tomgt Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Witam, Panowie jak mam zregenerować tylni zacisk w B6 1.8T 2001r. problemem jest nie odbijające ramię od ręcznego, poza tym prowadnice i tłoczek są OK. Wystarczy rozebrać i posmarować to ramię? czy trzeba wymieniać oringi i coś jeszcze?
Dev Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Wyślij do mnie to Ci go profi ogarnę
tomgt Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 Dev tak wiem że ogarniasz takie rzeczy ale nie mogę zostać bez samochodu, poza tym jak miałbym go wysyłać do Ciebie to już wypadałoby go pomalować a koszta rosną myślę że sam to ogarnę bo zacisk sam w sobie jest ok tylko ta dźwignia szwankuje.
Dev Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Nie dźwignia tylko trzpień od ręcznego. Sam tego nie ogarniesz.
tomgt Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 ok, jak polegnę to wysyłam do Ciebie tylko pytanie czy jest możliwość zaślepienia przewodu hamulcowego? tak żebym mógł jeździć bez hamulców z tyłu?
Dev Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Potrzebujesz nieprzelotową nakretke M12x1
moglaj80 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Wyślij do mnie to Ci go profi ogarnę jak się można z Tobą skataktowac ? masz whatsapp?
tomgt Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 okazało się że to nie zacisk, poprzedni właściciel chciał zaoszczędzić i wymienił tylko jedną linkę od ręcznego. w rezultacie druga skorodowała w środku i zaczęła blokować. także zanim zaczniemy regenerować zacisk i szukać dziury w całym polecam sprawdzić linkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się