Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mocowanie listw i lotki s-line do zwykłej b7


tomek899

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak zamontować progi drzwiowe s-line? Te zwykłe się zdejmuję czy na nie się zakłada? jak się zdejmuje to jak? I ja najlepiej przymocować ?

To samo pytanie z lotka, czy trzeba zdejmować tą "małą lotke" ze światłem stopu czy na to się nakłada. Widziałem że niektóre lotki s line sa ze swiatłem stopu, wiec jak to wtedy rozwiazac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lotka oryginalnie jest przykrecona, dokładając ja do zwykłej klapy nie trzeba nic wiercic a jedynie przykleić na klej do szyb bez ruszania klapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

listwy drzwiowe zdejmujesz, kazda przykręcona jest na 2 śrubki, odkręcasz je i wysuwasz listwy, pózniej s line montujesz w ten sam sposób, jezeli masz lotke s line to musisz wyciac te bolce i przykleic tak jak kolega wyzej napisał na klej do szyb. Wszystko u siebie wymieniałem w ten sam sposób

Edytowane przez zelek2012
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lotkę s-line naklejasz na zwykłą lotkę (zwykła jest zintegrowana z klapą i jej się nie demontuje) wcześniej obcinając bolce w lotce s-line i usuwając stary klej np. zmywaczem silikonowym. Następnie nakładasz klej ( http://allegro.pl/wurth-klej-do-spojlerow-szyb-samochodowych-310ml-i5868209072.html) w miejsce starego, który wcześniej wyczyścisz i naklejasz na zwykłą lotkę.

Co do listew to już kolega wyżej dokładnie napisał co i jak ;)

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak przy lotce jest 3 światło ? np jak tu

http://allegro.pl/lotka-klapy-tyl-audi-a4-b6-b7-s-line-avant-lz9y-i6584514343.html#thumb/1

i te bolce co widać trzeba usunac tak?

a te śrubki przy listwach to gdzie one się znajduja? ori też przykrecic w to samo miejsce czy na klej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz wycięty kawałek tylnej klapy, w lotce niema światła ono jest w klapie

jak montujesz lotkę na klapę nie sline to bolce musisz usunąć i przykleić lotkę na klej

śruby masz na dole drzwi od wewnątrz, odkręcasz 2 szt i przesuwasz listwę w tylną stronę samochodu, wszystkie montuje się tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Każda z listew jest przykręcona małymi śrubkami z dwóch krańcowych stron.

Odkręcasz śruby i wysuwasz listwę do siebie.

Nową wsuwasz na jej miejsce i przykręcasz tymi samymi śrubkami.

Po wyciągnięciu starych listew warto przeczyścić miejsca mocowania i sprawdzić czy na listwach nie ma śladów rdzy, żeby się potem nie zdziwić,

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego chodzi ci o listwy drzwiowe czy nakładki progowe???

Napisałeś listwy progowe a czegoś takiego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to masz na 2 śrubki, odkrecasz i wysuwasz to zewnątrz drzwi tak jak opisałem powyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wewnątrz są przyklejania na taśmę dwustronna. Jest trochę zabawy przy wymianie żeby tasme zerwać i wyczyścić dobrze. Ale ja dałem rade jakoś :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat u siebie chce przykręcić taką lotkę, a nie ucinać te bolce, I teraz mam takie pytanie do wszystkich, czy pod spodem w każdej klapie są jakieś już otwory do przykręcenia lotki? żeby tylko przewiercić małym wiertłem od spodu a od góry już tym właściwym. Miałem już przykład klejenia lotki w poprzedniej B6, klejem wurtha to po 2 latach odleciała w pole ;) A niby trzymała mocno ;)

