k232 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ja jebie jaki Ty jesteś uparty.. Znajdź sobie użytkownika na tym forum " dzik " , zadzwoń do niego i swaga masz za 3 dni..
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) jakiego bys swaga nie kupil bedzie pasowac wszystkie pompy w 1.8 i wszystkie 1.8T oprocz jednego AWT maja pompy na waleczku z wielowypustem tak jak na zdjeciu, awt jako jedyna ma na kole zebatym i lancuchu pompa oleju 1.8 ARG AVV APT ADR, 1.8T AEB APU ANB AJL i prawdopodobnie AWM (nie jestem pewny bo to tylko kod silnika ktory wychodzil na rynek usa) pompa oleju 1.8T AWT Edytowane 29 Grudnia 2016 przez uszol
tomekch973 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Co do pompy FEBI - sam nie dawno zmieniłem i jak narazie OK - koszt 370zl Ciśnienie na nowej pompie:760 rpm - ok 1.9 bar2500 rpm - ok 5.5 bar Ja bym się przypatrzył jeszcze ciśnieniu, tym razem bardziej dokładniej tj. bieg jałowy - obserwujemy 1-2 minutki, 2500 rpm- obserwujemy 1-2 minuty i tak kilka razy, jeśli gubi ciśnienie na wale to automatycznie nie ma na pompie, więc gdy będzie coś nie tak, manometr prawdę powie. Kupiłeś czujnik ciśnienia oleju o takich samych numerach ? Pany, może się mylę, ale czemu kontrolka zapala się od razu przy odpaleniu auta? - u mnie przy walniętym czujniku czy nawet bez niego fis dawał znać dopiero przy ok 1500 rpm.
Mlody33 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 tak o tych samych numer kupiłem czujnik. u mnie zapala się czasami jak już 1 km przyjadę...ale tak to aby ruszyć i do 3 biegu dojść to już piszczy...
tomekch973 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 odepnij kostkę od czujnika i wtedy się przejedź - zobacz czy objawy się zmieniły
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 ile mozna walkowac ten temat.. u mnie wraz z pojawieniem sie kontrolki resetowalem silnik, to po ponownym odpaleniu zawory tak napierd... jak w rasowym dieslu dopiero po przegazowce do 6k jak nabilo cisnienie wszystko wracalo do normy na minute po minucie cisnienie spadalo, kontrolka oleju sie pojawiala. wiec jesli masz takie objawy jak ja to pompa oleju do wymiany jesli z kontrolka oleju nie ma klekotu silnik pracuje jak pracowal to wiazka/czujnik czy to na prawde takie trudne ?!
tomekch973 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 ile mozna walkowac ten temat.. u mnie wraz z pojawieniem sie kontrolki resetowalem silnik, to po ponownym odpaleniu zawory tak napierd... jak w rasowym dieslu dopiero po przegazowce do 6k jak nabilo cisnienie wszystko wracalo do normy na minute po minucie cisnienie spadalo, kontrolka oleju sie pojawiala. wiec jesli masz takie objawy jak ja to pompa oleju do wymiany jesli z kontrolka oleju nie ma klekotu silnik pracuje jak pracowal to wiazka/czujnik czy to na prawde takie trudne ?! Coś ty taki nerwowy Prosiłem go aby przejechał się z odłączoną wtyczką od czujnika bo u mnie był bardzo podobny objaw - okazało się że przy podłączonej czy wypiętej kostce zapalała się kontrolka w tym samym momencie. Moim zdaniem warto sprawdzić niż od razu ściągać michę - bo roboty trochę jest
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Coś ty taki nerwowy Wiesz ile juz widzialem takich tematow? A cuda jakie wyczytalem na innych forach na rozwiaznie tego problemu... motodoktory to przy niektorych patentach pikuś Edytowane 29 Grudnia 2016 przez uszol
tomekch973 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 mogę się tylko domyślać. Sam widziałem sporo, ale rozwiązania były różne. Człowiek uczy się na błędach Trzeba zaczynać od najmniej kosztownych rzeczy
Mlody33 Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Opublikowano 6 Marca 2017 Dziś wymieniłem starą pompę oleju na nową pompę oleju firmy Swag, zostały sprawdzone panewki i wał ( wał nie ma rys a panewki są w bardzo dobrym stanie), wcześniej wymieniłem czujnik od ciśnienia oleju na oryginalny, został zalany olej Motul 5w40 i nadal się pali kontrolka od ciśnienia oleju ale niedawno zapala się kontrolka od poziomu oleju (sensor), poziom oleju jest w normie.... błąd 00562 - czujnik od poziomu oleju - zwarcie z biegunem lub obwód przerwany - stały Mechanik powiedział że trzeba wymienić napinacz łańcucha tylko to mu przychodzi do głowy bo większość została sprawdzona. Napinacz łańcucha po odpaleniu silnika słychać go....
k232 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Może okablowanie od czujnika jest gdzieś przetarte i nie łączy, sprawdzałeś to ??
Mlody33 Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Opublikowano 6 Marca 2017 od czujnik poziomu oleju może i tak bo taki jakby błąd wyskakuje że gdzieś jest przetarte ale mi bardziej chodzi o kontrolkę od ciśnienia oleju bo nawet komputer błędu od niej nie wyszukuj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się