kamyq13 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Witam mam problem z A4 95r 1.6 benz + lpg BRC. Otóż auto zgasło podczas jazdy, dodam że silnik jest na aparacie zapłonowym. Okazało sie, że znikła iskra, do cewki był przykrecony moduł, kupiłem nową cewke (od golfa 3, dodam, że poprzednio auto jeździło na identycznej 2 lata), przekreciłem moduł, który był do tej cewki podłączony a do niego wtyczka, auto odpaliło. Stwierdziłem, że zmienie kable i świece, po zmianie kabli i świec auto przestało palić, kreci dobrze, ale nie odpala. Oto co sprawdziłem: - brak błedów, jedynie po długim kreceniu błąd na czujnik halla, - sterownik widzi obroty silnika (mimo to podmieniłem czujnik położenia wału bez skutku), - wyjąłem wtryski, każdy psika paliwem tak samo (mam wrażenie co prawda, że za bogato dają bo śmierdzi paliwem podczas krecenia) - świece, kable, aparat zapłonowy i palec nowy bosha - rozrząd na znakach, tłok w górze, - bezpieczniki sprawne, - przekaźnik pompy sprawny, - ciśnienia co prawda nie mierzyłem, no ale auto chodziło po zmianie cewki, Jak zewre przekaźnik od pompy paliwa to słychać jakby ta pompa mieliła bo nie pracuje jednolicie, po zdjeciu weża, paliwo leci, jakie ciśnienie nie wiem, ale zdechło podczas jazdy na gazie i wtryski pryskają. Dziwi mnie to, że nie widze kontrolki od immo, a po wypieciu kostki pojawił sie błąd na immo, ale dał sie wykasować i od tej pory nie wrócił, ale auto by odpalało na tą sekunde, dwie. W skórcie, iskra jest, paliwo dochodzi, rozrząd ok, obroty wału widzi. Czy ktoś ma jakieś pomysły ? Byłbym wdzieczny za jakiekolwiek nakierowanie. Aha, dodam, że ta instalacja nie ma możliwości awaryjnego odpalenia na gazie. Edytowane 2 Listopada 2016 przez kamyq13
lukasz2107 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 moze zapłon masz zle ustawiony.zresetuj kompa odpinajac klemy na 30min
lukasz51237 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Załóż stare kable i świece i zobacz.
kamyq13 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 prawie strzał w 10. zdejmowałem kable na pamiec, bo setki razy to robiłem w takich samych i podobnych silnikach nie zważając na kolejnośc i założyłem tak jak ma być, 1 od bloku, 3 od grodzi, 4 od pompy abs, 2 od chłodnicy, co sie okazało aparat zaplonowy przestawiony o 180 stopni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się