Nygans Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Cześć,Znacie może zaufany sklep z gotowymi zestawami fmic do A4? Czy warto kupić taki zestaw bez montażu od razu u tunera? czy są to już raczej idealnie skrojone zestawy i nie ma z nimi problemu? Chce kupić pare klamotow w drodze do 300+ i jechać dopiero z tym na montaż i strojenie.Dzięki za odp
afroo. Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Zestawy dedykowane zazwyczaj nie są dobrze spasowane. Jedź do tunera albo zakładu, który specjalizuje się w układach wydechowych/dolotowych i tam wyspawają Ci na igłę.
arek_cccp Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Taki gotowy zestaw z fmic i tak trzeba przerabiać, szkoda zachodu lepiej wyspawać to u kogoś, tak jak afroo. napisał. Innych sklepów w pl nie znam, o APR nie będę pisał bo ich ceny są zabójcze i można to ogarnąć sporo taniej wszystko, pamiętaj, że gotowe kity zawsze będą sporo droższe niż zrobienie tego od podstaw. BTW w drodze do 300 + zależy czy (330+ czy 300) i tak jest sporo do przerobienia. W 2 dni tego nie zrobicie, począwszy od pierdół typu swiece,cewki,czyszczenie nagaru, bo montaż k04/hybrydy k03 po sprzęło, spawaniu DP, TIPa itd.
jarek920 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Można zmienić turbo(hybryda) i dp i 300KM osiągniesz za 6 koła lub 350KM turbo,dp,wtryski ,pompa ,intercooler napewno tez sprzęgło pewnie wyjdzie z 14 koła.
Mertruve Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Bo wiecie w czym jest problem? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase Compsport to jedyny sensowny zakład w mojej okolic ale oni sobie cenią za taki fmic z montażem uwaga 4000tys. Dlatego nie to żebym chciał wszystko za darmo ale nie chce bez sensu przepłacać jeśli mogę to załatwić taniej i jechać z gratami na montaż. Fajnie by było zrobić 300koni ale nie jestem pewien czy hybryda k03 podoła wyzwaniu, od początku interesowałem się k04, musiałbym znać różnicę w kosztach żeby wiedzieć jak bardzo jest to opłacalne i mieć fachowca, który to przerobi dobrze. Póki co nie interesują mnie dużo większe wartości niż 300km.
bartez80 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 montaz takiego FMIC spokojnie mozna zrobic ,na igłę ,jak to ktoś wczesniej napisał ,za połowe tej ceny .
wampir Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Najlepiej robić u jednej osoby bo potem jest zwalanie, że orurowanie nie takie, Dp nie taki. To mogłoby lepsze albo tamto. Kazdy ma swoje patenty. Wyszłoby więcej ale dużo nagaru itp itd. Tak to tuner bierze i jego odpowiedzialność. Ma być wynik a na dodatek jest gwarancja i opieka po strojeniu. Było już nie raz na forum, że sie ponapalil ludzie npna turbiny od turbospec bo u jednego tunera wychodziły moce, a potem wielkie rozczarowanie, ze u nich tyle nie wyszło jak stroił kto inny
jarek920 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Optymalne to zrobić hybryde (bartpol 2500zl)dużo aut jeździ nie było reklamacji dp plus program 2000zl i cieszyć się 300KM .Jest na tym forum kolega co osiągnął na tym zestawie 310KM, 420NM, wywalisz dodatkowe 10 koła osiągniesz może 350KM i tak z a4 scigacza nie zrobisz waga zabija te konie i golfy czy seaty dużo słabsze będę cię wyprzedzać.