Pytam ponieważ jak by były otwory od spodu to nie trzeba wtedy nic wymierzać, a nie chce mi się w tym mrozie wszystkiego rozbierać i sprawdzać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie przyklejałem u siebie, ale wydaje mi się że raczej nie ma otworów, otwory były w oryginalnym s line, zwykła klapa raczej nie była przystosowana do tego, ale jeżeli się mylę to niech ktoś mnie poprawi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no może od spodu są jakieś otwory, bo wątpię żeby robili dwa rodzaje klapy. Jak już jest wzór od spodu i jakiś otwór to tylko przewiercali górę i finito. tak sądzę, wolę się upewnić na 100% niż ją przyklejać ;)


Nie no może od spodu są jakieś otwory, bo wątpię żeby robili dwa rodzaje klapy. Jak już jest wzór od spodu i jakiś otwór to tylko przewiercali górę i finito. tak sądzę, wolę się upewnić na 100% niż ją przyklejać ;)

Podobnie było z obudową stacyjki ;) Były ślady od spodu oryg, jak było wycięte pod manetkę tempomatu ;) Wystarczyło poprawić linię nożykiem, wyciąć i po sprawie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no może od spodu są jakieś otwory, bo wątpię żeby robili dwa rodzaje klapy. Jak już jest wzór od spodu i jakiś otwór to tylko przewiercali górę i finito. tak sądzę, wolę się upewnić na 100% niż ją przyklejać ;)

Nie no może od spodu są jakieś otwory, bo wątpię żeby robili dwa rodzaje klapy. Jak już jest wzór od spodu i jakiś otwór to tylko przewiercali górę i finito. tak sądzę, wolę się upewnić na 100% niż ją przyklejać ;)

Podobnie było z obudową stacyjki ;) Były ślady od spodu oryg, jak było wycięte pod manetkę tempomatu ;) Wystarczyło poprawić linię nożykiem, wyciąć i po sprawie ;)

a widzisz no byc może :) jak już bedziesz wiedział to daj znać jak to jest z ta klapa bo jak mi pójdzie w pola to też trzeba bedzie przykrecac jak się bedzie dało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi poszła, wiadomo, woda dostaje się pod daszek, zamarznie i z czasem klej puści, trzymało dobrze z początku, nawet daszek obciążyłem ciężarkami, żeby go docisnąć solidnie. Z tego co widziałem to w modelach B6 chyba były przyklejane, a w B7 są już otwory. Ale czekamy na odpowiedzi innych uzytkowników, bo być może ktoś sobie wiercił i przykręcał daszek. idzie to zrobić bez problemu, ale łatwiej jest jak już od spodu są jakieś ślady fabrycznie, że w tych miejscach robili otwory, to ułatwi to sprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi poszła, wiadomo, woda dostaje się pod daszek, zamarznie i z czasem klej puści, trzymało dobrze z początku, nawet daszek obciążyłem ciężarkami, żeby go docisnąć solidnie. Z tego co widziałem to w modelach B6 chyba były przyklejane, a w B7 są już otwory. Ale czekamy na odpowiedzi innych uzytkowników, bo być może ktoś sobie wiercił i przykręcał daszek. idzie to zrobić bez problemu, ale łatwiej jest jak już od spodu są jakieś ślady fabrycznie, że w tych miejscach robili otwory, to ułatwi to sprawę

klejem do szyb przyklejałeś lotkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak, zaglądałem dzisiaj pod spód klapy, po demontażu tapicerki okazało się, że w normalnej klapie są już otwory o rostawie 62 cm, tyle samo co mocowania od lotki ;) Tak, że wiercę od spodu, zabezpieczam ranty po wierceniu podkładem i lakierem do zaprawek. trzeba jeszcze dobrze uszczelnić wokół otworów, żeby woda nie dostawała się do środka klapy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak, zaglądałem dzisiaj pod spód klapy, po demontażu tapicerki okazało się, że w normalnej klapie są już otwory o rostawie 62 cm, tyle samo co mocowania od lotki ;) Tak, że wiercę od spodu, zabezpieczam ranty po wierceniu podkładem i lakierem do zaprawek. trzeba jeszcze dobrze uszczelnić wokół otworów, żeby woda nie dostawała się do środka klapy ;)

a jednak miałeś racje :) no to do dzieła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...