Patryk Rybicki Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Witam, jestem tu nowy i zaczynam przygode z Audi moj nowy nabytek " robie po swojemu ", felgi juz kupione 18 " , teraz czas na glebe bo teraz na serii jest straszna "koza" zamierzam kupić gwit i jako mało w tym temacie sie znający poprosze was o pomoc jaki wybrać, mam 2 na "oku"1 https://www.olx.pl/oferta/kw-gwintowane-zawieszenie-audi-a4-b6-b7-00-08r-malysz-CID5-IDbvh5X.html#24e2456e592 https://www.olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-gwint-ap-do-audi-a4-b5-b6-i-b7-i-a6-c5-CID5-IDhoE9W.html#24e2456e59
Klawisz-84 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Rzadko kto poleci gwint używany. Jeśli poczekasz i oszczędzisz parę złotych to w okolicy maj-czerwiec ma coś wyjść podobnego do KW informacje mam z salonu z Gdynii. Mi zaproponowali ap lub mts w granicy 2 tyś. A używane za 1400 to loteria i tyle. Jakbyś miał blisko to można obejrzeć i spróbować bo w razie W oddajesz i tyle. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Patryk Rybicki Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2016 no właśnie nie mam blisko pod żaden adres ! w gre wchodzi tylko wysyłka, więc z tym oddawaniem bedzie ciężko albo nie możliwe.patrząc jednie na zdjęcia w lepszym stanie wydaje sie być KW.Faktycznie z używkami to loteria , ale czasami warto zaryzykować, gdy nie stać na nowy sprzęt.Możę ktoś z forum bedzie sprzedawał gwint w podobnej cenie i 100 %sprawny !? to chętnie przygarnę
Trewor87 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 w okolicy maj-czerwiec ma coś wyjść podobnego do KW informacje mam z salonu z Gdynii. Mi zaproponowali ap lub mts w granicy 2 tyś. "Salon z Gdyni" to pewnie my (Venom24). I jestem zdziwiony, ze ktoś Ci już teraz proponował MTSa. Owszem, ta referencja jest na etapie badań i testów, ale na chwilę obecną jeszcze nie istnieje w oficjalnej sprzedaży. Druga część się zgadza - w okolicach 2 tys (nieco ponad) możemy zaoferować AP
Klawisz-84 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Wybacz ale nie pamiętam dokładnie :-) jeśli się pomyliłem to przepraszam. Mowa była o KW i czegoś podobnego lecz w niższej cenie. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Trewor87 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Mowa była o KW i czegoś podobnego lecz w niższej cenie. Podejrzewam że mówisz o Eibachu Pro-Street-S, który jest na kolumnach KW, ale nie ma cen KW Edytowane 15 Grudnia 2016 przez Trewor87
grubcio1980 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Panowie a czy gwint ( ogólnie ) w najwyższym punkcie będzie w okolicy 1ba czy zawsze będzie niżej?
Klawisz-84 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 teoretycznie będzie powiedzmy wyżej niz 1BE ale "podobno" im wyżej tym twardszy i w odwrotną stronę zjedziesz na sam dół też będzie twardo jak dla mnie albo skracasz maksymalnie albo wydłużasz pracę amortyzatora. Niby, ale też nie wiem tego dokładnie na 100% praca gwintu w optymalnym zakresie jest najlepsza nie max i min a pośrodku 30-70% patrząc dół-góra (dół 0% - góra 100%) ustawień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się