Nihilarian Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) Hej, mam pytanie czy widoczne na zdjęciach usterki mogą być przyczyną utraty mocy przy około 100km/h ? Do tego słychać uciekające powietrze przy przyspieszaniu. Po ponownym uruchomieniu silnika wraca pełna moc. Żeby tego było mało to samochód zaczął tak jakby więcej kopcić i pojawiła się kontrolka "check engine"? Czy wszystko może być tym spowodowane? Wymiana tego węża powinna wystarczyc? http://pics.tinypic.pl/i/00835/w2ez8bmjly39.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00835/yldmclzchydm.jpg Edytowane 31 Października 2016 przez Nihilarian
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Ten pęknięty wąż jak najbardziej - ciśnienie doładowania zamiast zasilać silnik, ucieka w powietrze
Nihilarian Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) Ten pęknięty wąż jak najbardziej - ciśnienie doładowania zamiast zasilać silnik, ucieka w powietrze I to może być powód tego że turbina przechodzi w tryb awaryjny? Samemu da radę to ogarnąć ? - jestem totalnym laikiem więc pytam Edytowane 31 Października 2016 przez Nihilarian
edraven Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Wąż do zmiany i problem rozwiązany. Silnik nie dostaje zadanej ilość powietrza więc nie będzie w pełni spalał zadanej sterownikiem dawki paliwa, stąd tryb awaryjny oraz dymienie. Dasz radę sam zmienić.
Nihilarian Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 Dzięki wielkie za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się