Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem na zimnym silniku


Mateusz Dokowicz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie! Mam Małyszówkę 1,8T w gazie. Otóż mój problem polega na wręcz tragicznym odpalaniu bo łapie gdzieś po 7 sekundach oraz falowamiu obrotów przez chwilę po odpaleniu i dławieniu się przy ruszaniu, gdy silnik jest zimny (trzeba ruszać tak na 3 tyś obrotów). Ssanie działa. Check engine się pali, Ale po podłączeniu pod komputer pokazało jedynie błędy związane z mieszanką gazu, po skasowaniu zgasł na jakiś czas. Zaznaczę, że butla gazowa była zakręcona przez 150 km i opalanie bez zmian. Niedawno zdjąłem wąż dolotowy powietrza przed opdaleniem i o dziwo złapał od razu, ale żeby nie zgasł trzeba było go wysoko kręcić. Moje pytanie jest takie, czy jeśli przepływki nie pokazało na komputerze, to może być w niej wina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy odpale i po chwili zgaszę to znowu trzeba go pokręcić choć trochę krócej. Jak silnik ma te +/- 30 stopni to jest okej. A co do zdjęcia wtyczki to bez zmian.

Edytowane przez Mateusz Dokowicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi ktoś pokazać gdzie takowy czujnik wody znajduje się w BFB? Ale podał precyzyjnie jego lokalizację? Na etce patrzę, ale nie schematu, gdzie on jest umiejscowiony w silniku. Wymiana lepsza z kanału czy od góry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest Między silnikiem a grodzią zielony 4 pinowy

A komputer czasem by nie pokazał, że jest uszkodzony czujnik?

Tylko w przypadku zwarcia do plusa lub minusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest Między silnikiem a grodzią zielony 4 pinowy

A komputer czasem by nie pokazał, że jest uszkodzony czujnik?

Tylko w przypadku zwarcia do plusa lub minusa

Dev

Dojrzę go z góry? Czy z kanału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jaki efekt bo jestem bardzo ciekawy

Wysłane z mojego myPhone_INFINITY_II_LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, tu mój temat:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/378789-bfb-18t-dlugo-kreci-po-postoju-pompka-ok/

Mam podobne objawy, ale u mnie sie nie dławi, ale też z początku muszę ruszać ostrożniej ale to przez LPG na 99% bo pewnie reduktor przymraża. Ja jestem po wymianie tego czujnika cieczy na nowy z ASO i objawy te same :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...