Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Fmic do 2.0 TFSI BGB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki wampir, nie chcę trzymać się kurczowo tych 300km, rozjasniles mi trochę temat. Pod kątem momentu dobry byłby 3.0 tdi... no ale to ma być tylko na weekendowe latanie auto. Szczerze to kresek nie mam w planach, auto ma być dla mojej przyjemności . Chyba najrozsadniej byłoby zrobić program i zobaczyć jak to będzie jeździło i dopiero myśleć.

Czyli przy k04 idąc w stronę momentu już kute korby wypadałoby dać?

Opublikowano

Montując K04  nie musisz wymieniać korb, korby zniosą dużo wystarczy poczytać niemieckie forum tam auta mają dużo więcej NM jak u nas i jeżdżą .

 

Opublikowano (edytowane)

Dzięki Panowie, no plany dość odległe bo muszę sprzedać swój samochód i znaleźć drugi a jak narazie to powoli podejmuje decyzję że będzie to 2.0T. Myślałem jeszcze nad s4 b5 2.7bit, volvo s60r,3.0 tdi asb, 3.0 v6 asn i to wszystko dlatego że zawsze chciałem mieć V-kę. Nie chcę jakiegoś potwora, ale sprawne dość szybkie auto - pojęcie względne więc wyjaśnię, dla mnie takie ma 100 po 6.5-5 sek. Bo dla kogoś szybko to jest 4 sek do paczki ;)

Edytowane przez Awra
Opublikowano
5 godzin temu, wampir napisał:

moment x moc ? :P

f*ck :D moment x rpm ofc :D

Opublikowano

Takie 2.0 t będzie pewnie miało kolo 6.5 po sofcie spokojnie 

 

Opublikowano

Do k04 na dobrej jakosci mocnym sofcie nie trzeba zmieniac korb na kute. Jest auto Arka z naszego forum.

 BGB to jednak nie jest jakiś tytan jeżeli chodzi o grubość korb. Nie jest niezniszczalny :)  Jak zrobisz na "maks moment z górką" to ja bym tak nie zarzekał sie, że pojezdzi długo i bezawaryjnie bo gdzies jest jakis wykres na tyle czy tyle (niewiadomo o ile podkoloryzowany). 

 

Opublikowano

Na niemieckim forum jest bgb na seryjnych korbach grubo bo 560NM(wykres dynojet) i kilka b7 ponad 450 NM nie slyszalem aby komuś korbach bokiem tam wyszła .A te 350 koni tam już ludzie mieli w 2010r porobione w b7.Tak ze korby nie są takie słabe. 

Opublikowano

Takie 450Nm czy 460Nm to przeważnie osiągany moment.  Są w Pl wykresy w okolice 500Nm na seryjnych korbach ale z hamowni co przeważnie te 30-40Nm lubią są przekłamać. Celowo nie pisze które to. Poczytaj sobie na naszym podwórku (SR forum) to będziesz wiedział które.

450Nm to nie 560Nm. 

Realne 560Nm i to w dolnych partiach obrotów? Co z tego, że ktoś sobie taki wykres namalował. Nie poleciłbym nikomu czegoś takiego bez kucizny. Dla mnie to niepoważne, ale zabronić nie jestem w stanie. Kto bogatemu zabroni... 

Opublikowano

Sam znam b7 quattro co z 520nm z dolu obrotów (wykres z maha widziałem) przejechało 70tys km i dalej jeździ u nowego właściciela. Te 560 to dopiero parę tygodni temu chłopak zrobił ale przyspiesza w 4.5do setki i na realogic czyli jest dość szybkie. 

Opublikowano

No powyżej 500 nm to już jest uważam konkret :)

Opublikowano

No napewno musi jechać ja mam tylko 380 Nm i tylko co o najwyżej prędkości patrolowe mogę rozwijać hehe, ogólnie nie słyszałem o przypadku żeby komuś korba wyszła bokiem. Niby podają ze 500NM znosi ale kto wie przy ilu się podda pewnie ma na to wpływ wiele czynników. W niemczech walą koksem ostro od dołu taka moda. 

Opublikowano

Mnie tam prędkości, tak jak wspominałem, nie interesują. A ile kute korby kosztują?

 

Opublikowano

Jeśli prędkość cie nie interesuje po co ci szybszeauto szkoda kasy. 

Opublikowano

Do miasta. Nie wiem po którym mieście przydaje się auto które jedzie ponad 220 interesuje mnie moment bo to on robi największą robotę a nie V max 

Opublikowano

No chyba ze tak ja swoim głównie autostradami nabijam km w mieście nawet nie ma gdzie się rozpędzić chyba że przechodnie mają uciekać ale to nie moja bajka, pozdrawiam 

Opublikowano

Ok dzięki za deklaracje, to jaki koszt tej kucizny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...