Arti_P Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Witam mam taki problem, jak odpalę auto na zimnym silniku to jest taki objaw że telepie silnikiem, jak by nie odpalał na wszystkie cylindry i kopci przy tym na niebiesko. Po upływie 20-30 sekund wszystko się normuje silnik chodzi równo i nie kopci. Oczywiście już wtedy odpala na strzała, jak jest rozgrzany to też nie ma problemu z rozruchem. Proszę o waszą pomoc bo ręce opadają.
Arti_P Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Tak świece wszystkie wykręcone i sprawdzone.
majkel_majki Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Sprawdzałeś kąt wtrysku? Do sprawdzenia jest też stan popychaczy i wałków rozrządu oraz wtryskiwacze.
Arti_P Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Kąt wtrysku ustawiony na 0,0-0,02 ATDC, popychacze oraz wałki są ok, wtryski podmienione z innej 2,5 która chodzi idealnie, i nadal to samo nic się nie zmieniło
slawinio Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Tak świece wszystkie wykręcone i sprawdzone. A jak sprawdziles te swiece ze wiesz ze sprawne? Moze prąd do nich nie dochodzi?
Arti_P Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) Bardzo prosto, wykręciłem świece obudowa do masy i plus na trzpień świecy i każda się rozgrzewa. Z tego co wiem, to świece dopiero zaczynają grzać poniżej jakiejś temperatury, ale żeby wymusić grzanie to odpiąłem czujnik temperatury i mierzyłem miernikiem czy jest podawane napięcie na fajce świecy, i wszystko jest ok. Edytowane 5 Listopada 2016 przez Arti_P
20hz Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 jaki typ świec? NGK? Grzeje juz poniżej 15'C
Biedroonek Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 to jest temat rzeka a powiazane z nim problemy to : kat wtrysku 1 late , hydraulika , filtr paliwa , czujnik temperatury, dawka startowa (sterownik pompy) , olej, przewody zapłonowe, świece, sprawdz miernikiem ma być 12v przez sekunde -dwie, dolewałeś jakiaś aspiryne do baku ?jak masz webasto to sprawdz sobie czy jak wlaczysz na chwile przed zaplonem rano czy Ci tez ciezko odpali Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
Arti_P Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Opublikowano 5 Listopada 2016 Świece były zakładane z pół roku temu NGK. Poszedłem sprawdzić jeszcze raz grzanie świec z miernikiem, i wszystko wygląda w porządku. Filtr paliwa nowy. olej wymieniony 4 tys km temu, środek firmy stp też wlewałem do zbiornika i żadnych efektów. dawkę startową zmieniałem w vcds i też żadnych rezultatów.
lunatic Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Według mnie świece któraś nie domga i odpala na 5 garach dlatego telepie a później po chwilowym rozgrzaniu pracuje dobrze. Stawiam na którąś świece nie ma innej opcji według mnie.
Biedroonek Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 dawka jest zalezna od sterownika pompy i temperatury wiec nawet jak ja zmienisz to ona w rzeczywistosci sie nie zmieni bo sterownik jej nie przyjmie jak w vp37 , u mnie problem zniknął po zmianie filtra i zmianie kata ale nie licz na to ze przy -5 czy -10 odpali Ci 788 rpm bo to nie realne Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
Arti_P Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Opublikowano 5 Listopada 2016 Nie liczę na to że przy -5 stopniach odpali na 788 rpm. Denerwuje mnie te telepanie silnika i kopcenie na niebiesko z tyłu auta normalnie wstyd. Niech sobie odpala jak chce ale żeby było to płynne odpalanie i żeby nie kopcił. Mogę do czystego sumienia kupić te 6 świec żarowych i zobaczyć, ale były wykręcane wszystkie i sprawdzane więc nie wiem czy to coś pomoże.
lunatic Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Ewentualnie jak nie próbowałeś to podgrzej go z 3 razy. Możę coś się zmieni w odpalaniu i telepaniu.
Arti_P Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Opublikowano 5 Listopada 2016 Właśnie odpinałem czujnik temperatury płynu i wtedy grzeje dłużej świece, ale na dal nic to nie zmienia.
LeszekA6 Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 A może kompresja na cylindrach. Jak wyglądają korekcje na wtryskach?
Arti_P Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Opublikowano 6 Listopada 2016 Kompresji nie mierzyłem, ponieważ nie posiadam manometru. Tu zrobiłem logi grupy 13i14 http://vaglog.pl/log-013_014_s5G20wM.html
Biedroonek Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 te logi na rozgrzanym silniku zrobione ? bo 1 i 6 to leją zreszta z pozostałymi tez nie jest najlepiej Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
lunatic Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Wszystkie odstają poza norme w szczególności 1 i 6. Ty;lko pomiar na w pelni rozgrzanym silniku.
Arti_P Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 Pomiar robiłem przy 89 stopniach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się