Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mocne uderzenie po odjęciu i dodaniu gazu.


cichy.g89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem ze swoja B6. Jadąc powiedzmy 80 km/h na 5 biegu puszcze gaz całkiem i gdy dodaje go znów czuć silne uderzenie. Czuć tak jakby silnik ze skrzynią przesuwał się. Uderzenie jest mocne, głuche jakby ktoś przywalił od spodu w podłoge. Wymieniłem odbój przedni, poduszki silnika, skrzyni. Dwumasa i sprzęgło mają niecałe 7 tyś. przejechane. Nie mam już pojęcia co to może być, a jest to dość uciążliwe. Prosze Was bardzo o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś luz w mechanizmie różnicowym? Poruszaj półosiami na sucho.

Mechanizm różnicowy sprawdzony.Wszystko ze skrzynią ok. Przeguby nowe. Luz jest dosłownie minimalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za takie objawy odpowiada jakiś luz w układzie przeniesienia napędu lub przednim zawieszeniu ( zakładam że opis w profilu jest prawidłowy i Twoje auto to ośka ) :decayed:

Żeby go zlokalizować to potrzebny jest kanał lub podnośnik najazdowy i druga osoba do pomocy.

Pomocnik wjeżdża na kanał lub podnośnik zaciąga ręczny , naciska hamulec zasadniczy i próbuje ruszyć autem na przemian do pzodu i do tyłu, a ty nasłuc**jesz i obserwujesz po kolei wszystkie elementy przeniesienia napędu, zawieszenia silnika i przedniego zawieszenia :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie wymieniałem w sierpniu. Kompletny przód. Nie mam pojęcia już co to może być.


Za takie objawy odpowiada jakiś luz w układzie przeniesienia napędu lub przednim zawieszeniu ( zakładam że opis w profilu jest prawidłowy i Twoje auto to ośka ) :decayed:

Żeby go zlokalizować to potrzebny jest kanał lub podnośnik najazdowy i druga osoba do pomocy.

Pomocnik wjeżdża na kanał lub podnośnik zaciąga ręczny , naciska hamulec zasadniczy i próbuje ruszyć autem na przemian do pzodu i do tyłu, a ty nasłuc**jesz i obserwujesz po kolei wszystkie elementy przeniesienia napędu, zawieszenia silnika i przedniego zawieszenia :hi:

Napęd przód. Nie jestem zielony w mechanice. Ale naprawde już nie wiem za co sie zabrać. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zostaje skrzynia jak juz wszystko powymieniałes

Wieszaki wydechu wszystkie są?

Lewarek sie wychyla i rusza tył przód przy dodawaniu odpuszczaniu gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zostaje skrzynia jak juz wszystko powymieniałes

Wieszaki wydechu wszystkie są?

Lewarek sie wychyla i rusza tył przód przy dodawaniu odpuszczaniu gazu?

Wieszaki wydechu wszystkie. Lewarek właśnie sie wychyla przy tym uderzeniu. A skrzynie wsadziłem "nową" używaną kilka dni temu i jest identycznie jak było na wcześniejszej. :/

To zostaje skrzynia jak juz wszystko powymieniałes

Wieszaki wydechu wszystkie są?

Lewarek sie wychyla i rusza tył przód przy dodawaniu odpuszczaniu gazu?

Wieszaki wydechu wszystkie. Lewarek właśnie sie wychyla przy tym uderzeniu. A skrzynie wsadziłem "nową" używaną kilka dni temu i jest identycznie jak było na wcześniejszej. :/

Dziwne, że objawy są identyczne na obydwu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź dokładnie te nowe przeguby.

jakiś czas temu miałem podobnie poleciał przeguby wsadziłem nowe ze sklepu i okazało się że miały takie luzy że na podnośniku obracając kołem zanim ruszył wewnętrzny przegub koło z półośka zrobiło 5- 8cm ruchu obrotowego i dopiero zaczął być przekazywany ruch na skrzynie.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź dokładnie te nowe przeguby.

jakiś czas temu miałem podobnie poleciał przeguby wsadziłem nowe ze sklepu i okazało się że miały takie luzy że na podnośniku obracając kołem zanim ruszył wewnętrzny przegub koło z półośka zrobiło 5- 8cm ruchu obrotowego i dopiero zaczął być przekazywany ruch na skrzynie.......

U mnie tego luzu na prawym jak i na lewym kole jest 2 może 3 cm max.

sprawdź dokładnie te nowe przeguby.

jakiś czas temu miałem podobnie poleciał przeguby wsadziłem nowe ze sklepu i okazało się że miały takie luzy że na podnośniku obracając kołem zanim ruszył wewnętrzny przegub koło z półośka zrobiło 5- 8cm ruchu obrotowego i dopiero zaczął być przekazywany ruch na skrzynie.......

U mnie tego luzu na prawym jak i na lewym kole jest 2 może 3 cm max.

Sprawdzałem na podniesionym aucie oczywiście. Prawa i lewa strona identycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,w,tym twoim aucie zostało niewiele oryginalnych z niego części, poduchy dobrze założone? W odpowiednie otwory( wbrew pozorą są specjaliści którzy umieją je założyć w nie te otwory w łapie co należy),

poduchy oryginały? Sanki nie przestawione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,w,tym twoim aucie zostało niewiele oryginalnych z niego części, poduchy dobrze założone? W odpowiednie otwory( wbrew pozorą są specjaliści którzy umieją je założyć w nie te otwory w łapie co należy),

poduchy oryginały? Sanki nie przestawione?

