Skocz do zawartości
IGNOROWANY

święcąca kontrolka ciśnienia oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja jebie jaki Ty jesteś uparty..

Znajdź sobie użytkownika na tym forum " dzik " , zadzwoń do niego i swaga masz za 3 dni..

Opublikowano

dzięki

Opublikowano (edytowane)

jakiego bys swaga nie kupil bedzie pasowac wszystkie pompy w 1.8 i wszystkie 1.8T oprocz jednego AWT maja pompy na waleczku z wielowypustem tak jak na zdjeciu, awt jako jedyna ma na kole zebatym i lancuchu

pompa oleju 1.8 ARG AVV APT ADR, 1.8T AEB APU ANB AJL i prawdopodobnie AWM (nie jestem pewny bo to tylko kod silnika ktory wychodzil na rynek usa)

wp-20160922-16-38-44-pro.jpg

pompa oleju 1.8T AWT

pompa-oleju-smok-06a-115-121-18-t-seat-a

Edytowane przez uszol
Opublikowano

Co do pompy FEBI - sam nie dawno zmieniłem i jak narazie OK - koszt 370zl

Ciśnienie na nowej pompie:
760 rpm - ok 1.9 bar
2500 rpm - ok 5.5 bar

Ja bym się przypatrzył jeszcze ciśnieniu, tym razem bardziej dokładniej tj. bieg jałowy - obserwujemy 1-2 minutki, 2500 rpm- obserwujemy 1-2 minuty i tak kilka razy, jeśli gubi ciśnienie na wale to automatycznie nie ma na pompie, więc gdy będzie coś nie tak, manometr prawdę powie.

Kupiłeś czujnik ciśnienia oleju o takich samych numerach ?

Pany, może się mylę, ale czemu kontrolka zapala się od razu przy odpaleniu auta? - u mnie przy walniętym czujniku czy nawet bez niego fis dawał znać dopiero przy ok 1500 rpm.

Opublikowano

tak o tych samych numer kupiłem czujnik. u mnie zapala się czasami jak już 1 km przyjadę...ale tak to aby ruszyć i do 3 biegu dojść to już piszczy...

Opublikowano

odepnij kostkę od czujnika i wtedy się przejedź - zobacz czy objawy się zmieniły

Opublikowano

ile mozna walkowac ten temat.. u mnie wraz z pojawieniem sie kontrolki resetowalem silnik, to po ponownym odpaleniu zawory tak napierd... jak w rasowym dieslu dopiero po przegazowce do 6k jak nabilo cisnienie wszystko wracalo do normy na minute po minucie cisnienie spadalo, kontrolka oleju sie pojawiala. wiec jesli masz takie objawy jak ja to pompa oleju do wymiany jesli z kontrolka oleju nie ma klekotu silnik pracuje jak pracowal to wiazka/czujnik czy to na prawde takie trudne ?!

Opublikowano

ile mozna walkowac ten temat.. u mnie wraz z pojawieniem sie kontrolki resetowalem silnik, to po ponownym odpaleniu zawory tak napierd... jak w rasowym dieslu dopiero po przegazowce do 6k jak nabilo cisnienie wszystko wracalo do normy na minute po minucie cisnienie spadalo, kontrolka oleju sie pojawiala. wiec jesli masz takie objawy jak ja to pompa oleju do wymiany jesli z kontrolka oleju nie ma klekotu silnik pracuje jak pracowal to wiazka/czujnik czy to na prawde takie trudne ?!

Coś ty taki nerwowy :decayed:

Prosiłem go aby przejechał się z odłączoną wtyczką od czujnika bo u mnie był bardzo podobny objaw - okazało się że przy podłączonej czy wypiętej kostce zapalała się kontrolka w tym samym momencie. Moim zdaniem warto sprawdzić niż od razu ściągać michę - bo roboty trochę jest

Opublikowano (edytowane)

Coś ty taki nerwowy :decayed:

Wiesz ile juz widzialem takich tematow? :kox: A cuda jakie wyczytalem na innych forach na rozwiaznie tego problemu... motodoktory to przy niektorych patentach pikuś :decayed:

Edytowane przez uszol
Opublikowano

mogę się tylko domyślać. Sam widziałem sporo, ale rozwiązania były różne.

Człowiek uczy się na błędach :D

Trzeba zaczynać od najmniej kosztownych rzeczy :kox:

Opublikowano

Dziś wymieniłem starą pompę oleju na nową pompę oleju firmy Swag, zostały sprawdzone panewki i wał ( wał nie ma rys a panewki są w bardzo dobrym stanie), wcześniej wymieniłem czujnik od ciśnienia oleju na oryginalny, został zalany olej Motul 5w40 i nadal się pali kontrolka od ciśnienia oleju ale niedawno zapala się kontrolka od poziomu oleju (sensor), poziom oleju jest w normie....

błąd 00562 

- czujnik od poziomu oleju

- zwarcie z biegunem lub obwód przerwany

- stały 

Mechanik powiedział że trzeba wymienić napinacz łańcucha tylko to mu przychodzi do głowy bo większość  została sprawdzona. Napinacz łańcucha po odpaleniu silnika  słychać go....

Opublikowano

Może okablowanie od czujnika jest gdzieś przetarte i nie łączy, sprawdzałeś to ??

Opublikowano

od czujnik poziomu oleju może i tak bo taki jakby błąd wyskakuje że gdzieś jest przetarte ale mi bardziej chodzi o kontrolkę od ciśnienia oleju bo nawet komputer błędu od niej nie wyszukuj.  

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...