brynek Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Witam Czy moglibyście wypowiedzieć się na temat poniższych logów? Auto ewidentnie niedomaga.Wyczuwalny jest brak mocy, VCDS pokazuje błąd ciśnienia doładowania. Wymienione zostały zawory N75 oraz DV(był uszkodzony) Sprawdzona również została szczelnosć dolotów. Macie jakieś pomysły? http://vaglog.pl/log-115_jfteB67.html
Guns88 Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 a ten nowy N75 jest na pewno dobry i poprawnie podłączony? Wygląda tak jakby w ogóle nie działał...
brynek Opublikowano 21 Października 2016 Autor Opublikowano 21 Października 2016 Założony został Pierburga, jak go sprawdzić i po czym wnioskujesz, że nie działa?
Guns88 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Ostatnia kolumna - Turbo ładuje tak jakby ciągle miało WG otwartego, od 1800-2200RPM powinno rosnąć do wartości z przedostatniej kolumny. Nie jestem specem, ale wiem, że WG sprawdza się przez odpięcie wtyczki od N75 i wtedy logi wyglądają tak jak u Ciebie (doładowanie ok. 0,3 Bara i nic więcej). Z gorszych rzeczy gruszka/sztanga/sam West Gate uwalony. Ja na Twoim miejscu jeszcze sprawdziłbym dokładnie przewody i wężyki przy N75, może nie ma prądu albo coś jest zapchane/nieszczelne. Patrz na "actual boost" Normalny log: http://vaglog.pl/log_279687.html U Ciebie ta wartość nie dąży do zadanej (specified).
Łukasz13 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Witam Czy moglibyście wypowiedzieć się na temat poniższych logów? Auto ewidentnie niedomaga.Wyczuwalny jest brak mocy, VCDS pokazuje błąd ciśnienia doładowania. Wymienione zostały zawory N75 oraz DV(był uszkodzony) Sprawdzona również została szczelnosć dolotów. Macie jakieś pomysły? http://vaglog.pl/log-115_jfteB67.html Jaki to konkretnie błąd z vaga?
brynek Opublikowano 21 Października 2016 Autor Opublikowano 21 Października 2016 Witam Czy moglibyście wypowiedzieć się na temat poniższych logów? Auto ewidentnie niedomaga.Wyczuwalny jest brak mocy, VCDS pokazuje błąd ciśnienia doładowania. Wymienione zostały zawory N75 oraz DV(był uszkodzony) Sprawdzona również została szczelnosć dolotów. Macie jakieś pomysły? http://vaglog.pl/log-115_jfteB67.html Jaki to konkretnie błąd z vaga? 000665 Boost Presure Regulation P0299- Control Range not Reached Ale nie wywala tego błędu na desce tylko w VCDS Czuć ewidentnie, że brakuje mu mocy, poza tym żadnych błędów.
Łukasz13 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Zrób jeszcze loga 118, log 115 wygląda jakby n75 nie działał.
brynek Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 Zrób jeszcze loga 118, log 115 wygląda jakby n75 nie działał. Może ten nowy jest uszkodzony?Posprawdzam jeszcze i zrobię logi na 118 i wrzucę. Witajcie ponownie. Wrzucam logi z kanału 118 oraz nowe z kanału 115. Założyłem nowy zawór N75. Krótko mówiąc wymieniłem nowy na nowy i w moim odczuciu i to dzięki Waszym podpowiedziom strzał w 10. Wydaje się, że ten nowy był uszkodzony ponieważ auto zdecydowanie odzyskało wigor:)Zerknijcie proszę na aktualne logi oraz te które były wcześniej. Jest 100% lepiej, ale w zakresie ok.1500-1800 obr. nadal doładowanie jest poniżej wartosci zadanej.Czy to jest ok? Z góry dziękuję za Wasze komentarze. http://vaglog.pl/log-118_RC6eeu.html http://vaglog.pl/log-115_63AQb.html
Guns88 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Tak ma być, po prostu Twoje turbo potrzebuje troszkę obrotów, żeby się rozpędzić
brynek Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 Tak ma być, po prostu Twoje turbo potrzebuje troszkę obrotów, żeby się rozpędzić Jeszcze raz dziękuję Wam za nieocenioną pomoc w temacie. Wnioski są takie, nie kupować nawet nowe częśći w sprawdzonych źródłach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się