Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z odpalaniem zimnego silnika


Shiftback

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Po całkowitym wychłodzeniu silnika wystepuje u mnie problem z uruchomieniem.

Muszę kręcić kilka razy żeby załapał.

Zauważyłem, że im zimniej tym dłużej muszę kręcić, im cieplej tym silnik łatwiej "łapie"

Po kilkunasto sekundowej pracy silnika, już nie ma problemu.

Wymieniłem świece i filtr powietrza w związku z tym, i nic.

Pompa paliwa pracuje, słychać - kilkukrotne włączenie zapłonu przed startem też nic nie daje, natomiast wciśnięcie gazu tylko pogorsza sprawę.

Od 4 lat pierwszy raz mam coś takiego, wcześniej palił zawsze elegancko po 3, 4 obrotach nawet przy -20"C.

Będe wdzięczny za pomoc

Sytuacja przedstawiona na flmiku:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co mówi diagnostyka jakieś błędy ? czujnik temperatury sprawdzony ? ciśnienie na listwie ? regulator ciśnienia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może paliwa ci nie trzyma . Spróbuj zamontować zaworek zwrotny i zobacz co będzie się działo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa

dławiłby się gdyby filtr nie puszczał, zmieniony 2 lata temu na ori...

co mówi diagnostyka jakieś błędy ? czujnik temperatury sprawdzony ? ciśnienie na listwie ? regulator ciśnienia ?

tu jest zgrzyt bo nie mam kompa, lapka... może na dniach zorganizuję , ale jak znam to wszystko to będzie "pusto" bez błędów.

Tom A4 podpowiedziałbyś gdzie znajduje sie ten czujnik temperatury? to ten "grzybek" na obwodzie wody z tyłu między silnikiem a grodzią? g60 czy jakoś tak... też to kiedyś wymieniałem, komputer wskazał błąd czujnika ale palił zawsze jak potrzeba...

A może paliwa ci nie trzyma . Spróbuj zamontować zaworek zwrotny i zobacz co będzie się działo .

czytałem o zaworze zwrotnym przy pompie paliwa, nie wiem jak działa, i jaka spełnia funkcję, lecz podobno ciężko sam zaworek wymienić, trzeba pompke nową... VAG raczej tego nie pokaże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o zaworek zwrotny w pompie , ale o to abyś kupił sam zaworek i zamontował go w komorze silnikowej . Chodzi konkretnie o to że , gdy pompa nie trzyma to paliwo powraca do zbiornika , ale gdy zamontujesz zaworek w komorze to paliwo nie zejdzie przed zaworkiem tylko za . Podczas odpalania paliwo masz cały czas a tą resztę która uciekła to pompa zdąży dopompować .

Edytowane przez lenovo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie objawy to moim zdaniem nie pompa paliwa. Czujnik temperatury do sprawdzenia na początek. zmierz sobie woltomierzem. Jak zimny powinien mieć chyba ok 5k, gorący ok 200-300 omów. Gdzieś mi się zapodział wykres, ale tutaj na forum jest podobny, mniemam że Twoje wskazania powinny być zbliżone. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=98822. Jak samochód reaguje na pedał gazu podczas dławienia?

Edytowane przez kfiat_man
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...