Randor Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) Witam. Mam problem z moim 1.8 ADR. Prosiłbym o rzucenie okiem na foto i wyjasnienie jak i dlaczego się tak dzieje. Świece po ok 10 tyś. To już 3 komplet odkąd mam auto i na wszystkich dzieje się to samo. Poprzednie świece po ok 20 tyś dostały aż lużu na ceramice i się kręciły. Nalot sięgał poza poowę swiecy. Dodam, że mam problem z kulturą pracy silnika. Czuć w aucie takie jakby wypadanie zapłonów. Auto niby jedzie dobrze i nie szarpie ale na jałowym biegu się telepie i czuć to na fotelach oraz kierownicy. Przewody tak jak i cewka wymienione na nowe, bez zmian. https://zapodaj.net/c9f31bfef7b59.jpg.html Edytowane 10 Grudnia 2016 przez Randor
Matt7955 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Moje również. Kupiłem nowe oryginalne NGK PFR6Q i juz po kilkuset kilometrach to samo. 1.8T AEB
Randor Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2016 To jest niby efekt koronny. Polega na tym, że drobinki oleju przyklejają się do ceramiki świecy. Wszystko byłoby ok gdyby nie to, że moje poprzednie świece po ok 10 tyś były juz bardzo mocno ubrudzone a ceramiki w nich kręciły się palcami więc na 100% miałem przedmuch z komory na nich.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się