Shey3000 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Jak w temacie, ciężko mi biegi wchodzą na wysokich obrotach, do 2tyś obrotów jest to nieodczuwalne, aczkolwiek jak przeciągne gdzieś do 4 tyś to na sprzęgle musze trzymac aż obroty trochę spadną i dopiero zapiąć bieg. Dodam, że wcześniej wchodziły normalnie, nawet przy 5tyś. Co się mogło popsuć? Jaki ewentualny koszt naprawy?
pulpecik Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Najczęściej jak się próbuje z uporem bić biegi przy obrotach bliskich mocy maksymalnej klękają synchronizatory. Takie traktowanie przyśpiesza diametralnie zużycie skrzyni. Coś za coś. Koszt? Ja bym robił to sam więc tylko koszt części. A tak to zależy jakie u Ciebie ceny. Z tym, że np. kolega miał w B4 podobnie, coraz gorzej było aż przy zakręcie zablokowało koła i poszedł na trawnik. Okazało się, że skrzynia była sucha. Niemniej skoro musisz czekać aż obroty spadną to obstawiałbym synchronizatory. W wielu samochodach operując odpowiednio gazem da się nawet zapinać biegi bez sprzęgła, by wypinać to żadna filozofia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się