przemus1000d Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 Tylko że jak masz auto po programie i ma dpfa to się szybciej zasmieca a co za tym idzie to że może samochód ulec poważnej awarii Ja jeszcze po wyzwoleniu dpfa i wyłączeniu go programowo To zaslepilem i wylaczylem zawór egr I wyczyściłam korektor ssacy Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Jak masz sprzęgło sachs performance to ci wytrzyma do 550 nm Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka I jeszcze wyłączyłem klapki wirowe w silniku Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Teraz jeszcze mogę zrobić turbina hybrydowa i wtedy mogę mieć około240- 250 koni mechanicznych Ale to zrobię gdy ta ulegnie awarii Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Pamiętajcie dpf jest fajny gdy się nie psuje i nie bawicie się w tuning A tak na marginesie Dpf to zabójstwo dla Diesla Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Zobacz jak wygląda korektor ssacy przed czyszczeniem Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka A po czyszczeniu tak Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
komoornik Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Mierzyłeś auto Race Logic albo innym pudełkiem?
przemus1000d Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 Mierzylem lap tymerem I do 100 KM\h wyszło 5.9 z procedury launch control Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
bodas Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Mierzylem lap tymerem I do 100 KM\h wyszło 5.9 z procedury launch control Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Chyba Cię wyobraźnia ponosi... Masz raptem 11km więcej ode mnie i to auto się nawet nie zbliża do 7s 0-100km/h. A4 b8 avant waży 1650kg. A6 c6 3.0 tdi po programie (270km-280km) robi +/- 6.5s 0-100km/h, a jest tylko 115kg cięższe.Co do dpfa to na jego zapychanie wpływa wiele czynników, ale głównym z nich jest temperatura spalin. Sprzęgło performance faktycznie rozwiąże problem przeniesienia tej mocy, ale co z tego. Jego cena jest tak wysoka, że jak sobie to wszystko podliczysz sprzęgło+ big fmic+ dpf,egr,klapy out+ program to Ci wyjdzie a4 b8 3.0 tdi. Bez sensu...
przemus1000d Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 Ok fajnie ze wiesz lepiej Ale ja się śmiałem że znajomego a6 ma zrobione pod 290 koni i go do 120 wyrabalem Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Dla ciebie bez sensu a dla mnie z sensem Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Zależy jak masz program zrobiony ja mam za***iście i wiem co mówię Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
komoornik Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Lap timerem mówisz. Strach pomyśleć ile by mi miało wyjść, skoro u Ciebie "tylko" 5.9s do setki.
bodas Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Ok fajnie ze wiesz lepiej Ale ja się śmiałem że znajomego a6 ma zrobione pod 290 koni i go do 120 wyrabalem Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu TapatalkaDla ciebie bez sensu a dla mnie z sensem Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu TapatalkaZależy jak masz program zrobiony ja mam za***iście i wiem co mówię Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Nie zobaczę, nie uwierzę. Fizyki nie oszukasz. Jeździłem jednym i drugim. Osiągi A6 C6 3.0 Tdi to przepaść w stosunku do a4 b8 2.0 tdi. Takie a6 c6 ma przyspieszenie identyczne jak bmw e90 330xi 272km. Zajrzyj do katalogu. Porównaj czasy i nie wciskaj nikomu kitu, że a4 2.0TDI Q przyspiesza poniżej 6.0s do 100km/h. Chyba, że zestroisz to auto na jakieś 260km to pogadamy...
przemus1000d Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 Nie chcesz to nie wierz ale nie mam powodu kłamać Nie zależy mi czy mi wierzysz Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
pudzians47 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 nie wiem jaki jest sens wycinania dpf-a jak sie robi program.Większośc osob robi i jeżdzi jak jest dobry program to nie ma sensu wycinania jak z sam jest ok. Jasne ty mierzysz wyżej sportowy wydech więcej koni mocniejszy program no to fakt trzeba wyciąc to bardzo było opisywane na różnych forach (m.in audi a6 ) Jeśli kroś chce podnieś moc ze 170 na ok 200 bo tyle wychodzi po programie a dpf dobrze działa nie ma powodu od razu go wyrzucać natomiast większa moc to większe koszty oraz więcej rzeczy do wywalenia albo wyłączenia to normalne dojdziesz jak dobrze pojdzie do ok 265 KM i... dalej już wtryski nie dadzą rady i ...
przemus1000d Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 Wiem masz rację Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
pudzians47 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Wiem masz rację Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka spoko Słuchaj masz piękną furę podziwiam cię za twoje mody i każdą osobę która w to idzie także będe obserwował twoje nowe mody bo sam czasem szukam czegoś nowego hehehe. Pozdrawiam
przemus1000d Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2016 Ok zawsze pomogę Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Bruuuum Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Kolego lepiej nie używaj tego "lap tymera" bo nic wspólnego z rzeczywistością nie ma i krzywo doczepiony znaczek RS4, ani znaczek ABT tu nie pomoże, aby wyszlo 5,9 Bez urazy
przemus1000d Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2016 Spoko kolego xd Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Gibons Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 wrzuć filmik i rozwiejesz wszelkie wątpliwości.
