TomaszRT

Pasjonat
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O TomaszRT

    Informacje

    • Imię
      Tomasz
    • Lokalizacja
      Rzeszów

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BGB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    381 wyświetleń profilu
    1. TomaszRT

      A w instrukcji do Twojego auta co jest napisane?
    2. TomaszRT

      W A6C6 był jeden i ten sam 2.0TFSI przez cały okres produkcji. Ten 2.0TFSI występował również w A4B7. Tematu 2.0TDI nie zgłębiałem to nie pomogę.
    3. TomaszRT

      Bo to są dwa całkiem różne silniki. W A6C6 jest 'starego' typu podobnie jak w A4B7 i te nie mają wadliwych pierścieni tłokowych. W w/w A5 jest 'nowego' typu podobnie jak w A4B8 i te w latach 2008-2011 miały wadliwe pierścienie.
    4. TomaszRT

      5W40 lub 0W40... Liqui Moly, Motul, Millers, Valvoline w zależności od budżetu i preferencji.
    5. TomaszRT

      Nie musisz wymieniać. Nie trzeba rozpinać.
    6. TomaszRT

      Kiedyś owszem, były. Teraz poza autostradami to jest dramat. Na zawiasie 1BV dramat do kwadratu.
    7. TomaszRT

      Po okolicy Ci winieta nie potrzebna, najbliższe autostrady są z Miszkolca i Nyiregyhazy na Budapeszt. Na powrót do Warszawy to słowacka winieta jak już: na przygraniczny odcinek ekspresówki R4 i pseudoautostradę D1 Koszyce - Preszów. Co kto lubi. Ja z zasady w większych ilościach pijam tylko wina czerwone wytrawne, ale po obiedzie kieliszek Tokaju 5/6 puttonyos też bardzo lubię.
    8. TomaszRT

      Nie obawiaj się, dogadasz się na pewno, po angielsku a czasem nawet po polsku. Z Bieszczadów to jedź przez Medzilaborce, Humenne, Trebisov i Sátoraljaújhely - tereny mało zaludnione, krajobrazy piękne, żadne winiety niepotrzebne.
    9. TomaszRT

      Jak rzeczywisty obwód mają taki sam to nic się napędowi nie stanie. Aczkolwiek trochę rzeźba taka jazda na dwóch różnych parach opon.
    10. TomaszRT

      ?
    11. TomaszRT

      A co ma konwerter do błędu P0171? Silnik na wolnych obrotach dostaje lewe powietrze i tu należy szukać przyczyny.
    12. TomaszRT

      Jesteś pewien, że u Ciebie ma być odma 06F129101P a nie 06F129101R ? Jak nie masz zamiaru uszczelki wymieniać to starej nie ruszaj z miejsca, bo może Ci się rozpaść przy próbie demontażu. Ja bym jednak proponował uszczelkę wymienić. N80 jest fabrycznie mocowany do przewodów jednorazowymi opaskami zaciskowymi. Także opaski też pozyskaj jak i szczypce do nich specjalne.
    13. TomaszRT

      Tak jak pisałem wyżej zawór ma być 100% szczelny w obie strony jak nie ma podanego napięcia. Czyli jak wsadzisz jeden koniec do szklanki z wodą a w drugi będziesz dmuchał ile sił to nie ma prawa najmniejsza bańka powietrza się pojawić. Czy jest sprawny elektrycznie łatwo sprawdzić podając mu na krótko 12V, powinien wtedy cyknąć.
    14. TomaszRT

      Ten plastikowy pojemnik to zbiornik węgla aktywnego. Na 99% masz padnięty zawór N80. On domyślnie (bez podania napięcia) powinien być zamknięty. Wymontuj go i sprawdź ustnie czy jest szczelny.
    15. TomaszRT

      Tak jak Kolega wyżej napisał trzeba najpierw odczytać błędy. U mnie przyczyną podobnego zachowania silnika był nieszczelny zawór N80.