Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozpoznanie podzespołów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kupiłem samochód ponad rok temu z instalacją gazową i jedyne co wiem, że sterownik to STAG 4 QBOX. W ciągu najbliższych dni chciałbym podnieść moc na około 210 HP i nawet nie wiem czy instalacja będzie dawać rade przy tej mocy. Jak mogę rozpoznać co tam jest zamontowane, żeby się upewnić czy nie trzeba dokonać modernizacji instalacji. Dodam, że przejrzałem wszystkie dokumenty z gazu i nie ma tam nic przydatnego. Z góry dziękuję za pomoc ;-)

Opublikowano

Zrób zdjecia wtryskom i reduktorowi na początek.

Opublikowano

"Dzisiaj w nocy będzie ciemno"

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze, ale wstępnie spróbowałem rozkminić sam i wychodzi na to, że wtryski hana złote, reduktor KME silver, sterownik QBOX 4 Basic czyli zestaw jest do 200HP. Da rade obsłużyć te około 210 hp czy lepiej go zmodernizować ?

5137aceacfc42529gen.jpg121db699d63cfa68gen.jpgf7fc9163c2ac3aecgen.jpg

Opublikowano

Wtryski bez dysz kalibracyjnych mają wydajność 50 koni z cylindra (wtrysku), niby 200 - Ty celujesz w 210, musisz sprawdzić przekrój węża zasilającego oraz typ wielozaworu w butli, zdjąć dysze z wtrysków i próbować ustawić

Opublikowano

Może być cienko.Ten reduktor to realnie 180 KM.

Opublikowano

Wielozawór tomasetto AT.02, a przekrój węża sprawdzić ten od reduktora do listwy ?

Opublikowano

wielozawór masz powiększony a fi węża zasilającego to odcinek od wielozaworu do reduktora, pewnie masz fi 8 ale sprawdź, widzisz ktoś powiedział że reduktor nie da rady ale wiadomo z pedałem w podłodze, 210 koni robisz na jakich gratach? Pomyśl że przy wymianie turba i wtrysków na graty od bex zrobisz 230 koni np. Lepiej się na to przygotuj i włóż coś mocniejszego

Opublikowano

Wtryski bex, fmic, downpipe i program na koniec.

Opublikowano (edytowane)

(kliknij mnie)


brać i robić 235 koni

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano

ja bym sprobował na tym osprzęcie, 1.8T generuje moc dosyć oszczędnie, wtryski na bank dadzą rade - w turbo wtryski lpg maja lekko wieksza wydajnosc niz w NA. Reduktor moze byc na styk ale jest szansa ze to pojedzie takie jak jest po programie na 200, wyzej to juz inny reduktor.

Opublikowano

Turbo zmienię dopiero jak padnie to, które mam teraz. Zostawię ten zestaw z LPG i zobaczę czy da rade, jeśli nie wtedy dopiero zacznę wymieniać począwszy od reduktora. Dzięki za pomoc i rady :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...