BeyerBrown Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) Człowiek pyta właścicieli B9-ek z takim motorem (252KM) o info na wlepce by mieć na 1000000000000000000% potwierdzone info a odpowiadają mu wróżbici-teoretycy co mają B8, ehhhh... Edytowane 28 Grudnia 2016 przez BeyerBrown
komoornik Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Rozumiem, że właśnie podejmujesz decyzję zakupową - i jak Audi zaleca 98 to nie kupujesz, bo paliwo zbyt drogie?
kamelus_ Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Audi zaleca normalne paliwo 95 z możliwością tankowania 92. Instrukcja podaje ze tankowanie paliw niższej jakości niż w/w moze skutkować obniżeniem osiągów datego nie zaleca się zbyt mocnego obciążania silnika tankujac paliwo poniżej 92.
BeyerBrown Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Nie spinaj się i nie snuj teorii z d... Pytam z czystej ciekawości - czy inżynierom Audi udało się skoksować tak silnik by wciąż zadowalał się zupą 95-cio oktanową czy jednak potrzebuje już paliwa bardziej odpornego na samozapłon. W np. Golfie 7 GTI, gdzie siedzi również 2.0TSI z wtryskami pośrednimi, w przypadku wariantu 220 lub 230-konnego (pakiet Performance) wystarczy 95-ka a GTI Clubsport (270KM) wymaga już Pb98 do osiągnięcia pełnej mocy. Zastanawiam się więc gdzie leży "granica oktanowości"... Liczę, że posiadacze B9-tek udzielą mi wiarygodnej odpowiedzi. Dlatego pytam Audi zaleca normalne paliwo 95 z możliwością tankowania 92. Instrukcja podaje ze tankowanie paliw niższej jakości niż w/w moze skutkować obniżeniem osiągów datego nie zaleca się zbyt mocnego obciążania silnika tankujac paliwo poniżej 92. No i o taką odpowiedź mi chodziło, podziękował
Norbas Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Nie spinaj się i nie snuj teorii z d... Pytam z czystej ciekawości - czy inżynierom Audi udało się skoksować tak silnik by wciąż zadowalał się zupą 95-cio oktanową czy jednak potrzebuje już paliwa bardziej odpornego na samozapłon. W np. Golfie 7 GTI, gdzie siedzi również 2.0TSI z wtryskami pośrednimi, w przypadku wariantu 220 lub 230-konnego (pakiet Performance) wystarczy 95-ka a GTI Clubsport (270KM) wymaga już Pb98 do osiągnięcia pełnej mocy. Zastanawiam się więc gdzie leży "granica oktanowości"... Liczę, że posiadacze B9-tek udzielą mi wiarygodnej odpowiedzi. Dlatego pytam Audi zaleca normalne paliwo 95 z możliwością tankowania 92. Instrukcja podaje ze tankowanie paliw niższej jakości niż w/w moze skutkować obniżeniem osiągów datego nie zaleca się zbyt mocnego obciążania silnika tankujac paliwo poniżej 92. No i o taką odpowiedź mi chodziło, podziękował Producent podaje tak jak napisała kamelus Możesz sobie sprawdzić na stronie Audi w danych technicznych pojazdu S4 również zadowala się 95. Podejrzewam, że dopiero RS4 będzie miało zalecenia odnośnie 98
BeyerBrown Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Chciałem się upewnić, bo różnie z tym bywa, ja mam np. zalecenie by lać 95-tkę do mojego leciwego 3.0 BGN-a 162kW pomimo, że to niemal ta sama konstrukcja co 3.0 ASN 162kW - a ten wymaga już Pb98 Brawa dla Audi, że również nowa eSa zadowala się "gorszym" paliwem a przy tym podejrzewam, że pali go mniej w por. do np. S4 B7 (V8 344KM@Pb98) = więcej km na jednym zbiorniku
st@rost Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) 95 oktanów na klapce. Aczkolwiek ja czasem, szczegolnie w zimie, zalewam 98, niech sobie Audi ma... Jak juz bedzie program zrobiony w samochodzie, to oczywiscie launch control, 60-100 / 80-120 / 0-160 / 0-200km/h bedziemy mierzyć na 98 oktanach. Wyniki z race logiciem wkleje, gdy mod stanie sie faktem. Co do 19, ja wiem ze komfort bedzie hmmm... no bedzie nizszy no. Co zrobic? Mialem 20" na profilu 35 i bylo srednio, a jak pisalem, A8 mialo jeszcze pneumatyke. Chociaz znam siebie i wiem, ze wizualnie chce Audi wygladajce super, dlatego tez wleca 19" RS + oslony na lusterka carbon delikatny, niezbyt wsiowy tuning no i 300PS + I wtedy tez zglosze sie do Zachara... Edytowane 29 Grudnia 2016 przez st@rost
arris_88 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Nie byłeś niedawno czasami nią na serwisie - zmiana klocków hamulcowych i wycieraczek tył, przód?
st@rost Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 arris 88 - owszem byłem. Serwisowałeś mi ją?
