Skocz do zawartości

TomaszRT

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TomaszRT

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

730 wyświetleń profilu

Osiągnięcia TomaszRT

4

Reputacja

  1. A4B7 ma 4. generację, natomiast S4B7 z manualem i RS4B7 5.
  2. A w instrukcji do Twojego auta co jest napisane?
  3. TomaszRT

    Zalety i wady 2.0TFSI

    W A6C6 był jeden i ten sam 2.0TFSI przez cały okres produkcji. Ten 2.0TFSI występował również w A4B7. Tematu 2.0TDI nie zgłębiałem to nie pomogę.
  4. TomaszRT

    Zalety i wady 2.0TFSI

    Bo to są dwa całkiem różne silniki. W A6C6 jest 'starego' typu podobnie jak w A4B7 i te nie mają wadliwych pierścieni tłokowych. W w/w A5 jest 'nowego' typu podobnie jak w A4B8 i te w latach 2008-2011 miały wadliwe pierścienie.
  5. 5W40 lub 0W40... Liqui Moly, Motul, Millers, Valvoline w zależności od budżetu i preferencji.
  6. Nie musisz wymieniać. Nie trzeba rozpinać.
  7. Kiedyś owszem, były. Teraz poza autostradami to jest dramat. Na zawiasie 1BV dramat do kwadratu.
  8. Po okolicy Ci winieta nie potrzebna, najbliższe autostrady są z Miszkolca i Nyiregyhazy na Budapeszt. Na powrót do Warszawy to słowacka winieta jak już: na przygraniczny odcinek ekspresówki R4 i pseudoautostradę D1 Koszyce - Preszów. Co kto lubi. Ja z zasady w większych ilościach pijam tylko wina czerwone wytrawne, ale po obiedzie kieliszek Tokaju 5/6 puttonyos też bardzo lubię.
  9. Nie obawiaj się, dogadasz się na pewno, po angielsku a czasem nawet po polsku. Z Bieszczadów to jedź przez Medzilaborce, Humenne, Trebisov i Sátoraljaújhely - tereny mało zaludnione, krajobrazy piękne, żadne winiety niepotrzebne.
  10. Jak rzeczywisty obwód mają taki sam to nic się napędowi nie stanie. Aczkolwiek trochę rzeźba taka jazda na dwóch różnych parach opon.
  11. A co ma konwerter do błędu P0171? Silnik na wolnych obrotach dostaje lewe powietrze i tu należy szukać przyczyny.
  12. Jesteś pewien, że u Ciebie ma być odma 06F129101P a nie 06F129101R ? Jak nie masz zamiaru uszczelki wymieniać to starej nie ruszaj z miejsca, bo może Ci się rozpaść przy próbie demontażu. Ja bym jednak proponował uszczelkę wymienić. N80 jest fabrycznie mocowany do przewodów jednorazowymi opaskami zaciskowymi. Także opaski też pozyskaj jak i szczypce do nich specjalne.
  13. Tak jak pisałem wyżej zawór ma być 100% szczelny w obie strony jak nie ma podanego napięcia. Czyli jak wsadzisz jeden koniec do szklanki z wodą a w drugi będziesz dmuchał ile sił to nie ma prawa najmniejsza bańka powietrza się pojawić. Czy jest sprawny elektrycznie łatwo sprawdzić podając mu na krótko 12V, powinien wtedy cyknąć.
  14. Ten plastikowy pojemnik to zbiornik węgla aktywnego. Na 99% masz padnięty zawór N80. On domyślnie (bez podania napięcia) powinien być zamknięty. Wymontuj go i sprawdź ustnie czy jest szczelny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...