Mertruve Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 6.5k za całość, rozjechałeś się o 2tys Przerobi na k04 Podrzucisz link tego auta z hybrydą? Chętnie popatrze jak to wygląda
jarek920 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Wykresy aut zobacz tam na stronie masz post kolegi chanel1987. Czemu się rozjechalem? No tak post wyżej bo zawsze dojdzie jeszcze montaż turba, dp świece jeśli to komuś zleci koszta rosną, pompa w baku pewnie też stara i robią się koszty
Mertruve Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Poczyniłem pierwsze przygotowania do ataku na 300, wtryski od s3 powinny być w przyszłym tygodniu u mnie, w sobotę jadę ugadać sprawę fmic do lokalnego tunera. Co do pompy w baku potrzebuję numer części do BGB, dysponuje ktoś takim info czy pisać w innym temacie? Albo do jakiegoś eksperta na priv?
arek_cccp Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 8E0919051CQ do 2.0tfsi quattro. Do ośki są inne nr ale przypuszczam, że masz quattro . Powodzenia w szukaniu .
jarek920 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Jak zrobisz 350 KM pompa długo nie pożyje,możesz zapodać z rs6,albo rs4 ceny 1300zł w serwisie, sprzęgło tez szykuj nowe wzmocnione stare nie ogarnie tego,pompę wysokiego ciśnienia na 350 tez musisz wymienić na na hitachi9.1,lub wkład autotecha zapodać .
arek_cccp Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 On chce 300 zrobić, 350 bez k04 i reszty nierealne
jarek920 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 350 ludzie maja na hybrydach k03/04 od bartpolu.Jeśli 300 nie widzę sensu intercoolerow ruszać
Mertruve Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Plan jest żeby zrobić póki co 300 bez k04, 350 będziemy myśleć może na sezon 2018, ale to mam już Arka projekt na wzór
jarek920 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 W Sieradzu masz g-performance oni fajnie tfsi ogarniaja zadzwoń pogadaj.
Mertruve Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Spoko zadzwonię, byłoby nieźle bo blisko. Byłem dziś z kolegą robić program do Leona w G-Lab Łódź, zrobienie hybrydy z k03 około 1500zł+strojenie do tego, fmic wedle uznania, trzeba pojeździć latem i zobaczyć czy jest zadyszka po kilku startach ze świateł. No i warto się zainteresować pompą wysokiego ciśnienia też o tym wspomniał Późniejszy montaż fmic wymaga nowego strojenia? Edytowane 17 Grudnia 2016 przez Mertruve
wampir Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Ogarniać tfsi na seryjnej turbinie a na hybrydzie czy k04 to inna historia. Jak ktoś nie ogarnia 1.8T (nie pokazał projektów, w których jest customowe strojenie z większymi wtryskami, turbo itp) a nagle wyskakuje z masą 2.0tfsi to albo "gotowiec" albo odkupuje sobie softy od kogoś innego. To popularny zabieg firm, które robią w większości diesle i z czasem chcą powiększyć asortyment nie mając doświadczenia w turbobenzynach. Na prostszym w strojeniu silniku 1.8T nie jeden się przejechał bo boost falował podczas przyśpieszania. Nie wspomnę o mega niekontrolowanym skoku doładowania przy zmianie biegu. To są jedne z mniejszych błędów strojenia, gdy stroi ktoś, kto kiedyś miał z nimi choć odrobine do czynienia. Druga sprawa to ciekawe jak ktoś robi z hybrydy k03 moc taką jak z k04 skoro wystarczy popatrzeć na te 2 turbiny aby zobaczyć jak one się różnią jeżeli chodzi o runnery kolektora, stronę gorącą itp Pewnie pomiar gdy jest mróz a resztę się naciągnie w paintcie.
jarek920 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Wątpię że kingsoft soft robi wykresy w paincie a na tej hybrydzie zrobili 366 KM,firmę z Sieradza polecam bo znam auta co robiła, na 300KM nie wymieniaj intercoolera pogadaj z kolega co ma na tej hybrydzie 310KM on ci powie czy mu się mocno temperatura podnosi. Jako ciekawostkę napisze ze w Niemczech projekty na 350 KM tez często moja orginalne intercoolery.A a4 skoro przyspiesza na racelogicu w okolicach 4.6 do 100 to pewnie te 350 KM ma choć tu często ludzie mocy nie mierzą tak jak u nas.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się