blazernh Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Witam. Panowie mam pewien problem , otóż mój silnik 1.9 tdi nie osiąga 90 stopni. Nawet po przejechaniu ~ 40 km temperatura skacze do ok 67 stopni. O co chodzi ? Po wymianie czujnika G2 wszystko jest tak samo jak na poprzednim czujniku. Czyżby termostat ? Dodam że ciepłe powietrze z nawiewu leci już po 5 min jazdy. Address 17 Controller. 8E0 920 900 G Component : KOMBI + WEGFAHRS RB4 D21 Coding: 00100 Shop# WSC 01996 WAUZZZ8E42A040626 AUZ6Z0A0154688 1 Błąd Zapis : 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30 - 10 - Open or Short to B+ _Intermittent Może jeszcze coś sprawdzić VAG'iem ?
cabanmat Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Najlepiej wykonać logi statyczne jak i dynamiczne.. Dynamiczne podczas jazdy przy rozgrzaniu silnika, statyczne gdy auto jest ostygnięte (np. po nocy), wystarczy odczyt temperatur. Można jeszcze zrobić test zegarów.. a nóż może wskazóweczka fiksuje.
kamil642 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) zmieniaj termostat na BEHR , WAHLER i nie kombinuJ zuzyty bedzie grzał ale nie na tyle żeby dojśc do 90 bedzie zaciety na ileś procent i pusci obieg od oczątku już to przerabiałem w 2 swoich B6 Edytowane 15 Grudnia 2016 przez kamil642
Rabbi Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Wrzucaj oryginał ,jest niewiele droższy od powyższych
Onyks Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Miałem identyczny przypadek, wymiana termostatu załatwiła sprawę
piotrsob1 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Trzeba było zacząć od porządnej diagnozy, przy sprawnym termostacie grzejąc auto na postoju, duży obieg nie powinien się otwierać lub być otwarty przed osiągnięciem przez motor temp. min. 85 st.C. Jak chłodnica robi się ciepła przy niższej temperaturze to termostat generalnie na złom ( chociaż zdarzają się rzadkie przypadki że w układzie chłodzenia krąży jakieś większe zanieczyszczenie i potrafi zablokować termostat w pozycji uchylonej) Kiedyś znajomy podjechał do mnie , sam wymieniał termostat w AVF-ie i po kilku dniach znowu kicha , nie trzyma temperatury . Wyglądało na termostat, a po jego wyjęciu okazało się że jest w pozycji uchylonej, bo przytrzasnął grzybkiem plastikowy pazurek trzymający termostat w króćcu, który to podczas pierwszej wymiany się ukruszył i pozostał w układzie chłodzenia. Krążąc z płynem w końcu zablokował termostat
blazernh Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 Kupiłem termostat firmy Calorstat. Zobaczymy co będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się