Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi q5 kolejna sztuka do modzenia


peter22

Rekomendowane odpowiedzi

No to jest pole do popisu :) ciekaw jestem wyniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co na to s-tronic....

Jesli by tyle bylo to pieknie bedzie latalo....ja u siebie po dolozeniu ic i zmianie turba na wieksze podobno moge myslec o 240km no i oczywiscie wywaleniu dpfa.... Koszt spory a wynik taki sobie ciekawe czy daloby sie polsczyc silnik 3.0 tdi z manualem....bo koszt bylby pewnie podobny..hehe

Edytowane przez dominika6c6
dopis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam raczej jest Tip a nie Stron. Więc skrzynia ok, ale q5 i tak nie będzie się lepiej prowadzić od b8 przy większych prędkościach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam s-tronik u siebie. co do manuala to nie ma problemu żeby wsadzić. do wymiany skrzynia dyfer , wał , dołożenie pedału sprzęgła itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie silnika 3.0 tdi to chodzilo mi raczej o wsadzenie go zamiast 2.0 tdi i pozostaniu przy manualu....a tak na marginesie wiesz moze czym rozni sie 2.0 tdi np 177km od 2.0 tdi 190km bo czytajac parametry pierwszy ma 350nm a drugi 400nm ciekawe czy silniki sa takie same a np inne turba???? Bo tego 190km pisza ze mozna zrobic na 240km i 480nm w czym tkwi zagadka????? Icki maja takie same chyba tyle ze mocniejszy wizualnie ma ledy w lampach a co z silnikami?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie sama turbina da te 20 KM , u mnie po wsadzeniu gtb2260VK w a6 jeszcze przed programem doszło sporo koni , które później Rogall ułożył jak trzeba i wyszło 240 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest ciekawe samo turbo tyle zmienia a icki maja pewnie takie same.....jutro zadzwonie do lodzi zapytam o turbawke....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......dzwonilem do lodzi przerobka turbinki okolo 2000tyski do mocy ok 240km po rozmowie zalecaja zmiane icka przed zabiegiem pollecaja firmy wagner jednak ceny chore lepiej kupic na fimc jeszcze musze zadzwonic to tc performance w lodzi co z dpfem....potem jak ogarne temat to namiar na wawe wiadomo do kogo i szukanie okazji do wyjazdu.....koszt bylby duzo mniejszy niz oferowala ma inna firma ciekaw jestem jednak co z niutkami bo koniki swoja droga ale nm najwazniejszy.....ps.... Ciekawe czy fmic robi zestawy do q5???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadź to co ja mam i z głowy . Orzeł nie poleca TC Performance . Jeśli chodzi o DPF to powinieneś robić w tej samej firmie co program inaczej nie na to sensu. Ja zdecydowałem dzisiaj ze Dpf wylatuje ponieważ robi więcej złego niż dobrego . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plan mam taki żeby icka założyć samemu, turbo przerobić w łodzi i zamontować samemu bo cudów nie ma odkręcić i zakręcić a wywalenie DPFa zrobić tam gdzie robiłem program czyli w KingSoft Stary Sącz, no i oczywiście korekte programu też w KingSofcie bo do rogala raz że daleko a po drugie musiałbym pewnie zostać na dwa dni a to już kłopot a KingSoft mam na miejscu.....nie wiem czy nie zdecyduje się jeszcze na inny wydech np z nierdzewki chodzi oczywiście o rure pod autem....o większej średnicy...... zastanawia mnie tylko podłączenie przewodami gumowymi Icka czy będzie to pasowało czy jakaś kombinacja.....Moc podobno jaką mogę w miarę możliwości osiągnąc to 240KM a niutów nie wiem ile........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dominika6c6 napisał:

Plan mam taki żeby icka założyć samemu, turbo przerobić w łodzi i zamontować samemu bo cudów nie ma odkręcić i zakręcić a wywalenie DPFa zrobić tam gdzie robiłem program czyli w KingSoft Stary Sącz, no i oczywiście korekte programu też w KingSofcie bo do rogala raz że daleko a po drugie musiałbym pewnie zostać na dwa dni a to już kłopot a KingSoft mam na miejscu.....nie wiem czy nie zdecyduje się jeszcze na inny wydech np z nierdzewki chodzi oczywiście o rure pod autem....o większej średnicy...... zastanawia mnie tylko podłączenie przewodami gumowymi Icka czy będzie to pasowało czy jakaś kombinacja.....Moc podobno jaką mogę w miarę możliwości osiągnąc to 240KM a niutów nie wiem ile........

Żeby Taką moc uzyskać to trzeba zrobić za turbo rurę 3 cale . No i ciekawe na ile starczy paliwa 

Edytowane przez peter22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o to dlaczego czujniki w klamkach przestają działać po lewej stary po prawej nowy . Niestety zły nr zamówiłem i muszę czekać na nowe poprawne u mnie nr zaczyna się 8K0 i takie tez musza być wsadzone . Ta co kupiłem jest od a6 a7 4G0 i nie działa . Także nie ma tego złego bo już wiem jak to składać i rozkładać 

IMG_4785.jpg

IMG_4786.jpg

 

IMG_4787.JPG

IMG_4786.JPG

Edytowane przez peter22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to już wszystko wiesz hehehe.....

ps wiesz jaka srednice maja rury od IC w 2.0 TDI bo pisałem do FMIc.pl i może by cos wymodzili żeby był komplet tylko chcą znac srednice rur.........bo ty cos pisales ze u ojca trzeba było kombinować?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy włożeniu IC og biturbo nie pasowało coś od strony kierowcy i została wymieniona rura plastykowa ba nierdzewna . Jeśli od 3.0 tdi jest taka sama średnica to mogę ci zmierzyć bo leży w garażu stary IC

mam tylko takie zdjęcia ojca q5 

IMG_3906.jpg

IMG_3907.jpg

IMG_3908.jpg

IMG_3909.jpg

IMG_3911.jpg

IMG_4971.jpg

IMG_4972.jpg

IMG_4973.jpg

IMG_4974.jpg

IMG_4975.jpg

IMG_4976.jpg

Edytowane przez peter22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Icek chcialem taki jak pokazales bo raz ze nowy a drugie cena ok......musze jutro dzwonic do fmic bo wlasnie nie wiem jakie przewody dawac.....i czy mie bedzie za duzo rzezbirnia wolalbym to na plastyku bo spawanie z nierdzewki moze sprawiac niespodzianki......nie zawsze ale czasem.....turbo poleci chyba do lodzi cena ok 2tys....moc celowana na ok 240km....tyle ze dpf musze wywalic i chyba zrobie caly wydech......ale powoli musze najpierw icka ogarnac......ps jak mozesz to zmierz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe sprostowanie muszę napisać odnośnie czujników w klamkach . Czujniki o oznaczeniu 8k zamieniły się na 4g Wiec czujniki od a6, a7 pasują i działają . 

Sprawdzikem to na swoim aucie jutro przychodzą do mnie kolejne 3 klamki a ta o oznaczeniu 8k starego typu pan mi wymieni na ta 4g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...