komoornik Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Hmm, taka testówka to inaczej trochę. Jaki przebieg na tych klockach?
st@rost Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 No wlasnie powiem Wam, ze chlopaki to chyba auto mocno pałowali... bo przebieg 30tys km raptem. Ja robilem A8 D3 na klockach 60tys km (ciezka, wielka krowa). Faktem jest, ze wiekszosc trasy ale hamowania z 220 do 60km/h sie zdarzaly. Jednak trzeba powiedzziec, ze sam lubie sobie depnac A4... ma to odejscie
komoornik Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Oj to chyba nie ekipa AutoCentrum. Nie dziwie się że klocki tak szybko poszły.
st@rost Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2017 A to się człowiek podowiaduje co mu z samochodem robiono Ale faktycznie, hamulce seryjne sa bardzo wydajne, wręcz jak dla mnie "za mocne" nie miałem tak dobrych seryjnych hamulcow w zadnym swoim samochodzie. Przyspieszenie daje porządnego kopa w plecy, dlatego zastanawiam się czy faktycznie te 0,3sec do 100km/h i jedna czy 2 sec na elastyczności po ABT sa warte tych 10tys zl...
komoornik Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 W życiu nie warte. Jest gwarancja, trzeba czekać. Za 10k po gwarancji to zmienisz turbo, intercooler i downpipe
arris_88 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 arris 88 - owszem byłem. Serwisowałeś mi ją? [emoji4]Tak serwisowałem. Ogólnie gorzej się wymienia klocki niż w przypadku A4 B8, natomiast plusem jest fakt że klocek i czujnik zużycia są w modelu 8W osobnymi elementami. Piękne auto, rude skóry, Vitrual Cocpit i 250 KM pod maską. Trochę zgrzytem w tym wszystkim jest fakt że w tym modelu Audi zrezygnowało z torsena. Mimo wszystko życzę abyś odwiedzał nas tylko z rzeczami eksploatacyjnymi.
komoornik Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Jak zrezygnowało? Quattro Ultra dopiero w Allroadzie wrzucili.
st@rost Opublikowano 26 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) 10 hours ago, arris_88 said: On 17.01.2017 at 2:11 PM, st@rost said: arris 88 - owszem byłem. Serwisowałeś mi ją? Tak serwisowałem. Ogólnie gorzej się wymienia klocki niż w przypadku A4 B8, natomiast plusem jest fakt że klocek i czujnik zużycia są w modelu 8W osobnymi elementami. Piękne auto, rude skóry, Vitrual Cocpit i 250 KM pod maską. Trochę zgrzytem w tym wszystkim jest fakt że w tym modelu Audi zrezygnowało z torsena. Mimo wszystko życzę abyś odwiedzał nas tylko z rzeczami eksploatacyjnymi. No to extra, dzięki za dobrze wykonaną robotę serwisować będę co 15tys km, tzn obowiązkowo olej i filtr. Auto niby na gwarancji do 90tys km / 3 lat, ale uwazam ze z olejem nie ma co czekać a właśnie z powodu w/w gwarancji będę zastanawiać się nad ABT... Jak z Twojego doświadczenia, sypią się te silniki (mam na myśli poważne awarie) po 2-3 latach i np 100tys km przebiegu? Bo nie wiem, czy warto dla dziesiątych części sekundy przyspieszenia i 2 czy 3 sec elastycznośco ryzykować utratę gwarancji... Samochód dostanie teraz parę dodatków z katalogu audi, m.in. osłony carbon lusterek, progi, diody quattro w drzwiach, alu nakładki na pedały, ozdobne zawory kół no i felgi 19" RS. Taki dyskretny tuning ze smakiem, aby samochód nabrał charakteru Gdy będę następnym razem to proponuję umówić się na pogawędkę przed serwisem, jeśli znajdziesz chwilę oczywiście Edytowane 26 Stycznia 2017 przez st@rost
Bristol Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Dnia 26.01.2017 o 08:46, st@rost napisał: Samochód dostanie teraz parę dodatków z katalogu audi, m.in. osłony carbon lusterek, progi, diody quattro w drzwiach, alu nakładki na pedały, ozdobne zawory kół no i felgi 19" RS. Taki dyskretny tuning ze smakiem, aby samochód nabrał charakteru Poszukaj tych rzeczy poza ASO bo niczym się nie różnią poza ceną. Czasami nawet 1/2 ceny.
st@rost Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2017 Dzieki za wskazówkę Szukałem i nie znalazłem. Z pewnością dałoby się taniej ale są to akcesoria relatywnie nowe i ich nie ma. Natomiast co do felg (kół RS) to pełna zgoda. Jedna sztuka w ASO to pewnie ok 5 czy 6tys, na allegro komplet z oponami Hankook za ok 6500zł.
arris_88 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Ja bym pomyślał o takiej feldze do A4 8W.https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/2017-skoda-octavia-rs-facelift-rendering-is-ugly-to-the-mqb-core-112530_1.jpgWysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się