Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Individual avant vol. IV by jozek726 NA SPRZEDAŻ


jozek726

Rekomendowane odpowiedzi

co tam za graty kitrasz? :wink:

Do el. Klapy :)

Przód s4 siedzi na aucie , od razu zaczęło hamować :) foto takie poglądowe na szybko :)

6d7dfbe51095ac54fef9cbd334498bbe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p

co tam za graty kitrasz? :wink:

Do el. Klapy :)
Przód s4 siedzi na aucie , od razu zaczęło hamować :) foto takie poglądowe na szybko :)

6d7dfbe51095ac54fef9cbd334498bbe.jpg

Hamować może hamuje, ale i tak za małe jak do B8... Taki hebel powinien być w standardzie 2.0TDI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawosci zapytam, po co w A4 2.0tdi ktore niema nic wspolnego ze sportowym autem oprocz budy jak S4 hamulce od S4?? Przeciez jest to tylko 2.0 TDI, ktore na chipie watpie zeby 0-100 za 8sek dalo rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze dla tego że seryjny hamulec w b8 to kibel. Po drugie im lepszy hamulec tym bezpieczniej. Co ma przyśpieszanie do hamowania ? tak samo będzie hamować z 200km/h do 100km/h S4 jak i 2.0TDI z hamulcami S4. To tak jakbym napisał po co w 2.0TDI Quattro ? jak ma tak słabe hamulce ? przecież rozpędzi się szybciej a hamuje tak samo jak ośka na śliskim np. Poza tym moje spokojnie po chipie ma mniej jak 8s do 100 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze dla tego że seryjny hamulec w b8 to kibel. Po drugie im lepszy hamulec tym bezpieczniej. Co ma przyśpieszanie do hamowania ? tak samo będzie hamować z 200km/h do 100km/h S4 jak i 2.0TDI z hamulcami S4. To tak jakbym napisał po co w 2.0TDI Quattro ? jak ma tak słabe hamulce ? przecież rozpędzi się szybciej a hamuje tak samo jak ośka na śliskim np. Poza tym moje spokojnie po chipie ma mniej jak 8s do 100 :)

Hamulec seryjny to kibel tylko w 2.0TDI :wink: 320mm na zacisku TRW już hamuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam hamuje ale do S4 jest jeszcze daleko :) w mieście mi to nie przeszkadza, ale ja głównie trasy jeżdzę i jak lecę np 180km.h lewym pasem na autostradzie i co chwile jakiś baran jadąc o wiele wolniej za raz przed tobą wyjeżdża bo on będzie mijał teraz autobus albo tira a za tobą oczywiście nic nie jedzie ale już nie poczeka bo on musi teraz w tej chwili. No to trzeba hamować i tak co jakiś czas bo więcej takich baranów :) na seryjnym heblu nie raz mi się ciepło robiło i zgadywałem czy wyhamuje czy nine :) a po zmianie z uśmiechem na twarzy i spokojem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze mówisz ja mialem awaryjne zapierdzielalem za rs6 i niestety gsciu skrecał w prawo a 180 na blacie z górki i wychamowałem także spoko a bede zakładać jakieś 4 zaciskowe na przód jest cos pod tarcze 345 ? Z sq5 porsche itp itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze dla tego że seryjny hamulec w b8 to kibel. Po drugie im lepszy hamulec tym bezpieczniej. Co ma przyśpieszanie do hamowania ? tak samo będzie hamować z 200km/h do 100km/h S4 jak i 2.0TDI z hamulcami S4. To tak jakbym napisał po co w 2.0TDI Quattro ? jak ma tak słabe hamulce ? przecież rozpędzi się szybciej a hamuje tak samo jak ośka na śliskim np. Poza tym moje spokojnie po chipie ma mniej jak 8s do 100 :)

Kibel to w porownaniu do czego? Jakos jezdzilem 320d e46 Touring, e91 to nie zauwazylem zeby mialy lepsze heble. Co ma przyspieszenie do hamowania?? Dlaczegos w slabszych autach fabrycznie montuja slabsze hamulce, a w mocniejszych - mocniejsze. Jak np zwykly Lancer ma zwykle hamulce, a Lancer EVO ma sportowe Brembo. Tak samo wszystkie Audi S/RS, BMW M-series itd... Fabryka montuje hamulce stosunkowo adekwatne do mocy auta, takze przyspieszenie do hamowania ma to ze im wieksza moc tym lepszy hamulec.

Coś tam hamuje ale do S4 jest jeszcze daleko :) w mieście mi to nie przeszkadza, ale ja głównie trasy jeżdzę i jak lecę np 180km.h lewym pasem na autostradzie i co chwile jakiś baran jadąc o wiele wolniej za raz przed tobą wyjeżdża bo on będzie mijał teraz autobus albo tira a za tobą oczywiście nic nie jedzie ale już nie poczeka bo on musi teraz w tej chwili. No to trzeba hamować i tak co jakiś czas bo więcej takich baranów :) na seryjnym heblu nie raz mi się ciepło robiło i zgadywałem czy wyhamuje czy nine :) a po zmianie z uśmiechem na twarzy i spokojem :)

Ja tez jezdze 90% trasy to wiem jak to jest)) lecz seryjny hamulec daje rade z duzym zapasem. Oczywiscie ja nie hamuje w ostatniej chwili, w wiekszosci to po prostu wczesnie wystarczy zabrac noge z gazu) Mam juz drugie a4 b8 CAGA no i co do hamulcow to mam zero pretensji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jozek gdzie śię podziało to ładne foto?

A nie chciałem robić dymu , ale uważam że foto i tak pierwsza liga bo ma klimat :)

Co nie zmienia faktu że nikogo nie obraża to foto itd. a że widać jedno imię i nazwisko to można za tą osobę zmówić "wieczny odpoczynek" i tyle w temacie :wink: ale szanuję też zdanie innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


widać jedno imię i nazwisko


Krechy w banku na to nie dostaniesz.
Każdy może iść na cmentarz i zobaczyć kto gdzie spoczywa...


Quattro przetestowane :kox: . Mimo automatu fajnie się zbiera i kręci bączki :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie poprzedni automat był a latał po śniegu bardzo fajnie, ale trochę wprawy trzeba było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...