Bose Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Witam Po krótce: W ciągu roku byłem zmuszony wymienić w swoim B5 i zegary i pompkę centralnego. Pojawił się pełen fis i centralny ze scyzorykiem. Problem: Gdy otworzę drzwi jakiekolwiek ze wszystkich, to fis tak czy siak pokazuje mi otwarte drzwi przód pasażer + tył lewy + tył prawy (wszystkie na raz). Drzwi kierowcy pokazywane są ok- i otwieranie i zamykanie. Ale i tak po otwarciu drzwi kierowcy pokazane są wszystkie drzwi jako otwarte, jednak po ich zamknięciu (drzwi kierowcy) fis nadal pokazuje otwarte drzwi przód pasażer + tył lewy + tył prawy. Po otwarciu jakichkolwiek jednych drzwi z "przód pasażer / tył lewy / tył prawy" i tak pokazuje otwarcie wszystkich (3 drzwi). Jednak po zamknięciu nadal są wyświetlane. Przy zamykaniu samochodu z pilota nie mrugają kierunki- czyli jakiś znak, że coś jest nie tak... Dziś grzebiąc w necie w poszukiwaniu opisów pinów pompki znalazłem info, że we wtyczce B pin 7 jest kabel odpowiedzialny za te wszystkie drzwi. Po odłączeniu tej wtyczki kierunki zaczęły mrugać przy zamykaniu. Meritum: Czy ten jeden kabel idący z kostki B pin 7 w pompce, odpowiedzialny jest za wszystkie 3 krańcówki (przód pasażer + tył lewy + tył prawy) ? 3 przewody z fisa idą do kostki z prawej strony przy nogach pasażera i są odpowiednio wlutowane ( co i tak jeszcze teraz sprawdziłem). Rozumiem, że przewody z krańcówek w zamkach w drzwiach idą do kostki u nóg pasażera i stamtąd idą do pompki? Gdzieś po drodze się łączą w ten jeden kabel idący do pompki (jeśli tak, to gdzie)? To wygląda jakby wszystkie krańcówki pokazywały, że drzwi (przód pasażer + tył lewy + tył prawy) są ciągle otwarte... Może to być zagmatwane, ale szlag mnie trafia, że kolejna rzecz w tym pieprzonym samochodzie nie działa, a co chwilę coś jest nie tak Pompka 8D0 862 257 Korzystałem z tego: http://www.digakom.de/template/downloads/Pinbelegung_8D0862257.pdf
arek199pl Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Jak dokładales kable po to by Ci się pokazywały drzwi na fisie to stare było rozlaczyc i bd ok u mnie to samo bylo Edytowane 26 Października 2016 przez arek199pl
Bose Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Stare, to które? Coś ze starych (niedokładanych) trzeba przeciąć? Być może coś pominąłem... Jesteś w stanie mi teraz napisać jak się z tym uporałeś ? Wydaje mi się, że w kwestii informowania na fisie wystarczyło jedynie dolutować się do tych trzech przewodów przy nogach pasażera
arek199pl Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Do tych co dolutowales musisz ich przeciąć bo normalnie dolutowales a musisz ich przeciąć i wtedy zbudować tylko nie pamiętam z którego koncu
Bose Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Nie rozumiem. Czyli to co przylutowałem (kable z kostki szarej do kostki przy nogach pasażera) mam przeciąć i znowu zlutować ze sobą tak jak początkowo ?
arek199pl Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Od początku miałeś kabel zamiast go przeciąć i jeden koniec załączyć z tym od licznika to ty porostu dolutowales go do tamtego bez ciecia
Bose Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Dobra, czyli z tego co rozumiem mam odpowiednio przeciąć kable fabryczne od krańcówek będące przy nogach pasażera, tak? Zapytam bardziej obrazowo. Czy przewody mam przeciąć tam gdzie żółta linia? Czy kable mają łączyć się z przewodami od strony strzałki niebieskiej, czy czerwonej? <a href=https://zapodaj.net/c0511d84833ce.jpg.html>kostka.jpg</a>
arek199pl Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Dobrze zrozumiałeś prześlij tam gdzie żółta i połącz tylko nie pamiętam z której strony z tej co bd napięcie czy tam - po otwarciu nie pamietam
marcin_franz Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Dokładnie, przetnij w miejscu żółtej linii i przewody idące z szarej wtyczki dolutowujesz do końców przewodów (nie pamiętam czy od strony wtyczki czy od drugiej) i analogicznie tą stronę co została nieprzylutowana izolujesz
Bose Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Działa Przylutować je trzeba do przewodów idących do kostki Jednocześnie próbując podwiesić pompkę wyżej, bo u mnie była na dole i już poprzednią zalało, przestało mi świecić oświetlenie wnętrza i kierunki też przestały świecić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się