tatra-mario Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Auto znajomego - świeżo zakupione - stała geometria więc wywaliłem i oczyściłem turbo, założyłem i problem w tym ze czasem dziwnie słabo się rozpędza a innym razem lepiej lecz przy 3tys obr przeładowuje. Co lepiej przy odpiętej gruszce lepiej jedzie ponad 2,5tys obr . Przepływka podmieniana na sprawna , egr aktualnie zaslepiony - brak rezultatów. Ponizej ligi grupy 3 i 11 z zapieta i odpieta gruszką, Najgorsze ze auto swiezo z niemiec i brak wcześniejszej historii http://vaglog.pl/log-003_011_1LKC1X.html odpieta http://vaglog.pl/log-003_011_j4n2Q6K.html Vcds sterujac N75 płynnie zmienia położenie gruszki (geometria także lekko ,bez zacięć sie porusza ) Cóż jeszcze możne obadać ?Ciężki przypadek mi się trafił,
paweu1 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Jesteś pewny, że dobrze złożyłeś geometrię? W logach widać, że turbo późno wstaje a później nie może zbić ciśnienia, poza tym spada wskazanie przepływki przy wyższych obrotach mimo że turbo ładuje 2,6 bar
tatra-mario Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2016 Właśnie zawsze robię foto jak była przed czyszczeniem i tak samo jest po czyszczeniu złożone - chyba że był tam ktoś wczesniej.
karaluch8 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Być może nie trafiłeś palcem który steruje pierścieńiem geometrii.
tatra-mario Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2016 Podczas podpinania gruszki słychać zmianę pracy silnika ale jak nie będzie innych argumentów to wywale ją jeszcze raz. Gdy ją robiłem to grypa mnie atakowała i głowa mocno mnie bolała i dlatego w 100% pewien nie jestem gdyż turbin dziesiątki czyściłem i teraz taki przypadek. Wymieniona turbinka i auto smiga jak powinno (vcds potwierdza) - okazało się że łopatki wirnika strony gorącej miały delikatne uszkodzenia czymś co zapewne wypluł silnik - przypominam ze brak wcześniejszej historii auta. Podczas pierwszej rozbiórki geometria stała całkowicie i dlatego nie rozglądałem się za innymi problemami. Drugi raz patrzyłem czy nic nie spartoliłem - a za trzecim obejżałem i porównałem całą z drugim modelem. Temat z mojej strony wyczerpany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się