radi88PL Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Witam Dzisiaj miałem mały problem z odpaleniem auta, rano uruchomił się jak zawsze bez problemów. Zgasiłem pod sklepem jak chciałem odjechać auto kręciło i nie odpaliło, zaskoczyło raz ale strasznie nie równo pracował i nie reagował na gaz. Zgasiłem uruchomiłem ponownie i jak ręką odjął. Pod domem znowu to samo kręci i nie odpala, po którymś razie dopiero odpalił. Podłączyłem kompa wywalił: 1 Fault Found: 17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction P1517 - 35-10 - - - Intermittent miałem już to kiedyś więc kasowałem, zrobiłem przy okazji komplet logów rzućcie proszę okiem powiedzcie czy wszystko w nich git ? logowane na PB statyczne 002+033+032 http://vaglog.pl/log-002_033_032_DXFSP.html dynamiczne 003+020 http://vaglog.pl/log-020_003_ecj1H.html dynamiczne 002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_smR067X.html dynamiczne 115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_8Y9WB.html Co sądzicie o tym przekaźniku ? zamówiłem już nowy bo ewidentnie pompa paliwa była cicho w chwili kiedy nie mógł odpalić. Czy logi powinienem robić też na LPG ? czy brakuje jeszcze jakiś grup aby w pełni prześwietlić silnik i osprzęt ?
ganjaq Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Logi książkowe, w takim przypadku (brak innych błędów) tylko brak paliwa albo mieszanie się lpg z benzyną może powodować takowe objawy, też w b5 miałem problemy z pompą i tak jak słusznie zauważyłeś jak jej nie słychać nie zapalisz
radi88PL Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 Dzięki za zainteresowanie tematem. Nowy przekaźnik już kupiłem wieczorem go wymienię mam nadzieję że już będzie palił jak należy. Zapłon, czasy wtrysków też wszystko ok ?
ganjaq Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Na benzynie wygląda wszystko ok. Jak chcesz, możesz dla spokoju ducha zrobić także dynamiczne na lpg ale jak już mówiłem problem musi stwarzać pompa lub przekaźnik dlatego logo lpg potraktuj jako diagnozę lpg
radi88PL Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Opublikowano 27 Listopada 2016 Wymieniłem wczoraj ten przekaźnik nr 30 w puszce ECU, jak dotąd fura pali na dotyk i problem się nie pojawił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się