car_diag_cork Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Witam, Wymieniałem dzisiaj żarówkę w drzwiach od strony kierowcy. Pech chciał, że całą oprawkę zostawiłem wiszącą na kablach i moja córcia zamknęła mi drzwi. Styki w oprawce się zwarły i od tego momentu lampka nie świeci, a w elektryce wywala błąd: 01801 - Door Warning Lamp; Drivers Side (W30) 57-10 - Electric Circuit Failure Sprawdziłem kable od lampki do kostki silnika w drzwiach i przejście jest ale po otwarciu drzwi totalny brak napięcia na lampce. Na Fis-ie info o otwartych drzwiach wyświetla się jak zwykle. Czy możliwe, że przez zwarcie poleciał moduł w drzwiach? Pozdrawiam Paweł Edytowane 14 Listopada 2016 przez car_diag_cork
jaguaro Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Zanim zabierzesz się za zabawę sprawdź bezpieczniki (niestety nie pamietam które) żebyś nie musiał pół auta rozbierać niepotrzebnie :-() Jeśli bezpieczniki w porządku to: Wrzuć nową lampkę i skasuj błąd. Zamknij auto i Uśpij cany na 15 min. Zanim to zrobisz sprawdź sterowanie szyby czy chodzi, jeśli tak tzn. ze sterownik w porządku. Ustał dojście ze sterownika do lampki w pozycji zamkniętych drzwi, Żeby to zrobić musisz zrzucić boczek i zobacz czy masz zasilanie. Jeśli tak to pierwsza opcja załatwi wszystko. Daj znać czy zagrało:-) tąpnięte z iPhone Edytowane 14 Listopada 2016 przez jaguaro
car_diag_cork Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Sterowanie szybami z drzwi kierowcy działa bez problemu. Sterowanie oraz składanie lusterek również działa. Bezpieczniki przy kierownicy sprawdzone i wszystkie są ok. Przelotka pomiędzy budą, a drzwiami ok. Jutro będę kombinował i zobaczymy co z tego wyjdzie. Wyciągnąłem bezpieczniki od centralnej elektryki. Po włożeniu bezpieczników na miejsce błąd udało się skasować przy zamkniętych drzwiach. Zostawiłem auto zamknięte i za kilkanaście minut zerknę czy "się naprawiło" Błąd da się kasować przy zamkniętych drzwiach ale powraca od razu po otwarciu drzwi. Edytowane 14 Listopada 2016 przez car_diag_cork
jaguaro Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Błędu nie kasujesz przy zamkniętych drzwiach tylko otwartych. Przy zamkniętych miałeś sprawdzić czy jest zasilanie. Lampkę wymieniłeś, przewody w miejscu gdzie córa zatrzasnęła sprawdziłeś ???? Bo od tego musisz zacząć. Jeśli wciąż zwiera to błędy będą cały czas wywalać. Swoją drogą skoro fis normalnie wskazuje otwarcie drzwi to doszukiwałbym się właśnie problemu na zasilaniu lampek na odcinku sterownik-lampka. Sprawdź koniecznie kabel czy nie skręcił się i nie zwiera, lampkę wywal i wstaw inną. Skasuj błędy na otwartych drzwiach, zamknij auto, odczekaj i sprawdź. tąpnięte z iPhone Edytowane 15 Listopada 2016 przez jaguaro
car_diag_cork Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Brak +12 ze sterownika na lampkę. I to chyba tyle w temacie. Trzeba zamienić sterowniki i zobaczyć czy pomoże Teraz pytanie czy mogę zamienić taki silnik na silnik z tymi samymi numerami tylko z dodatkową literką na końcu? Edytowane 15 Listopada 2016 przez car_diag_cork
jaguaro Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) To zależy co masz na wyposażeniu. 4x elektryka, lustra zew. w chromie el. składane-grzane,panel alarmy czy memo. Wszystko jest zależne od wyposażenia. Podaj co masz na wyposażeniu to powiem jaki sterownik możesz wrzucać. Wersje z literą A i B obsługują podstawę. tąpnięte z iPhone Edytowane 15 Listopada 2016 przez jaguaro
car_diag_cork Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Moduł komfortu z końcówką BD. Elektryka przód, korby tył, fabryczny alarm z przyciskami w boczku drzwi, składane-grzane lusterka i to by było chyba na tyle tego mojego wyposażenia Chodzi mi tylko o to żeby zachować składanie lusterek. W innym temacie podpowiedziano mi, że ster musi być 8E2 959 802 z literką bądź bez ale ważne żeby był w "wersji" FA RL MAX Kody wyposażenia z książki serwisowej http://www.audiklub.org/wyposazenie/e0a/7a0/4ue/6xe/1kd/j0r/1lb/1be/3fa/5td/7x0/4r5/f0a/8gu/0g1/0yk/0jg/t9j/3nz/8jk/u1b/x2b/1n1/2pv/8q1/9q3/8z5/d3e/7q0/c2f/7k0/4x3/2k1/6r2/3l3/4kc/3y0/5d1/1sa/0ge/q1d/4gp.html?lang=en Edytowane 15 Listopada 2016 przez car_diag_cork
enrike2 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 I jak rozwiązali się ten problem mam to samo po zmianie sterownika nic się nie zmieniło możecie się uda to zrobić ja juz wszystko zrobiłem i nic
car_diag_cork Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 I jak rozwiązali się ten problem mam to samo po zmianie sterownika nic się nie zmieniło możecie się uda to zrobić ja juz wszystko zrobiłem i nicJa mam problem ze znalezieniem odpowiedniego sterownika. Nie miałem czasu dalej się z tym bawić bo auto praktycznie cały czas w ruchu. Może w weekend uda mi się coś z tym zdziałać.
