Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

święcąca kontrolka ciśnienia oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od miesiąca zapala się kontrolka czerwona ciśnienia oleju, po przejechaniu do 10 km gaśnie i nie zapala się ale gdy się wyłączy silnik i znów się odpali samochód to się zapala i piszczy przez ok 5 km. Był wymieniany czujnik od ciśnienia oleju ale nic to nie dało i nadal świeci, został przeczyszczony smok w misie i sprawdzona pompa oleju, wszystko jest sprawne a kontrolka nadal świeci. Mechanik powiedział że tzw część dolna jest sprawna i trzeba szukać przyczyny w tzw części górnej wspomniał o fazatorze zmiennych faz w rozrządzie. W najbliższym czasie jestem umówiony do servisu audi na podpięcie się pod komputer może coś pokaże albo naprowadzi gdzie szukać przyczyny.Może ktoś miał podobną sytuację i by mógł poradzić gdzie przyczyny szukać....

Moje audi A4 B5 , 1.8 rok 2000, benzyna

Opublikowano

To może panewki sie kończą skoro pompa oleju dobra.

Powiem Ci tak, nie pisałeś ze mierzyłeś ciśnienie oleju a wiec zmierz i będziesz miał wykluczona pompę, jaki kolor kontrolki Ci sie pali? Jak pomarańczowa i daje dźwięk to problem prawdopodobnie z czujnikiem. Jak wymieniasz czujnik to jedz kup ORYGINALNY a nie jakieś podróbki bo sie nigdy nie pozbędziesz problemu jak będziesz żałował tym bardziej na czujnikach..

Opublikowano

pali mi się i piszczy czerwona kontrolka od ciśnienia oleju, sprawdzane było ciśnienie oleju ale mam wrażenie że na odwal to zrobili bo na zimnym silniku....

Opublikowano

Najlepiej podepnij manometr na zimnym silniku i obserwuj ciśnienie od zimnego silnika do rozgrzania i jak już sie rozgrzeje to jeszcze z 20 min obserwuj czy są jakieś zmiany i będzie wiadomo.

Na zimnym silniku to tak jak byś w cale nie mierzył tego ciśnienia.

Kup oryginalny czujnik oleju, żadne zamienniki i dawaj znać co i jak.

Opublikowano

będę we środę podpinał się po kompa w ASO Audi to dam znać co mi powiedzą

Opublikowano

Za ta kasę co podepniesz pod kompa kupił byś ori czujnik, ale jak kto lubi a oni Ci tyle powiedzą co nic :D

Opublikowano (edytowane)

Bo tak sie mechaniki własnie znajo. Chopie pierwsze co sie robi mierzy cisnienie oleju na mocno rozgrzanym silniku, na jałowym 1,2-1,4bara powinno byc przy 3k rpm 4-6barów. Jesli tu wszystko gra to winny jest czujnik, kupujesz ori zapominasz o temacie i nic wiecej dziekuje dobranoc ile mozna wałkować ten sam temat!!!! Chłopacy w ASO to już pewnie nie mają zeszytów serwisowych do tego silnika :grin: Napinacz lancucha rozrzadu ma tyle do cisnienia oleju co zeszłoroczny śnieg!! Nawet tutaj kolega grzesiek przeszkolony przeze mnie :decayed: Ci mówi co masz robić a ty lecisz dalej w zaparte i rozdajesz mamone.

Edytowane przez uszol
Opublikowano

Nie na darmo sięgam po wiedzę ;D

Opublikowano

na jutro umówiłem się na sprawdzenie ciśnienia oleju i wszytko pokaże co za przyczyna może być.....

Opublikowano

Czekamy :)

Opublikowano

ciśnienie oleju na jałowym było 1,6 bara nie wiem czemu takie wysokie a przy 3 tys to 4,5 bara. Więc jak przeczyścili mi w poprzednim servisie smok i sprawdzili pompę to jestem przekonany że drugi raz tego ciśnienia nie sprawdzali.... Więc zamawiam orginalny czujnik w ASO i zobaczymy co dalej będzie się działo. Jak zakupię czujnik i zamontuję to się pochwalę czy wada znikła...

Opublikowano

Czekamy cały czas na efekt, dawaj znać :)

Opublikowano

Ewentualnie coś z wiązką od niego. Jak mierzyli to też się paliła kontrolka?

Opublikowano

na 100 %nie wiem ale jak wyjechałem od nich to od razu się zapaliła. Kupię czujnik orginalny i dać znać będzie się działo.


został wymieniony czujnik na orginalny i nadal świeci kontrolka od ciśnienia oleju... Zastanawia mnie co może być przyczyną że nadal się pali.

Opublikowano

No to teraz kuźwa pewnie pasuje zabrać się za panewki skoro wszystko masz dobre, nie wiem czy w modelu po lifcie nie ma czujnika jeszcze w misce olejowej.

Opublikowano

w głowicy nie ma żadnego czujnika, i moje auto nie jest po lifcie

Opublikowano

2000 rok i nie po lifcie, dziwne.

Nie napisałem, że w głowicy tylko w misce olejowej.

Opublikowano

tylko jest jeden czujnik koło filtra oleju... może przyczyny szukać w elektryce


sorry ale jest po liście

Opublikowano

Możesz szukać w elektryce ale wątpię, że będą efekty.

Ja u Siebie też szukałem w elektryce ale skończyło się na wymianie pompy oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...