zwalowy Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 W mojej Q od pol roku bardzo mocno strzelal przegub przedni prawy...mechnicy mowili ze niektorzy tak jezdzili 2 lata i nic sie nie stalo wiec to olewalem.Dzisiaj jak zwykle pojechalem wieczorem do sklepu i odjezdzajac uslsyzalem tylko jeden brzdek i auto kompletnie stracilo naped......to normalne przy wersji 4 napedowej? jam wiem ze na osi jest roznicowka ale przecie padla przednia os a tylnia tez przestaje pracowac?
TomaszRT Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Tak, to normalne zachowanie.
zwalowy Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 Tak, to normalne zachowanie. ale czemu odcina tylnia os?
TomaszRT Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Torsen tak działa. Jest w stanie przekazać na oś o lepszej przyczepność w przybliżeniu do 3 razy tyle momentu ile jest w stanie przenieść oś o gorszej przyczepności. Przednia oś z ukręconym przegubem jest w stanie przenieść 0NM. Tylna w takim wypadku 3 x 0NM. Dlatego stoisz.
zwalowy Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 Torsen tak działa. Jest w stanie przekazać na oś o lepszej przyczepność w przybliżeniu do 3 razy tyle momentu ile jest w stanie przenieść oś o gorszej przyczepności. Przednia oś z ukręconym przegubem jest w stanie przenieść 0NM. Tylna w takim wypadku 3 x 0NM. Dlatego stoisz. czyli to nie skrzynia?sprzeglo?most?
TomaszRT Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Ja Ci napisałem jak działa Torsen, a co Tobie padło to najpewniej powie Ci mechanik jak odstawisz auto do warsztatu.
zwalowy Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 Ja Ci napisałem jak działa Torsen, a co Tobie padło to najpewniej powie Ci mechanik jak odstawisz auto do warsztatu. nie mogles sklamac?
muunv Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Z fusow ciezko sie wrozy. Moze to byc wszystko. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zwalowy Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Z fusow ciezko sie wrozy. Moze to byc wszystko. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk moglo mi sie nawet skonczyc paliwo i dlatego nie moglem dalej ejchac a silnik dalej rpacowal...................ale na serio jak padl przegub co ejst bardzo mozliwe bo jak mowie jezdzilem tak juz dlugo na bardzop strzelajacym(doslownie on az strzelal po prostej a keidy skrecalem to tak walilo w bude ze az ludzie sie ogladali tak polos przeskakiwala) to mozliwe ze zupelnie stracilem naped nawet na tylna os?to mnie bardzo martwi...dodam tylko ze na zadnym biegu nie da rady drgnac auta...wsteczny etsh nie reaguje.....przy popuszczaniu sprzegla silnik normalnie sie wkreca a z przodu slychac tylko glosne terkotanie Edytowane 14 Października 2016 przez zwalowy
Emejcz Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Skoro żydziłeś 60zł na przegub to "stanełeś"
zwalowy Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 Skoro żydziłeś 60zł na przegub to "stanełeś" ten co strzelal kosztowal 180 sprowadzany z francji czy szwecji c.uj nie pamietam.....mial byc podobno lepszy ale padl po 3 latach bo jezdzilem kolo roku ebz gumy(kompletnie bez) bo cos w nia wyjebalo jak szalalem po lesie i zerwalo.......ale nie to jest tematem...prosze jednak o konkrety a i kolejna sprawa......auto stoi teraz na parkingu sklepowym i musze auto jakos dostarczyc do mechanika......czy wolne delikatne holowanie na lince czemus zagraza?uszkodzi sie cos?dodam ze pchac go recznie sie dalo bez problemu i nie slychac bylo niepokojacych dzwiekow z tym ze wiadomo nawet 5 na godzine nie bylo
--Rafcio-- Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Co ci sie uszkodzi podczas holowania jak tylko kola sie obracają ? Pewnie kulki z przegubu wypadły i po sprawie. Edytowane 14 Października 2016 przez --Rafcio--
Emejcz Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Kup mu GSP za 60zł, pojedź na parking i załóż ten przegub i nie będziesz miał się nad czym zastanawiać. Co ci sie uszkodzi podczas holowania jak tylko kola sie obracają ? No ja bym się trochę obawiał czy frez na półośce się przypadkiem nie zerwie. Holowałbym, ale po uprzednim sprawdzeniu jak to wygląda. Edytowane 14 Października 2016 przez Emejcz
zwalowy Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 Co ci sie uszkodzi podczas holowania jak tylko kola sie obracają ? Pewnie kulki z przegubu wypadły i po sprawie. ale beda sie obracac 3 osie a jedna nie bedzie napedzana kolem......nie rozwali sie jakis mechanizm w srzkyni w moscie?
zwalowy Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 Kup mu GSP za 60zł, pojedź na parking i załóż ten przegub i nie będziesz miał się nad czym zastanawiać. Co ci sie uszkodzi podczas holowania jak tylko kola sie obracają ? No ja bym się trochę obawiał czy frez na półośce się przypadkiem nie zerwie. Holowałbym, ale po uprzednim sprawdzeniu jak to wygląda. nie dam rady tego zrobic bo raz ze tego nie robilem a dwa nie mam zbytnio czym a trzy to prywatny parking intermarshe wiec zaraz by mi problemu narobili pewnie ze sobie warsztat robie z parkingu dla klientow
--Rafcio-- Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) To zaoszczędziłeś na jedno tankowanie. A teraz kombinować trzeba Edytowane 14 Października 2016 przez --Rafcio--
zwalowy Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 Kup mu GSP za 60zł, pojedź na parking i załóż ten przegub i nie będziesz miał się nad czym zastanawiać. Co ci sie uszkodzi podczas holowania jak tylko kola sie obracają ? No ja bym się trochę obawiał czy frez na półośce się przypadkiem nie zerwie. Holowałbym, ale po uprzednim sprawdzeniu jak to wygląda. nie dam rady tego zrobic bo raz ze tego nie robilem a dwa nie mam zbytnio czym a trzy to prywatny parking intermarshe wiec zaraz by mi problemu narobili pewnie ze sobie warsztat robie z parkingu dla klientow na polos mam wyjebane w calosci bo mam druga z obiema przegubami.....chyba mechanik ebdzie mial mniej roboty z przelozeniem calej polosi niz zmiana przegubu..ylko wy***ie stara ukrecona i wstawi sprawna.....ta co mamw zapasie jest od 1.8 zwyklej oski polift..bedzie pasowac no nie? Nic nie rozwali miales tak ze jestes pewien? nastepne pytanie czy podczas holowania polos nie wypadnie i nie bedzie leciec po ziemi?
Langista Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Jak sie boisz o takie rzeczy, to czy nie łatwiej załatwić jakiś ciągnik? podniesie Cie z przodu i nic Ci sie nie pourywa. Nie rozumiem jak można jeździć z takim przegubem, to norma że jak coś jeb*ie to konkretnie i będa większe wydatki, no i więcej problemów. Na przyszłość naprawiaj coś zaraz po tym jak coś zostanie zdiagnozowane, a nie jeździj "bo mechanik powiedział że pohula"
--Rafcio-- Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Może mechanik mówił jeździć, nic sie nie martwic tylko obserwować , ciągnikiem jak by przód podniósł to smiesznie by to wyglądało. Edytowane 14 Października 2016 przez --Rafcio--
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się