Poduchy oryginały AVON. Na bank są w dobre otwory. Sanki ok. Tak samo sanki od skrzyni luzowałem odpalałem auto, żeby niby sie ułożyło ... oczytałem sie na forum różnych rzeczy i próbowałem, ale niestety nic nie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie wymieniałem w sierpniu. Kompletny przód. Nie mam pojęcia już co to może być.

Za takie objawy odpowiada jakiś luz w układzie przeniesienia napędu lub przednim zawieszeniu ( zakładam że opis w profilu jest prawidłowy i Twoje auto to ośka ) :decayed:

Żeby go zlokalizować to potrzebny jest kanał lub podnośnik najazdowy i druga osoba do pomocy.

Pomocnik wjeżdża na kanał lub podnośnik zaciąga ręczny , naciska hamulec zasadniczy i próbuje ruszyć autem na przemian do pzodu i do tyłu, a ty nasłuc**jesz i obserwujesz po kolei wszystkie elementy przeniesienia napędu, zawieszenia silnika i przedniego zawieszenia :hi:

Napęd przód. Nie jestem zielony w mechanice. Ale naprawde już nie wiem za co sie zabrać. :/

A sprawdzałeś już luzy w sposób który Ci wyżej opisałem ?

To że już prawie wszystko wymieniłeś to już wiemy , mimo to trzeba systematycznie (nie pomijając niczego), wszystko od nowa posprawdzać może coś przeoczyłeś :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,w,tym twoim aucie zostało niewiele oryginalnych z niego części, poduchy dobrze założone? W odpowiednie otwory( wbrew pozorą są specjaliści którzy umieją je założyć w nie te otwory w łapie co należy),

poduchy oryginały? Sanki nie przestawione?

Poduchy oryginały AVON. Na bank są w dobre otwory. Sanki ok. Tak samo sanki od skrzyni luzowałem odpalałem auto, żeby niby sie ułożyło ... oczytałem sie na forum różnych rzeczy i próbowałem, ale niestety nic nie pomogło.

A co do skrzyni jeszcze, to byłem dzisiaj u gościa od skrzyni właśnie i powiedział, że wszsytko ok. Nie ma sie do czego doczepić. Biegi wchodzą gładko, pracuje cicho. Zalałem jej nowy olej Mobila 75w90.

Zawieszenie wymieniałem w sierpniu. Kompletny przód. Nie mam pojęcia już co to może być.

Za takie objawy odpowiada jakiś luz w układzie przeniesienia napędu lub przednim zawieszeniu ( zakładam że opis w profilu jest prawidłowy i Twoje auto to ośka ) :decayed:

Żeby go zlokalizować to potrzebny jest kanał lub podnośnik najazdowy i druga osoba do pomocy.

Pomocnik wjeżdża na kanał lub podnośnik zaciąga ręczny , naciska hamulec zasadniczy i próbuje ruszyć autem na przemian do pzodu i do tyłu, a ty nasłuc**jesz i obserwujesz po kolei wszystkie elementy przeniesienia napędu, zawieszenia silnika i przedniego zawieszenia :hi:

Napęd przód. Nie jestem zielony w mechanice. Ale naprawde już nie wiem za co sie zabrać. :/

A sprawdzałeś już luzy w sposób który Ci wyżej opisałem ?

To że już prawie wszystko wymieniłeś to już wiemy , mimo to trzeba systematycznie (nie pomijając niczego), wszystko od nowa posprawdzać może coś przeoczyłeś :hi:

Najchętniej to dałbym to auto komuś naprawde kumatemu do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Napisano dziś, 21:15
Robero321, dnia 31 Paź 2016 - 21:05, napisał:
sprawdź dokładnie te nowe przeguby.

jakiś czas temu miałem podobnie poleciał przeguby wsadziłem nowe ze sklepu i okazało się że miały takie luzy że na podnośniku obracając kołem zanim ruszył wewnętrzny przegub koło z półośka zrobiło 5- 8cm ruchu obrotowego i dopiero zaczął być przekazywany ruch na skrzynie.......
U mnie tego luzu na prawym jak i na lewym kole jest 2 może 3 cm max.

Chyba żartujesz ?????

tam praktycznie nie powinno być luzu w ogóle...

U siebie wypierdzieliłem po jakimś czasie te chińskie gówno za w huk kasy wsadziłem za 50 zł całe sprawne półośki ORI używki i jak ręką odjął...


dodatkowo jeszcze wymieniłem poduszki pod silnikiem i ta z przodu ale to po jakimś czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano dziś, 21:15

Robero321, dnia 31 Paź 2016 - 21:05, napisał:

sprawdź dokładnie te nowe przeguby.

jakiś czas temu miałem podobnie poleciał przeguby wsadziłem nowe ze sklepu i okazało się że miały takie luzy że na podnośniku obracając kołem zanim ruszył wewnętrzny przegub koło z półośka zrobiło 5- 8cm ruchu obrotowego i dopiero zaczął być przekazywany ruch na skrzynie.......

U mnie tego luzu na prawym jak i na lewym kole jest 2 może 3 cm max.

Chyba żartujesz ?????

tam praktycznie nie powinno być luzu w ogóle...

U siebie wypierdzieliłem po jakimś czasie te chińskie gówno za w huk kasy wsadziłem za 50 zł całe sprawne półośki ORI używki i jak ręką odjął...

dodatkowo jeszcze wymieniłem poduszki pod silnikiem i ta z przodu ale to po jakimś czasie

Masz dojscie do jakichś sprawdzonych używek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...