Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co to za chwast przy obrotach?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

- na filmiku nagrałem swoje obroty, jak spadają poniżej 1000 i niżej, po chwili wracają na swoje prawidłowe miejsce.

Czy ktoś miał z tym problem i go rozwiązał? :)

Dodam tyle, że tak samo się dzieje na PB, filmik nagrany jest na LPG.

Proszę o pomoc.

Edytowane przez k232
Opublikowano

Jakieś błędy na kompie ?

Opublikowano

Jakieś błędy na kompie ?

Żadnych błędów nie ma.

Opublikowano

Jakieś błędy na kompie ?

Żadnych błędów nie ma.

To jak nie masz błędów to masz usterkę mechaniczną poszukaj czy nie masz nieszczelności i sprawdź czy przepustnica przechodzi adaptację.

Opublikowano

Przepustnica przechodzi adaptację bo ostatnio zrobiłem i przeszło miodzio.

Nasuwa mi się jedna myśl, skoro łapie gdzieś lewe powietrze to zostaje odma, majster mi robił odmę jak kupiłem auto, cienką rurkę od odmy kupiłem na metry za 2 zł a tą grubszą rurkę tylko w ASO można dostać, a on mi ją jakoś podszprycował tylko na sztukę i pewnie nie trzyma jak należy, reszta inne doloty wszystko zrobione.

Teraz pasuje aby ktoś mi podał nr tej grubszej rurki od odmy :D

Opublikowano

Taki problem to nie problem

Chyba Cię obdarzę pięcioma gwiazdkami za pomoc :D

Opublikowano

Jedynym problem jaki tu widzę to LPG w aucie. :P

Opublikowano (edytowane)

Przepustnica przechodzi adaptację bo ostatnio zrobiłem i przeszło miodzio.

Mam nadzieję, że nie tak jak ja -chyba pisałem gdzieś nawet w dyskusji z tobą, że mi zaczął gorzej ADR odpalać. Co wyszło...aż wstyd pisać. Podpinałem A6C4(dołączałem opcję do centrala -zamykanie przy 15km/h. bo mi łebek za klamkę łapie młodszy) no i "przy okazji zajrzę do A4". Jak zajrzałem to "przy okazji zrobię adaptację przepustnicy, a co mi tam". I zrobiłem...na zimnym silniku :grin: Jednak robi to różnicę.

Nasuwa mi się jedna myśl, skoro łapie gdzieś lewe powietrze to zostaje odma

Jak kupiłem A4 to wiedziałem ze znajomości z ADRem, że muszę zajrzeć do odmy i chłodniczki oleju. Dwa razy bingo i robota obu elementów.

Odma była plastelinka ori jeszcze, pokawałkowana. Eżektor był niedrożny w ciasnym przelocie. A obroty nie dołowały. Za to jak źle skręciłem kolektor(są jakieś nietypowe gumy, ciężko je pozaciskać równo) to właśnie dołował, nawet bardziej niż u Ciebie.

Zerknij jak będzie ciemno na okolice cewki czy coś nie błyska. Jest dużo wilgoci w powietrzu. Kto wie...

Jedynym problem jaki tu widzę to LPG w aucie. :P

No to rozwiń myśli i napisz jak to wpłynęło na spadające obroty.

Edytowane przez pulpecik
Opublikowano

Pulpecik, ten ezektor jest gdzieś przy odmie? To od razu jak będę odmę robił to luknę na ten ezektorek :D

Opublikowano (edytowane)

Pulpecik, ten ezektor jest gdzieś przy odmie?

Jest częścią układu wentylacji kiszek silnika. Taki trójnik czarny na kolektorze, lejkowato się rozszerzający. Ma w sobie zaworek kierunkowy do serwa. Dosyć istotna sprawa. Jak pada odma to potrafi go zawalić syfem.

Sprawdź go koniecznie.4660.jpg

Aha -czasem potrafi puszczać "dekiel" eżektora, czyli krawędź uszczelnienia w najszerszym miejscu. Przy A6C4 miałem tam nieszczelność, której usunięcie dało wymierny rezultat w wartości MAP. Nie powalający ale oczywisty. Zwyczajnie -lewizna.

Edytowane przez pulpecik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...