komoornik Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Gibons mechanicznie masz praktycznie to samo, też możesz rozwiać wątpliwości?
kanu Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 qrcze jak tak czytam ten wątek,to momentami zastanawiam się czy przemus nie jest przerośniętym gimnazjalistą, bo dyskusje troszkę momentami prowadzi na tym poziomie ale wracając do watku 5,9s do setki troszkę niewyobrażalne przy 217KM i dość ciężkim aucie może nie jest do dobre porównanie co teraz napiszę ale starszej generacji Fiesta z silnikiem od Pumy (125KM), z dedykowanym wydechem na kwasówce, w środku tylko fotel kierowcy, wymontowane wszystkie możliwe plastiki z wyjątkiem deski i auto robiło niskie 7s do setki... ale z kierowcą ważyło z 800kg
Gibons Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Gibons mechanicznie masz praktycznie to samo, też możesz rozwiać wątpliwości? Ja nie napisałem że wierzę w 5.9s do setki. Napisałem tylko że zawsze może wrzucić filmik tam raczej wszystko będzie widać czarno na białym ja mam 216PS i 460Nm nigdy nie korzystałem z LC ale wydaje mi się że u mnie z 7s będzie do setki. Mi to szczerze zwiska czy ktoś ma 6 czy 7. Wyrosłem już z katowania auta od świateł do świateł etc. Poza tym ja 90% jazdy mam w trasie głównie autostrady co z tego że ktoś ma 6s jak i tak jadę za nim i mi odjechać za bardzo nie może o jedną długość czy dwie samochodu jest "szybszy" łał szok. To ma znaczenie na 1/4mili ale w codziennym użytkowaniu nie za bardzo . Nie ma się czym podniecać rozumiem jak auto jest na prawdę mocne taki przykład jakiś czas temu leciałem z Poznania na Warszawę. Przede mna gość Q7 3.0TDI cisnął ile mógł ale musiał zjechać następnie było BMW E90 ciut szybciej przyśpieszało ode mnie ale też musiał zjechać przed nim jechało BMW e90 mka i coś go blokowało. Pamiętam gość e90 mi zjechał ja za mką wtedy gość z emki na prawy pas bo tamten mu nie chciał zjechać a prawy pas zrobił się wolny. Ja miałem 243km/h a on miał takie odejście przy tej prędkości ode mnie że byłem w szoku. Tym można się podniecać ale nie tym że jesteś 2 długości samochodu przede mną i już nic więcej nie możesz
Marcin_G Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Gibons mechanicznie masz praktycznie to samo, też możesz rozwiać wątpliwości? Ja nie napisałem że wierzę w 5.9s do setki. Napisałem tylko że zawsze może wrzucić filmik tam raczej wszystko będzie widać czarno na białym ja mam 216PS i 460Nm nigdy nie korzystałem z LC ale wydaje mi się że u mnie z 7s będzie do setki. Mi to szczerze zwiska czy ktoś ma 6 czy 7. Wyrosłem już z katowania auta od świateł do świateł etc. Poza tym ja 90% jazdy mam w trasie głównie autostrady co z tego że ktoś ma 6s jak i tak jadę za nim i mi odjechać za bardzo nie może o jedną długość czy dwie samochodu jest "szybszy" łał szok. To ma znaczenie na 1/4mili ale w codziennym użytkowaniu nie za bardzo . Nie ma się czym podniecać rozumiem jak auto jest na prawdę mocne taki przykład jakiś czas temu leciałem z Poznania na Warszawę. Przede mna gość Q7 3.0TDI cisnął ile mógł ale musiał zjechać następnie było BMW E90 ciut szybciej przyśpieszało ode mnie ale też musiał zjechać przed nim jechało BMW e90 mka i coś go blokowało. Pamiętam gość e90 mi zjechał ja za mką wtedy gość z emki na prawy pas bo tamten mu nie chciał zjechać a prawy pas zrobił się wolny. Ja miałem 243km/h a on miał takie odejście przy tej prędkości ode mnie że byłem w szoku. Tym można się podniecać ale nie tym że jesteś 2 długości samochodu przede mną i już nic więcej nie możesz A sprzęgło masz fabrykę czy coś zmieniałem? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
szogun555 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Panowie, ile moje 2.0 T 267KM i 413Nm może mieć do 100km/h ? Mam rzut kamieniem do forumowicza przemus1000d i jeśli będzie chciał, to możemy sprawdzić autka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się