Mlody33 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Witam, Od miesiąca zapala się kontrolka czerwona ciśnienia oleju, po przejechaniu do 10 km gaśnie i nie zapala się ale gdy się wyłączy silnik i znów się odpali samochód to się zapala i piszczy przez ok 5 km. Był wymieniany czujnik od ciśnienia oleju ale nic to nie dało i nadal świeci, został przeczyszczony smok w misie i sprawdzona pompa oleju, wszystko jest sprawne a kontrolka nadal świeci. Mechanik powiedział że tzw część dolna jest sprawna i trzeba szukać przyczyny w tzw części górnej wspomniał o fazatorze zmiennych faz w rozrządzie. W najbliższym czasie jestem umówiony do servisu audi na podpięcie się pod komputer może coś pokaże albo naprowadzi gdzie szukać przyczyny.Może ktoś miał podobną sytuację i by mógł poradzić gdzie przyczyny szukać.... Moje audi A4 B5 , 1.8 rok 2000, benzyna
k232 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 To może panewki sie kończą skoro pompa oleju dobra. Powiem Ci tak, nie pisałeś ze mierzyłeś ciśnienie oleju a wiec zmierz i będziesz miał wykluczona pompę, jaki kolor kontrolki Ci sie pali? Jak pomarańczowa i daje dźwięk to problem prawdopodobnie z czujnikiem. Jak wymieniasz czujnik to jedz kup ORYGINALNY a nie jakieś podróbki bo sie nigdy nie pozbędziesz problemu jak będziesz żałował tym bardziej na czujnikach..
Mlody33 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2016 pali mi się i piszczy czerwona kontrolka od ciśnienia oleju, sprawdzane było ciśnienie oleju ale mam wrażenie że na odwal to zrobili bo na zimnym silniku....
k232 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Najlepiej podepnij manometr na zimnym silniku i obserwuj ciśnienie od zimnego silnika do rozgrzania i jak już sie rozgrzeje to jeszcze z 20 min obserwuj czy są jakieś zmiany i będzie wiadomo. Na zimnym silniku to tak jak byś w cale nie mierzył tego ciśnienia. Kup oryginalny czujnik oleju, żadne zamienniki i dawaj znać co i jak.
Mlody33 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2016 będę we środę podpinał się po kompa w ASO Audi to dam znać co mi powiedzą
k232 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Za ta kasę co podepniesz pod kompa kupił byś ori czujnik, ale jak kto lubi a oni Ci tyle powiedzą co nic
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Bo tak sie mechaniki własnie znajo. Chopie pierwsze co sie robi mierzy cisnienie oleju na mocno rozgrzanym silniku, na jałowym 1,2-1,4bara powinno byc przy 3k rpm 4-6barów. Jesli tu wszystko gra to winny jest czujnik, kupujesz ori zapominasz o temacie i nic wiecej dziekuje dobranoc ile mozna wałkować ten sam temat!!!! Chłopacy w ASO to już pewnie nie mają zeszytów serwisowych do tego silnika Napinacz lancucha rozrzadu ma tyle do cisnienia oleju co zeszłoroczny śnieg!! Nawet tutaj kolega grzesiek przeszkolony przeze mnie Ci mówi co masz robić a ty lecisz dalej w zaparte i rozdajesz mamone. Edytowane 8 Grudnia 2016 przez uszol
Mlody33 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2016 na jutro umówiłem się na sprawdzenie ciśnienia oleju i wszytko pokaże co za przyczyna może być.....
Mlody33 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2016 ciśnienie oleju na jałowym było 1,6 bara nie wiem czemu takie wysokie a przy 3 tys to 4,5 bara. Więc jak przeczyścili mi w poprzednim servisie smok i sprawdzili pompę to jestem przekonany że drugi raz tego ciśnienia nie sprawdzali.... Więc zamawiam orginalny czujnik w ASO i zobaczymy co dalej będzie się działo. Jak zakupię czujnik i zamontuję to się pochwalę czy wada znikła...
k232 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Czekamy cały czas na efekt, dawaj znać
ayew Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Ewentualnie coś z wiązką od niego. Jak mierzyli to też się paliła kontrolka?
Mlody33 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 na 100 %nie wiem ale jak wyjechałem od nich to od razu się zapaliła. Kupię czujnik orginalny i dać znać będzie się działo. został wymieniony czujnik na orginalny i nadal świeci kontrolka od ciśnienia oleju... Zastanawia mnie co może być przyczyną że nadal się pali.
k232 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 No to teraz kuźwa pewnie pasuje zabrać się za panewki skoro wszystko masz dobre, nie wiem czy w modelu po lifcie nie ma czujnika jeszcze w misce olejowej.
Mlody33 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 w głowicy nie ma żadnego czujnika, i moje auto nie jest po lifcie
k232 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 2000 rok i nie po lifcie, dziwne. Nie napisałem, że w głowicy tylko w misce olejowej.
Mlody33 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 tylko jest jeden czujnik koło filtra oleju... może przyczyny szukać w elektryce sorry ale jest po liście
k232 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Możesz szukać w elektryce ale wątpię, że będą efekty. Ja u Siebie też szukałem w elektryce ale skończyło się na wymianie pompy oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się