Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX - brak mocy


Bananuska

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam prośbę o sprawdzenie logów i ewentualną możliwą diagnozę dla A4 1.8T 190 km. W aucie występuje ogólny brak mocy, szczególnie powyżej 4 tyś obr. Do 4 tyś jedzie jako tako dobrze.

Grupa 002 033 031

http://vaglog.pl/log-002_033_031_M2417BR.html

Grupa 003 020 031

http://vaglog.pl/log-003_020_031_sti5Jj.html

Grupa 115 118

http://vaglog.pl/log-115_118_Z4p3k.html

Dodatkowo występuje błąd

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded

16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0420 - 002 - Please Register/Activate

16825 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0441 - 002 - Please Register/Activate

Edytowane przez Bananuska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś dziura w układzie, stały temat w 1,8T podjedź do kogoś kto ogarnia te silniki i zrobi Ci test szczelności układy, albo sam szukaj zaolejonych węży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Niestety ale...

- Układ dolotowy sprawdzony - szczelny do 1 bara
- DV sprawdzony
- N75 sprawdzony
- Turbo wymontowane i sprawdzone z firmie która się zajmuje turbinami - parametry fabryczne

- Rozrząd sprawdzony

- Przepławka podmieniona, wskazania max do 100 g/s

- Katalizator sprawdzany - drożny

... i auto dalej nie jedzie tak jak powinno a pomysły się już powoli kończą.

Ktoś coś podpowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi "po naprawach"

http://vaglog.pl/log-002_115_118_ikW78.html

jest minimalna poprawa ale prawdopodobnie za sprawą podmienionej przepływki.

Logi z odpiętą wtyczką od N75

http://vaglog.pl/log-002_115_118_pkvAM4.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z loga wychodzi ze jest problem z turbina ale piszesz ze byla sprawdzana wiec strona goraca chyba nie popekana i klapka wg nie powinna byc luzna, bo chyba by to ktos zauwazyl, mozliwe ze sztanga jest zle wyregulowana lub gruszka w turbinie wypracowana, zaczolbym od regulacji naciagu gruszki i sprawdzil czy pomoze, mozna to zrobic na aucie tylko trzeba sie troszke nagimnastykowac, trzeba sprobowac ustawic tak zeby z odpieta wtyczka n75 turbo ladowalo chociaz 0.3 bar.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych.

Problemem okazał się być katalizator który dławił przepływ i przez to auto nie miało mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...