Bog00sh Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Witam, mam pytanie, okazało się, że puszcza trochę płynu tylny prawy zacisk i teraz pytanie. Jak odnaleźć taki zacisk? (linki) obszukałem internet i nic... ma to jakiś swój kod? Moje AUDI to A4 B5 1.6 1995R , w hurtowniach w moim mieście tylko do FLa mają... Macie jakiś pomysł? Regenerować ? http://ifotos.pl/zobacz/WP2016121_ansarex.jpg http://ifotos.pl/zobacz/WP2016121_ansaren.jpg
fanthomas18 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 A nie lepiej kupić zestaw naprawczy i samemu go zrobić? Ew oddać do mechanika żeby ogarnął? Można tez poszukać używki na allegro
Bog00sh Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2016 A nie lepiej kupić zestaw naprawczy i samemu go zrobić? Ew oddać do mechanika żeby ogarnął? Można tez poszukać używki na allegro Nie wiem czy naciągacz czy coś... ale byłem u mechanika i było "sorry trzeba nowy zacisk, ale nigdzie takiego nie ma..." , a zestawie naprawczym nie słyszałem, nawet nie wspomniał, że coś takiego jest...
maciucha512 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Siedzą na forum chłopaki co ogarniają zaciski, np. Dev, pytaj.
e9matic Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Ja na Twoim miejscu najpierw bym zlokalizował gdzie leci płyn z tego zacisku, z "tyłu" czy z "przodu" Jeżeli z tyłu, tam gdzie montuje się blaszkę do linki od ręcznego, to szukałbym nowego/używanego zacisku. Jeżeli z przodu, można kupić zestaw regeneracyjny do tego zacisku i wymienić uszczelnienie - sprawdź stan tłoczka czy nie jest pordzewiały. Polecam obejrzeć : https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s
Bog00sh Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2016 Ja na Twoim miejscu najpierw bym zlokalizował gdzie leci płyn z tego zacisku, z "tyłu" czy z "przodu" Jeżeli z tyłu, tam gdzie montuje się blaszkę do linki od ręcznego, to szukałbym nowego/używanego zacisku. Jeżeli z przodu, można kupić zestaw regeneracyjny do tego zacisku i wymienić uszczelnienie - sprawdź stan tłoczka czy nie jest pordzewiały. Polecam obejrzeć : https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s Prawy tył... mechanik mówił, że ośka skorodowana i trzeba szukać zacisku, tylko boję się kupić w ciemno no i jest taki problem, że wszędzie jak znajduję to tylko do wersji po liftowej
andriu23 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Nie wiem czy dobrze wklepałem twoją furę ale w IC są i zestawy i całe zaciski http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3219183115220-D4_1941C-O4613-zestaw-naprawczy-zacisku-hamulcowego.html http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3014161714190-BHN147E-O4613-zacisk-hamulca-tarczowego.html u siebie wymieniałem i nie ma w tym żadnej filozofii, tylko czy nie masz utlenionej obudowy? O ile w twoim są ameliniowe. U mnie były zapieczone ośki od ręcznego
marjon Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 po tarczy widac ze ten zacisk wcale nie działa. uszczelki z tłoczkiem do samodzielnej regeneracji ok 50 zł wiec moze warto kupic sprawna uzywke
SnOOpie Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Jak Ci mechanik powiedział ze oska skorodowana to jest cały zacisk do rozebrania i regeneracji. To oska od recznego. Jest to i do zrobienia (jak sie ma spawarke i tokarke i umiejętności) i do kupienia. A najlepiej zgłoś sie do dev-a (zadzwon) i temat ogarnie Ci profesjonalnie. Najlepsze wyjście jak masz takiego mechanika co sie za rozebranie zacisku nie weźmie tylko na inny chce zmieniać. A zacisk to masz żeliwny. Edytowane 13 Grudnia 2016 przez SnOOpie
Bog00sh Opublikowano 14 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2016 Dzięki wszystkim za zainteresowanie moim problemem I oczywiście za rady Jeszcze zapytam bo ja to lewy w temacie hamulcow... http://allegro.pl/zacisk-tylny-prawy-zeliwny-audi-a4-b5-poznan-i6637996414.htmlto będzie coś takiego?
karaluch8 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Tak to ten, żeliwny. Możesz sam spróbowac go zregenerować, ja zaryzykowałem, mimo skorodowanej ośki ręcznego, założyłem nowy uszczelniacz. I odpukać, pół roku już jeździ i nic nie cieknie.
marjon Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 skorodowany trzpien od recznego to nie taka tragedia jak tu panikujecie cały zjedzony napewno nie jest czasem wystarczy wkrecic w wiertarke stołową, w reke kawałek papieru sciernego i polerka az powierzchnia nie zrobi sie gładka na to oring 8x3 zeby ładnie opinało złozyc na odpowiedni smar i z głowy
Bog00sh Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 Wracam tylko z dobrą informacja, że reperaturką dało rade zdziałać całe 30 złoty zabawa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się