Cake Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Cześć, prośba o analizę logów. Najpierw błędy: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-10 - - - Intermittent 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 35-10 - - - Intermittent Tu pewnie będzie rozrząd do poprawki albo czujniki. Niedawno były wymieniane oba czujniki położenia wałka i wału rozrządu (bardzo długo musiałem kręcić rozrusznikiem żeby zaskoczył) i faktycznie teraz auto odpala od strzała czyli jak powinno a błędy pomimo skasowania nadal się pojawiają. Najczęściej gdy zgaszę auto i zaraz odpalam.. wtedy pojawia się check engine. Problemów z odpalaniem nie ma. Teraz same logi (jeżeli będzie czegoś brakowało do analizy albo coś sknociłem to dajcie znać, logowałem ze znalezionych w czeluściach internetu informacji). 031 http://vaglog.pl/log-031_8jRj7vy.html 032 http://vaglog.pl/log-032_YfER8M.html 002+115 http://vaglog.pl/log-002_115_TR3659.html 003+118 http://vaglog.pl/log-003_118_71gjQZi.html
Łukasz13 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Logi dynamiczne wyglądają dobrze, nie ma problemu z przepływka i turbiną, błędy są spowodowane źle ustawionym rozrządem ewentualnie uszkodzonym napinaczem, mozesz zlogować 091+093 na postoju i chwile podczas delikatnej jazdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się