sebek993 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Witam Panowie może podpowiecie jestem przed wymianą wkładu pompy paliwa w 1.8t BFB bo strasznie wyje. I tak co 2 dni wywala kontrolkę Engine, sprawdzam błędy i są dwa: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit ExceededMoże to być związane z ta pompą czy przyczyny szukać gdzieś indziej. Dodam że zdarzyło się że zafalowały obroty i trochę zatrzęsło budą, jakby przygasał silnik na moment.
Łukasz13 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Z pompa ma to niewiele wspolnego, bardziej z rozrzadem lub napinaczem lancucha.
sebek993 Opublikowano 10 Października 2016 Autor Opublikowano 10 Października 2016 Co dalej czynić w tym temacie? Czy podczas jazdy moze cos sie stac z rozrzadem? Kupilem go 2 tygodnie temu i dopiero zamierzam wymieniac rozrzad. wiec pierwszy to jest - P1340 czujnik polozenia walka rozrzadu / walu korbowego nieprawidlowe przyporzdkowanie a nastepny to P0011 rzad 1 przestawienie walka rozrzadu opuznienie nie osiagnieta wartosc wymagana
sebek993 Opublikowano 10 Października 2016 Autor Opublikowano 10 Października 2016 Ok Wielkie dzięki za pomoc. Jak coś się dowiem to napewno napisze poprostu nie zastanawiaj sie i jedz do mechanika zeby ci ustawil dobrze rozrzad zaplacisz grosze a se nie narobisz balaganu za gruba kase a najlepiej to go wogule wymien bo nie wiadomo w jakim jest stanie i jak mocno jest zajechany i kiedy go ktos wymienial
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się