Mateusz Dokowicz Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Witam serdecznie! Mam Małyszówkę 1,8T w gazie. Otóż mój problem polega na wręcz tragicznym odpalaniu bo łapie gdzieś po 7 sekundach oraz falowamiu obrotów przez chwilę po odpaleniu i dławieniu się przy ruszaniu, gdy silnik jest zimny (trzeba ruszać tak na 3 tyś obrotów). Ssanie działa. Check engine się pali, Ale po podłączeniu pod komputer pokazało jedynie błędy związane z mieszanką gazu, po skasowaniu zgasł na jakiś czas. Zaznaczę, że butla gazowa była zakręcona przez 150 km i opalanie bez zmian. Niedawno zdjąłem wąż dolotowy powietrza przed opdaleniem i o dziwo złapał od razu, ale żeby nie zgasł trzeba było go wysoko kręcić. Moje pytanie jest takie, czy jeśli przepływki nie pokazało na komputerze, to może być w niej wina?
Mateuszek1001 Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 To weź zdejmij wtyczkę od przepływki i obserwuj co i jak. Ja bym tu co innego obstawiał
bandyta928 Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Jak po odpaleniu na zimno zacznie pracowac normalnie i go zgasisz to jak odpala?
Mateusz Dokowicz Posted November 11, 2016 Author Posted November 11, 2016 (edited) Gdy odpale i po chwili zgaszę to znowu trzeba go pokręcić choć trochę krócej. Jak silnik ma te +/- 30 stopni to jest okej. A co do zdjęcia wtyczki to bez zmian. Edited November 24, 2016 by Mateusz Dokowicz
Mateuszek1001 Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 A jak odkręcisz korek oleju na pracującym silniku to go nie zasysa ?
Mateusz Dokowicz Posted November 24, 2016 Author Posted November 24, 2016 Nic z tych rzeczy Jakieś nowe pomysły?
Mateusz Dokowicz Posted November 25, 2016 Author Posted November 25, 2016 A komputer czasem by nie pokazał, że jest uszkodzony czujnik?
dexter90 Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 Mógłby mi ktoś pokazać gdzie takowy czujnik wody znajduje się w BFB? Ale podał precyzyjnie jego lokalizację? Na etce patrzę, ale nie schematu, gdzie on jest umiejscowiony w silniku. Wymiana lepsza z kanału czy od góry?
Dev Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 Jest Między silnikiem a grodzią zielony 4 pinowy A komputer czasem by nie pokazał, że jest uszkodzony czujnik? Tylko w przypadku zwarcia do plusa lub minusa
dexter90 Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 Jest Między silnikiem a grodzią zielony 4 pinowy A komputer czasem by nie pokazał, że jest uszkodzony czujnik? Tylko w przypadku zwarcia do plusa lub minusa Dev Dojrzę go z góry? Czy z kanału?
szym0606 Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 Dev napisz na pw numer tel. Nie mogę znaleźć, mam kilka pytań odnośnie zaciskow tył do mojego wozidła.
Mateusz Dokowicz Posted November 25, 2016 Author Posted November 25, 2016 Dobra to wezmę ten czujnik wymienię i zobaczymy co z tego wyniknie
dexter90 Posted November 26, 2016 Posted November 26, 2016 Napisz jaki efekt bo jestem bardzo ciekawy Wysłane z mojego myPhone_INFINITY_II_LTE przy użyciu Tapatalka
BlackRider Posted November 27, 2016 Posted November 27, 2016 Kolego, tu mój temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/378789-bfb-18t-dlugo-kreci-po-postoju-pompka-ok/ Mam podobne objawy, ale u mnie sie nie dławi, ale też z początku muszę ruszać ostrożniej ale to przez LPG na 99% bo pewnie reduktor przymraża. Ja jestem po wymianie tego czujnika cieczy na nowy z ASO i objawy te same :/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now