, ale jak on wygląda to pewnie wiesz

nie zobaczysz żadnych luzów i nic na wyjętym nie zdiagnozujesz

diagnoza to tak ja Ci napisali ,na aucie i pod obciążeniem

i dobrze by było ślizgawke znaleść /reczny na max/ i

L/R i słuchać a diagnoze Ci podałem 100 % z zamianą

potem możesz nowe zapodać

pozdro :hi:

Opublikowano

Czyli sugerujesz że jak zamienię je miejscami i nie będzie stukać to znaczy że to przegub ??

Opublikowano

Wracam do tematu bo wymieniłem wszystkie wahacze i problem jest nadal. Jak na max skręconych kołach jadę, żadnego terkotania nie ma. Natomiast jak jadę slalomem lewa prawa to słychać takie głośne chrupnięcia .. czy to może magiel tak hałasować ... ale wtedy byłoby czuć na kierownicy a na kierownicy nie czuć luzów ani nic podczas chrupania.

Zna ktoś jakiegoś fachmana od zawieszenia w warszawie ??

Opublikowano

Sprawdź poduchy pod silnikiem, skrzynią :wink4:

Opublikowano

Ale gdyby to były poduchy to na drążku zmiany biegów czułbym że silnik się buja .. chyba że się mylę.

Opublikowano

Ostatnio komuś chyba tak magiel hałasował, a luzów nie było, poszukam jeszcze.[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2009, 12:50_________________________________________________Nie mogę trafić, nieważne...

Mówisz, że nie ma luzów na kierownicy, na zapalonym, czy zgaszonym silniku?

Opublikowano

Czytałem już ten wątek ale jak poruszam kierownicą bez wspomagania to nie ma luzów ani nic nie chrupie. A chrupnięcie jest na prawdę porządne nie jakieś tam stuki. Głuche ...

Opublikowano

Ale gdyby to były poduchy to na drążku zmiany biegów czułbym że silnik się buja .. chyba że się mylę.

Mylisz się . Ja miałem wywaloną poduchę..nawet dwa razy pod rząd i nie było żadnych znaków na drążku.

Otwórz maskę, wrzuć ręczny na maxa jedynkę i rusz..niech ktoś obserwuje zachowanie silnika jak się podnosi do góry to poduszka.

Opublikowano

to ja też o coś zapytam, mam taki problem że trekotało mi więc dałem wymienić przegub zewnętrzny (prawy), po założeniu nowego wszystko okej, ALE przy jeździe do przodu nic się nie dzieje, natomiast gdy wycofuję - WALI BARDZO MOCNO

myślałem że mechanik mnie zrobił w balona i sprawdziłem, jest założony ten nowy, czy takie objawy mogą występować przy przegubie wewnętrznym???

niechcę znów kupować nowego, tak się zastanawiam czy to wina tego wewnętrznego ale niewiem jakie są objawy wywalonego

POMOCY :confused4:

Opublikowano

:wallbash: :wallbash: :wallbash:

Wymieniłem przegub zewnętrzny i niestety nadal hałasuje. Jak skręcam dynamicznie w prawo nadal chrupanie :disgust:

coś tam jakby się przestawiało .. bo na przykład jak skręcę ostro w prawo chrupnie raz a jak zaraz potem drugi raz skręcę w prawo to już cisza. Przy okazji podczas wymiany zewnętrznego (pociągnąłem za przegub) wysunął się przegub wewnętrzny .. wsadziłem go z powrotem ale czy tak powinno być że on tak łatwo wychodzi ..... czy to możliwe żeby to wewnętrzny tak hałasował.

Jak ruszam na ręcznym silnik przesuwa się do przodu do góry raczej nie ....

strasznie mnie to irytuje ... już myślałem że sanki mam niedokręcone ale wygląda na to że wszystko ok .... macie jeszcze jakieś pomysły heeeelp ;(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...