Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy 17536 i 17743, raz na jakiś czas gaśnie podczas przyśpieszania.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded

Te dwa błędy pojawiają się raz na 2-3 tygodnie. Dziennie do pracy jeżdżę autostradą i czasami podczas przyśpieszania gdy wjeżdżam na autostradę (dodam, że zawsze w tym samym miejscu) włącza się lampka EPC i samochód traci moc i po jakimś czasie gaśnie. Następnie, muszę 3-4 razy zakręcić rozrusznikiem aby odpalić i od tej pory samochód jedzie normalnie. Dodam, że problem pojawił się gdy temperatura spadła w okolicę 0. Podejrzewam przepływomierz, zrobiłem logi dzisiaj i proszę o ocenę oraz jakiś pomysły na rozwiązaniu tego problemu. Pozdrawiam

http://vaglog.pl/log-002_Gfg4PK.html

Edytowane przez Radexxx
Opublikowano

Cz

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded

Te dwa błędy pojawiają się raz na 2-3 tygodnie. Dziennie do pracy jeżdżę autostradą i czasami podczas przyśpieszania gdy wjeżdżam na autostradę (dodam, że zawsze w tym samym miejscu) włącza się lampka EPC i samochód traci moc i po jakimś czasie gaśnie. Następnie, muszę 3-4 razy zakręcić rozrusznikiem aby odpalić i od tej pory samochód jedzie normalnie. Dodam, że problem pojawił się gdy temperatura spadła w okolicę 0. Podejrzewam przepływomierz, zrobiłem logi dzisiaj i proszę o ocenę oraz jakiś pomysły na rozwiązaniu tego problemu. Pozdrawiam

http://vaglog.pl/log-002_Gfg4PK.html

Cześć

Co do twojego logowania to straszna huśtawka w prędkości obrotowej ,pedał gazu ma być do końca i przeciągać na 3-4 biegu prawie do od cięcia.A tak jak ty zrobiłeś to nie jest prawidłowe logowanie.

druga sprawa co byś sprawdził:

-działanie sondy lambda również w blokach pomiarowych jak ona pracuje,

-działanie wtryskiwaczy zmierz miernikiem ich rezystencje,na zimnym silniku i na rozgrzanym,

-czujnik temperatury też do sprawdzenia zobacz jaką masz temp.w silniku a jaka w zestawie wskazników,

-sprawdź dolot czy nie masz nieszczelnośći ,filtr powietrza oraz czy był wymieniany filtr paliwa,

To tyle co mogę podpowiedzieć .

Opublikowano

Logi sam robiłem i startowałem od z pierwszego biegu więc stąd ta huśtawka obrotów.

Sprawdzę to co zasugerowałeś, tylko dodam, że stało się to na jadąc na LPG więc tutaj filtr paliwa odpada.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...