Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kilka dni temu wymienialem tarcze w aucie, na tarczach nie bylo zadnych pierscieni. W aucie jest ABS, wtyczki sa przy tarczy, nic sie nie swieci na desce. Wystarczy zalozyc pierscienie i wszytko bedzie dzialac jak nalezy?

Opublikowano

Przód, tył ?

Opublikowano

Sory ze tak pozno ale problem dalej nie rozwiazany ;p tarcze wymienialem z przodu teraz bedzie kolej na tyl ale domniemam ze pierscieni rowniez nie bedzie..

Opublikowano (edytowane)

Pierścieni nie ma z przodu na tarczach tylko z tyłu. 

Najpierw zapnij VAGa

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Kabel w posiadaniu ale co mam dokaldnie sprawdzic? Dodam ze zadne bledy nie wyskakuja procz zlej mieszanki ...

Opublikowano

wchodzisz w ABS a nie w Engine

Opublikowano

w abs rowniez zero bledow, podczas wejscia swiecila sie kontrolka abs, mrugala rowniez czerwona i towarzyszyl temu pisk

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, maddict napisał:

w abs rowniez zero bledow, podczas wejscia swiecila sie kontrolka abs, mrugala rowniez czerwona i towarzyszyl temu pisk

to standard że podczas wczytywania ABS przez vag miga kontrolka i licznik piszczy. Skoro zero błędów to wszystkie czujniki ABS dobre, bo gdyby jakiś czujnik był zepsuty czy odłączony to byłby błąd zaraz na komputerze. Nawet jeśli któryś z czujników byłby brudny to ABS by się załączał przy każdym hamowaniu. Sprawdzałeś pompę ? Nie masz problemów z hamowaniem ? Sprawdź czy pedał hamulca zapada sie 1-2 cm po odpaleniu auta tzn. na wyłączonym silniku kilka razy wciśnij pedał hamulca aż będzie (mega) twardy, wciśnij na maksa i odpal auto jak po odpaleniu zapadnie się 1-2 cm to pompa w porządku. Tak kiedyś sprawdzałem ja, a ten sposób wyczytałem na innym forum 

Edytowane przez Adrian1727
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Adrian1727 napisał:

to standard że podczas wczytywania ABS przez vag miga kontrolka i licznik piszczy. Skoro zero błędów to wszystkie czujniki ABS dobre, bo gdyby jakiś czujnik był zepsuty czy odłączony to byłby błąd zaraz na komputerze. Nawet jeśli któryś z czujników byłby brudny to ABS by się załączał przy każdym hamowaniu. Sprawdzałeś pompę ? Nie masz problemów z hamowaniem ? Sprawdź czy pedał hamulca zapada sie 1-2 cm po odpaleniu auta tzn. na wyłączonym silniku kilka razy wciśnij pedał hamulca aż będzie (mega) twardy, wciśnij na maksa i odpal auto jak po odpaleniu zapadnie się 1-2 cm to pompa w porządku. Tak kiedyś sprawdzałem ja, a ten sposób wyczytałem na innym forum 

problemu z hamowaniem nigdy nie mialem, wrecz przeciwnie hamulce lapia bardzo agresywnie, co niestety zima bardzo czesto konczy sie poslizgiem. ale sprawdze tak jak radzisz

Edytowane przez maddict
Opublikowano
12 godzin temu, maddict napisał:

problemu z hamowaniem nigdy nie mialem, wrecz przeciwnie hamulce lapia bardzo agresywnie, co niestety zima bardzo czesto konczy sie poslizgiem. ale sprawdze tak jak radzisz

Okej rozumiem, skoro hamulce dobre to wina leży tylko przy czujnikach moim zdaniem, a brak ABS kiedy zauważyłeś ? jak zmieniłeś tarcze ? ja akurat w Audi u siebie ostatnio walczę z ABS gdyż nie miałem wcale ABS zero, podłączyłem vag błąd czujnik prędkości prawy przód, po wymianie czujnika (łatwo nie było) ABS jest, kontrolka z licznika zniknęła, błąd także tylko zostało się jedno mianowicie któryś z czujników jest albo zabrudzony albo nie do końca wsadzony gdyż przy zatrzymywaniu się ciągle załącza ten ABS, i będę się dzisiaj akurat za to brał, ale co do braku ABS to moim zdaniem nie ma innej przyczyny braku od tak .. na pewno nie masz żadnego błędu ? nie przeoczyłeś czegoś ? czasami tak bywa że jeśli nie wepniesz kostki 2 pinowej to i nie zawsze ale może komputer nie wykryć błędu. Sprawdź na razie przód jak tyłu nie zaczepiałeś to ogarnij to przy czym robiłeś, czasami jedna drobnostka a rozbierzesz pół auta na darmo. Jeśli tyłu nie zaczepiałeś czujnika czy coś innego to i się nie czepiaj, prześledź to co robiłeś zanim zaczniesz szukać dalej ;)

Opublikowano
7 godzin temu, Adrian1727 napisał:

Okej rozumiem, skoro hamulce dobre to wina leży tylko przy czujnikach moim zdaniem, a brak ABS kiedy zauważyłeś ? jak zmieniłeś tarcze ? ja akurat w Audi u siebie ostatnio walczę z ABS gdyż nie miałem wcale ABS zero, podłączyłem vag błąd czujnik prędkości prawy przód, po wymianie czujnika (łatwo nie było) ABS jest, kontrolka z licznika zniknęła, błąd także tylko zostało się jedno mianowicie któryś z czujników jest albo zabrudzony albo nie do końca wsadzony gdyż przy zatrzymywaniu się ciągle załącza ten ABS, i będę się dzisiaj akurat za to brał, ale co do braku ABS to moim zdaniem nie ma innej przyczyny braku od tak .. na pewno nie masz żadnego błędu ? nie przeoczyłeś czegoś ? czasami tak bywa że jeśli nie wepniesz kostki 2 pinowej to i nie zawsze ale może komputer nie wykryć błędu. Sprawdź na razie przód jak tyłu nie zaczepiałeś to ogarnij to przy czym robiłeś, czasami jedna drobnostka a rozbierzesz pół auta na darmo. Jeśli tyłu nie zaczepiałeś czujnika czy coś innego to i się nie czepiaj, prześledź to co robiłeś zanim zaczniesz szukać dalej ;)

jak pisalem wczesniej, wymienialem tarcze z przodu i myslalem ze powinny tam byc pierscienie od abs, ktorego u mnie brak a zauwazylem to dopiero zima, auto mam niecaly rok. Przy przednich tarczach wszystko wygladalo w porzadku, bledy sprawdzalem 2 razy rowniez na auto skanie i tam dodatkowo pojawia sie blad klapki sterujacej obiegiem powietrza.

Opublikowano
1 minutę temu, maddict napisał:

jak pisalem wczesniej, wymienialem tarcze z przodu i myslalem ze powinny tam byc pierscienie od abs, ktorego u mnie brak a zauwazylem to dopiero zima, auto mam niecaly rok. Przy przednich tarczach wszystko wygladalo w porzadku, bledy sprawdzalem 2 razy rowniez na auto skanie i tam dodatkowo pojawia sie blad klapki sterujacej obiegiem powietrza.

Ale ten błąd klapki sterującej obiegiem powietrza to raczej nie błąd ABS. Sprawdź błędy nie w opcji silnik tylko w opcji ABS jak kolega wyżej pisał. A nie miga ci na zegarach kontrolka ABS ? Na przednich tarczach nie ma żadnych pierścieni. Pierścień z którego czytana jest prędkość przez czujnik znajduje się na przegubie zewnętrznym. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...