Radosław Filiks Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Witam nie działa mi esp kontrolka też nie świeci, działa tylko chwile po odpaleniu. Brak błędów na vagu. Miał już ktoś taki problem?
salamon Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Witam nie działa mi esp kontrolka też nie świeci, działa tylko chwile po odpaleniu. Brak błędów na vagu. Miał już ktoś taki problem? a po wcisnieciu przycisku esp kontolka pojawia sie na fisie-liczniku czy tez nie Edytowane 27 Października 2016 przez salamon
Radosław Filiks Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Przez chwilę po odpaleniu pojawia się i esp działa potem gaśnie. Nieraz trwa to minute nieraz 3 minuty potem już nie działa esp i lampka też się nie pojawia Później nawet jak przyciskiem wyłączam to lampka się nie zapala
BeyerBrown Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Sprawdź czy zamruga kontrolka ESP - na szutrowej/piaszczystej nawierzchni rusz z pełnym butem przy skręconych kołach.
Radosław Filiks Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Sprawdzałem nie działa kręci kołami nic go nie blokuje, kontrolki brak Edytowane 28 Października 2016 przez Radosław Filiks
BeyerBrown Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Wejdź w sterownik ABS i sprawdź w jego grupach pomiarowych działanie kluczowych dla ESP czujników: kąta skrętu kierownicy (G85), przyspieszenia poprzecznego (G200) i przyspieszenia kątowego (G202).
Radosław Filiks Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Jakie powinny być wartości tych czujników?
BeyerBrown Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 G200 i G202 w domowych warunkach nie jesteś w stanie ocenić czy poprawnie działają, ale chociaż sprawdź czy jakieś wartości podają podczas przyspieszenia/hamowania lub nagłego skręcenia autem. Co do G85 to kąt podawany przez ten czujnik powinien odpowiadać kątowi skrętu kierownicy, o ile się nie mylę. Albo kół przednich. W każdym razie musi reagować na zmiany położenia kierownicy. Możesz też spróbować podmienić G200/G202, siedzą one w jednym module zespolonym za/pod popielniczką z przodu. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/333237-problem-z-esp-blad-czujnika-g202/
Radosław Filiks Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 Sprawdziłem czujniki pracują raczej prawidłowo
BeyerBrown Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 A napięcie ładowania akumulatora masz pow. 13,5V?
Radosław Filiks Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Napięcie jest 14,5 Czy to może być sterownik zimne luty? Edytowane 30 Października 2016 przez Radosław Filiks
BeyerBrown Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Przy zimnych lutach byłyby błędy na VAG-u. A sprawdzałeś czy sterownik abs reaguje (w blokach pomiarowych) na naciśnięcie przycisku ESP?
MemberA4 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Może niech kolega na nowo zakoduje sterownik, może to pomoże.... Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Radosław Filiks Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 Kodowałem nie pomogło
MemberA4 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 a jak odepniesz wtyczkę od sterownika ABSu to te kontrolki czyli ABS i ESP się zapalają?
Radosław Filiks Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 Tego nie sprawdzałem Sprawdzę i dam znać Doszedłem że coś nie łaczy przy liczniku bo jak uderze w licznik to działa przez chwilę. Ale co tam może nie łączyć?
BeyerBrown Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 (edytowane) Przetarta wiązka kablowa, zaśniedziałe styki w kostkach, zimne luty w liczniku. Edytowane 4 Listopada 2016 przez BeyerBrown
qpens Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Witam chciałbym odświeżyć temat a mianowicie czy poradził sobie ktoś z tym problem bo ja też od kilku dni się z nim borykam jak kolega Radosław choć wcześniej zauważyłem jakby nieba każdym razem ESP działał tzn zalaczal się jak mu się chciało streszczenie nic po podpieciu komputeraz nie pokazuje żadnych błędów w ABS a przy sprawdzaniu wartości ESP wskazuje 0 a po wcisnieciu guzika i trzymanie pokazuje wartość " uruchomiony" a po puszczeniu znów 0. Może ma ktoś jakiś pomysł ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się