Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza 1.9 AFN 110KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam prosił bym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny przeładowywania turbo przy około 3k obrotów na 4/5 biegu na 3 biegu odcina na około 3,5k. Męczy mnie to już długi czas, około pół roku temu regenerowałem N75 pomogło na tydzień może troche więcej już nie pamiętam. Na komputerze po każdym przeładowaniu 1 błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Przy 011 basic zauważyłem że sztanga porusza się o około pół centymetra góra/dół.
Logi są z dzisiaj prosze nie sugerować się datą robione są na wirtualnym systemie.
Logi statyczne :
001
003
004
007
013
Logi statyczne Basic settings:
000
003
004
011
Logi dynamiczne:
000
001
003
004
008
010
011
Z góry dziękuje za pomoc.
Edytowane przez xYOSHIx
Opublikowano

Podpinam się pod temat, mam identyczny problem.

Opublikowano

W 11 bs widać, że geometria się w ogóle nie rusza. Masz dobrze podłączone wszystkie przewody podciśnieniowe?

Opublikowano

A ja mam pytanie, czy 11 BS wykonuje się na rozgrzanym silniku czy to nie ma znaczenia?

Opublikowano

Zwykle logi wykonuje się na ciepłym silniku.

Opublikowano

Nic przy wężykach nie było grzebane. Ściągnąłem wąż z turbo i sprawdzałem luz na wirniku jest względem osi wirnika ale nie większy niż 0,5mm w każdą strone. Próbowałem palcami poruszyć sztange turbiny, sztanga porusza się ale bardzo ciężko lub po prostu wydaje mi się tak przez brak miejsca. Bynajmniej moge poruszyć ją tylko około pół centymetra w góre po puszczeniu sama wraca w dół.

Opublikowano (edytowane)

kolego napisałem wiadomość na pocztę.

Edytowane przez Leopold27

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...