Doktorek Opublikowano 25 Grudnia 2008 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Moja audi to '95 ADP i mam następujący problem - silnik odpala na doty, chodzi jak pszczółeczka, ciągnie ładnie, ale czasami jest problem... mianowicie niezależnie od wybranego biegu zdarza się, że samochód nagle nie reaguje na pedał gazu mogę go wciskać do oporu i nic... muszę wtedy lekko go odpuścić a następnie mocno depnąć, żeby znowu działał... dzisiaj znowu to się stało i spróbowałem to zrobić inaczej - kiedy stracił na duchu po prostu zostawiłem pedał w tym samym położeniu - nawet nie drgnął a po chwili silnik wyrwał do przodu co to może być ? coś jest zabrudzone, szwankuje przepustnica albo przepływomierz ? silniczek krokowy raczej wykluczam bo problem występowałby na wolnych obrotach a tak jak napisałem poza tymi momentami "zamysłu" wszystko jest w 100% ok...
Johny202 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Mam dokładnie ten sam problem i rozpaczliwie szukam odpowiedzi!!!
pan kierownik Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Jestem jeszcze zielony ale spróbuję pomóc. Nie wiem czy jest kontrolka EPC w waszych rocznikach ale i tak przeczytajcie. Z forum passata: "Witam przedwczoraj chcialem sprawdzic na niemieckiej autostradzie ile poleci mój pasek - rozpedzilem go do 200 moze nawet trochu wiecej i nagle zapaliła mi sie kontrolka EPC ( która normalnie gasnie po odpaleniu silnika) silnik nie zgasł ale nie reagował wogóle na gaz obroty spadły do 800 i tyle, zgasilem silnik odpaliłem i juz wszystko działało jak przedtem - pomyslalem ze moze to jhakie tajne odciecie paliwa przy zawysokich obrotach. Ale dzisiaj stalo mi sie to samo przy 140 zapila sie kontrolka EPC, samochód przestał reagowac na gaz, zgasiłem go i odpaliłem i wszystko wróciło do normy. Co moze byc przyczyna takie zachowania sie auta ????? Za wszelkie sugestie dzieki z góry. Passat '99 1.8 20V, APT" ODP. "Prawdopodobnie uszkodzony włącznik stopu, a grupa vw jest tak sprytnie zaprojektowana że przy włączonym stopie nie reaguje na pedał gazu." ... piszą też że przyczyną może być.. spalona żarówka stopu lub zwarcie w instalacji świateł stopu. Na forum BORY, wspominają też że powodem może być uszkodzony potencjometr przy pedale gazu (bo ponoć zamiast tradycyjnej linki gazu jest elektronika) lub silniczek sterujący przepustnicą lub brudna przepustnica... i że podpięcie VAG powinno coś podpowiedzieć. pozdro
krzystur Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 witam, miałem podobny problem + jeszcze gasł mi silnik, pomogła wymiana przepływomierza, teraz aż chce się jeździć
Johny202 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Z ta linka to fakt, kumpel mial to samo ale w bendzynie jest linka a czujnik pedalu gazu jest tylko w tdi-ku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się