Radexxx Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean 17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded Te dwa błędy pojawiają się raz na 2-3 tygodnie. Dziennie do pracy jeżdżę autostradą i czasami podczas przyśpieszania gdy wjeżdżam na autostradę (dodam, że zawsze w tym samym miejscu) włącza się lampka EPC i samochód traci moc i po jakimś czasie gaśnie. Następnie, muszę 3-4 razy zakręcić rozrusznikiem aby odpalić i od tej pory samochód jedzie normalnie. Dodam, że problem pojawił się gdy temperatura spadła w okolicę 0. Podejrzewam przepływomierz, zrobiłem logi dzisiaj i proszę o ocenę oraz jakiś pomysły na rozwiązaniu tego problemu. Pozdrawiam http://vaglog.pl/log-002_Gfg4PK.html Edytowane 21 Listopada 2016 przez Radexxx
Tomaszek28 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Cz 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean 17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded Te dwa błędy pojawiają się raz na 2-3 tygodnie. Dziennie do pracy jeżdżę autostradą i czasami podczas przyśpieszania gdy wjeżdżam na autostradę (dodam, że zawsze w tym samym miejscu) włącza się lampka EPC i samochód traci moc i po jakimś czasie gaśnie. Następnie, muszę 3-4 razy zakręcić rozrusznikiem aby odpalić i od tej pory samochód jedzie normalnie. Dodam, że problem pojawił się gdy temperatura spadła w okolicę 0. Podejrzewam przepływomierz, zrobiłem logi dzisiaj i proszę o ocenę oraz jakiś pomysły na rozwiązaniu tego problemu. Pozdrawiam http://vaglog.pl/log-002_Gfg4PK.html Cześć Co do twojego logowania to straszna huśtawka w prędkości obrotowej ,pedał gazu ma być do końca i przeciągać na 3-4 biegu prawie do od cięcia.A tak jak ty zrobiłeś to nie jest prawidłowe logowanie. druga sprawa co byś sprawdził: -działanie sondy lambda również w blokach pomiarowych jak ona pracuje, -działanie wtryskiwaczy zmierz miernikiem ich rezystencje,na zimnym silniku i na rozgrzanym, -czujnik temperatury też do sprawdzenia zobacz jaką masz temp.w silniku a jaka w zestawie wskazników, -sprawdź dolot czy nie masz nieszczelnośći ,filtr powietrza oraz czy był wymieniany filtr paliwa, To tyle co mogę podpowiedzieć .
Radexxx Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Opublikowano 22 Listopada 2016 Logi sam robiłem i startowałem od z pierwszego biegu więc stąd ta huśtawka obrotów. Sprawdzę to co zasugerowałeś, tylko dodam, że stało się to na jadąc na LPG więc tutaj filtr paliwa odpada. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się