muunv Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Bedziesz wezucal zderzak s line?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
rrrudy25 Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Opublikowano 6 Maja 2017 Dnia 4.05.2017 o 21:58, wesz82 napisał: Do czarnej to bedziesz rezal? po przygodzie z czarną to boję sie tam program robić Dnia 5.05.2017 o 09:41, kamil-vag napisał: Dolot szykuje się ładny Powiem Ci, że strasznie chorowałem na ten mysi kolor... Ale co oglądałem to same szroty... Heh mimo, że nie masz nawet zderzaka w s-line, to z tą dokładką od Cupry prezentuje się zajefajnie Zgranie kolorów i dodatków 1 klasa... dzięki Kamil,myśle ze w przyszłym sezonie wpadnie juz reszta pakietu Dnia 5.05.2017 o 16:12, muunv napisał: Bedziesz wezucal zderzak s line? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk j/w
wesz82 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Ale ja sie Tobie nie dziwie bo jak ja bym swojej cos robil a by cos poszlo nie tak to tez bym to piz*nal;-) Taki urok One musza dupe truc maja to w genach
rrrudy25 Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 Nie,nie rozumiesz Ja musze sie tym autem zajac i zadbac o niego technicznie i wizualnie bo żonka nie ma czasu na takie rzeczy[emoji6],pretensji nie ma i nie było,po prostu jak sie nie wyrobie z robota albo cos pójdzie nie tak to musze sie liczyc z tym ze do pracy pojade 75 konnym nissanem[emoji51] a to jest odpowiednia motywacja do skonczenia na czas[emoji23]Chodzilo mi o ta nieprzyjemna przygode,tylko raz sie przejechalem[emoji16]Teraz niech pojezdzi troche a za jakis czas zrobi sie sam program bo juz marudzi ze to NIE JEDZIE [emoji19]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Nie kumam. A czemu masz byc winny tego ze stopilo tlok? Moja jak jezdzila przez 2tyg to musialem brac auto i czyscic zaluzje tak zamulala. Powiedzialem jej jak ma jezdzic i przez rok nic z czasem wyszlo ze spalanie nie schodzilo z 7L bo scigala sie z jakims civiciem na trasie. Teraz ma ibi 1,6 ponad 100 koni i tym nie szaleje bo to nie jedzie w ogole. Jak przejedzie sie Twoim to nie dziw ze czarny nie jedzie.
rrrudy25 Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Nie no,ja niejestem winien tego ze mam noge jak słoń[emoji23]Zosliwosc rzeczy martwych[emoji6]Mały modzik z racji montażu modułu VfizBył malutki problem z air bagiem ale finalnie ogarniete szybko i sprawnie[emoji106],polecam firme Ecu Soft z Bielska-Białej[emoji41]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
rrrudy25 Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 Nie leżymy, działamy[emoji16]Wpadł wiekszy culler,nowe Dp oraz czujnik Egt?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) Coś Ty odyebał z tym kolektorem zderzak już mierzyłeś z tym coolerem? Tamten Ci nie wyrabiał ? Edytowane 18 Maja 2017 przez KoJ@K
rrrudy25 Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Opublikowano 19 Maja 2017 9 godzin temu, tomekhxc napisał: jest gnój.... a jak z policjom powiedz? takie teksty to mi sie od razu z fb kojarzą??? 9 godzin temu, KoJ@K napisał: Coś Ty odyebał z tym kolektorem zderzak już mierzyłeś z tym coolerem? Tamten Ci nie wyrabiał ? no co? pisali ze niebieski to -5st w dolocie?,tylko troche za jasny wyszedł? Zderzak wszedł bez problemu, tylko musiał sie znowu spodkac z kolezanka kontówka?,na to co chce osiagnac to ten coller bedzie dobry ? 1
wesz82 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Smerfnie Kuknij ile masz w dolocie teraz jak dales tego kolosa.
KoJ@K Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 A sprawdzales mniej wiecej na tamtym ile bylo w dolocie przy bucie ?
rrrudy25 Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Opublikowano 19 Maja 2017 Mam logi porobione, ale dokładnie wam nie powiem cos koło ~40st Teraz jak ogarne jeszcze podcisnienie to bede logował przed zmiana pompek[emoji16]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 ~40* przy jakiej temperaturze na dworze ? Ja z tego co patrzyłem u siebie to w dolocie przy bucie jest mniej więcej ~10-15* więcej niż na zewnątrz. A w golfie pamietam, jak pozmieniałem pompki, turbo, dolot to na seryjnym ICku w silniku AXR w upalny dzień po jednym bucie w dolocie pokazało 92*, a na zewnątrz było 35* także jajka można było smażyć na ICku
wesz82 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Jal przy prawie 30 na zew ma ~40 w srodku to calkiem dobry wynik. Troche wzrosnie zapewne jak sie suszarkr podkreci..
rrrudy25 Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Opublikowano 19 Maja 2017 ~40* przy jakiej temperaturze na dworze ? Ja z tego co patrzyłem u siebie to w dolocie przy bucie jest mniej więcej ~10-15* więcej niż na zewnątrz.No to by sie zgadzalo [emoji6][emoji106],jestem ciekaw ile jest teraz ? Wiadoma sprawa ze jak zmieniasz 'osprzet ' to icek obowiazkowo!nawet jakbym robil teraz sam pgm do auta ktorym bede jezdzil to zrobiłbym fmica[emoji6]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 No ja tez taki mialem zamiar, ale nie zdążyłem, bo sprzedałem auto. Eee wedlug mnie to przy samym programie nie ma zbytnio sensu zakladanie fmica, tzn sens ma, ale bez jakis szalowych zmian bedzie, no i dodatkowy nie maly koszt dochodzi...
rrrudy25 Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Opublikowano 19 Maja 2017 No wiec tak...Z racji podpiecia vaga w celu pokasowania jakis tam błedow ktore nawineły sie podczas rozbiórki ,pojechalem zobaczyc jaka temperatura ponuje W dolocie,i tak ... w dolocie przy pełnym bucie jest jakies ~60* temp na zewnatrz było dzis 27* [emoji57],co ciekawe pojezdziłem troche po miejscu przepisowo (50[emoji51])i temp w dolocie nie była nizej jak 39-40*Czyli roznica pomiedze 'butem' a 'głaskaniem'wynosi jakies 20*Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Na seryjnym smic mialem przy palowaniu 65st. Dostal fmic i temp nie przekraczala 45st przy 30na zew.
dekiel 13 Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 Jest może i niebiesko pod machą ale jest porządek, sylikony niebieskie i jakoś to się zgrywa z kolorami . Zastanawia się czy możliwe by było krótsze poprowadzenie rury do coolera tj. nie nad silnikiem ale np. rura 180" bezpośrednio od turbo i w dół po skosie pod zderzak. Cooler miałby wtedy oczywiście wlot i wylot po jednej stronie / od strony pasażera/ co znacznie skróciłoby dolot i tym samym zmniejszyło temperaturę jak sądzę. Myślałeś nad takim rozwiązaniem ? ............
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się