jaguaro Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Moduł komfortu z końcówką BD. Elektryka przód, korby tył, fabryczny alarm z przyciskami w boczku drzwi, składane-grzane lusterka i to by było chyba na tyle tego mojego wyposażenia Chodzi mi tylko o to żeby zachować składanie lusterek. W innym temacie podpowiedziano mi, że ster musi być 8E2 959 802 z literką bądź bez ale ważne żeby był w "wersji" FA RL MAX. Jeśli będziesz szukał według tego schematu to prawdopodobnie wylądujesz w serwisie i wybulisz sporo kasy. Chyba, że ktoś z kolegów Cię zaskoczy i będzie mial właśnie taki. Najprościej powiedzieć żeby wersja ta sama. Chodzi o to żebyś dobrał parametry w/g tego co masz na wyposażeniu. W tej kwestii etka określa ze potrzebujesz sterownik z końcówka 22F lub 12G. Tyle z mojej strony. tąpnięte z iPhone
enrike2 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 I co dalej problem nie rozwiązany? Też myślę że to ten sterownik ale nie chce wydawać kasy w błoto
car_diag_cork Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Moduł komfortu z końcówką BD. Elektryka przód, korby tył, fabryczny alarm z przyciskami w boczku drzwi, składane-grzane lusterka i to by było chyba na tyle tego mojego wyposażenia Chodzi mi tylko o to żeby zachować składanie lusterek. W innym temacie podpowiedziano mi, że ster musi być 8E2 959 802 z literką bądź bez ale ważne żeby był w "wersji" FA RL MAX. Jeśli będziesz szukał według tego schematu to prawdopodobnie wylądujesz w serwisie i wybulisz sporo kasy. Chyba, że ktoś z kolegów Cię zaskoczy i będzie mial właśnie taki. Najprościej powiedzieć żeby wersja ta sama. Chodzi o to żebyś dobrał parametry w/g tego co masz na wyposażeniu. W tej kwestii etka określa ze potrzebujesz sterownik z końcówka 22F lub 12G. Tyle z mojej strony. tąpnięte z iPhone A więc takiego będę szukał. Dzięki za podpowiedź.
tom4275 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Moduł komfortu z końcówką BD. Elektryka przód, korby tył, fabryczny alarm z przyciskami w boczku drzwi, składane-grzane lusterka i to by było chyba na tyle tego mojego wyposażenia Chodzi mi tylko o to żeby zachować składanie lusterek. W innym temacie podpowiedziano mi, że ster musi być 8E2 959 802 z literką bądź bez ale ważne żeby był w "wersji" FA RL MAX. Jeśli będziesz szukał według tego schematu to prawdopodobnie wylądujesz w serwisie i wybulisz sporo kasy. Chyba, że ktoś z kolegów Cię zaskoczy i będzie mial właśnie taki. Najprościej powiedzieć żeby wersja ta sama. Chodzi o to żebyś dobrał parametry w/g tego co masz na wyposażeniu. W tej kwestii etka określa ze potrzebujesz sterownik z końcówka 22F lub 12G. Tyle z mojej strony.tąpnięte z iPhone Kolego, dobrze wczytałeś się w temat ? twierdzisz że sterownik z końcówką 22F będzie obsługiwał w tym przypadku składane lusterka ? śmiem twierdzić że to nie prawda
jaguaro Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Dobrze ze śmiesz Tomku bo omyłkowo i chybaa z rozpędu poszlo. Chodziło o E a nie F. Sorry i dzięki za czujność. Tak swoją drogą potrzebne są E,G lub bez litery na końcu. Lewy LA ...MAX, Prawy Br...MAX i gra muzyka[emoji1]tąpnięte z iPhone Edytowane 18 Listopada 2016 przez jaguaro
enrike2 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Kurde nikt nie spotkał z tym problemem tylko 2 osoby na forum? Bo jeśli to coś z przewodami z budy do sterownika to niedziałaloby coś jeszcze i jeśli przewody sprawdzone od sterownika do lampki to zostaje sterownik czy się mylę? Na sterowniku nie ma żadnych odznak przepalenia nic takiego sam już nie wiem. Może komuś innemu się uda rozwiązać ten problem. I jeszcze jedno co by się działo jakby przewody od can nie były ze sobą skręcone co by to powodowało bo wyczytałem że muszą być skręcone Widzę że nie ma zainteresowania jak ktoś rozwiąże problem to piszcie chyba że będę pierwszy to napisze ☺. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się