lukaszooo Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) W zwykłej klapie nie ma żadnych dziur, są jedynie otwory montażowe w płaszczu. Otwory trzeba wiercić, jak wiercisz to przegrzewasz blachę i czym byś tego nie zabezpieczył to za pare lat będzie rdza. Nie bądźcie mądrzejsi niż ludzie którzy robią to od 10 lat, klape i lotkę trzeba porządnie odtłuścić, najpierw zwykłym rozpuszczalnikiem a przed samym klejeniem zmywaczem silikonowym na czystej bawełnianej szmatce aplikacyjnej. Do klejenia trzeba zastosować kleju do szyb, spojler dociążasz i zostawiasz na 12H w ciepłym pomieszczeniu. porządnie przyklejonej lotki nie oderwiesz bez uszkodzenia lakieru. Edytowane 9 Stycznia 2017 przez lukaszooo
Redus23 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Nikt tu nie chce być mądrzejszy. Ja chcę to zamontować porządnie jak fabrycznie. No oczywiście, że rdzewieje bo jak fabryka daje śmieszną uszczelkę gąbko podobną to przepuszcza wilgoć i dodatkowo przytrzymuje wodę co sprzyja rudzielcowi. Jak wszystko będzie zabezpieczone podkładem epoxydowym i lakierem oraz dobrze uszczelnione przy otworach, oczywiście nie klejem tylko masą do uszczelniania i przyklejone na taśmę 3M to nic nie będzie rdzewieć. łatwo jest wszystko odciąć i strzelić klej do szyb, który i tak potrzyma nie długo Wystarczy, że poprzedni daszek odleciał sobie, gdzie był odtłuszczony, na klej wurtha, zostawiony na 24h z obciążeniem daszku ok 40 kg.
lukaszooo Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Ja to kleiłem tak jak opisałem i jakoś nigdy nie odpadło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się