e2rd-85 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Witam Pacjent AFN 110KM Do czego służą te wężyki (zaznaczone na zdjęciu) ? Czy jest droga powrotna paliwa kiedy hamujemy silnikiem ? Pytam bo mam u siebie ori już lekko zmęczone te wężyki (być może to tylko ten oplot zewnętrzny) . Czy w razie pęknięcia tego wężyka poza cieknącym paliwem (mocno będzie ciec ? ) czy jakoś to wpłynie na pracę silnika ? Jak zrobi się trochę cieplej i będę grzebał przy silniku to odrazu je wymienię, czy trzeba coś wtedy odpowietrzać itp. ?
jospethe Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) Nie ma zdjęć. Chidzi Ci o wężyki przlewowe pomiędzy wtryskiwaczami? Jeśli tak to dużego ciśniania tam nie ma, ale jeśli będzie dziurawy to będzie zapowietrzał sie i będą probllemy z odpaleniem silnika w zime Edytowane 3 Grudnia 2016 przez jospethe
e2rd-85 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) Nie ma zdjęć. Chidzi Ci o wężyki przlewowe pomiędzy wtryskiwaczami? Jeśli tak to dużego ciśniania tam nie ma, ale jeśli będzie dziurawy to będzie zapowietrzał sie i będą probllemy z odpaleniem silnika w zime Tylko z odpaleniem i tylko w zimie ? Ale odpali i w czasie jazdy nie będzie problemów ? Pytam bo narazie nie mam nawet jak wygospodarować 5 minut czasu wolnego a jeździć muszę . daje zdjęcie ( nie moje) Edytowane 3 Grudnia 2016 przez e2rd-85
musiek Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Jeżeli przewody pękną to wtedy nie ważne czy zima czy lato,sinik będzie się zapowietrzał i będą problemy z rozruchem, silnik może nie równo pracować nie wspominając o cieknącym paliwie
Hezen Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Kup jakieś porządne wężyki olejoodporne o średnicy wewnętrznej 3.2mm i wymień, jeśli Ci aż tak to ryje głowe że zaraz któryś pęknie. Jak już któryś kolega napisał, nie ma w nich jakiegoś dużego ciśnienia ale jak się z którymś coś stanie to poznasz to po wskazówce poziomu paliwa ;D
e2rd-85 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2016 OK. Dzięki za pomoc. Czyli przewód odporny na ropę 3,2mm ? Po tej wymianie tych wężyków przelewowych (od wtrysków aż do pompy) trzeba coś odpowietrzać ? Wymieniać będę za jakiś czas u kumpla w garażu (odrazu wszystkie filtry) do tej pory muszę jeździć. Czyli nie będzie problemu gdzieś w trasie żeby wrócić do domu jakby któryś z tych wężyków się uszkodził ?
Hezen Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Tak odporny na oleje i ropke, śr. wew. 3.2mm Nie będziesz musiał nic odpowietrzać. To że oplot się strzępi to nie znaczy że guma jest w fatalnym stanie. U mnie te wężyki dalej ori i jakoś się nimi nie przejmuje - trzymają dobrze więc na razie nie ma potrzeby wymieniać.
jospethe Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Musi mieć zbrojenie w środku bo bez zbrojenia to długo nie pochodzi. Polecam taki http://allegro.pl/przewod-waz-paliwa-paliwowy-gates-3-2-mm-1-metr-i6619045958.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się