Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaśnie po odpaleniu, strzela w dolot.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, proszę o pomoc.

Po wymianie silnika borykam się z następującym problemem.

Po odpaleniu bez dodaniu gazu silnik zgadnie.

Tylko jak trzymam go na wyższych obrotach pracuje.

Gdy popuszcze trochę obroty silnik nie wkręci się już, zaczyna dławić się i strzelać w dolot.

Błędy odczytane ze sterownika:

P1361

P1355

Czy przyczyną takich objawów może być źle założony rozrząd?

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Silnik 1.8 125km

Fabrycznie był włożony APG ale teraz jest AGN.

Są to identyczne silniki, różnią się tylko osprzętem i apg to euro 3 a AGN euro 2.

Cały osprzęt został przełożony.

Z silnika AGN zabrałem tylko goły słupek.

Wiem że to forum Audi a4 ale mam nadzieję że pomożecie pomimo tego że chodzi o a3.

Byłem tu zalogowany bo mam jeszcze audi a4

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A rozrząd nowy? Jak żle poskładany to tak będzie. Łańcuszek był ruszany?

Opublikowano

Tak, rozrząd nowy.

Nie łańcuszka nie ruszyłem, tylko pasek.

Silnik przed wyciągnięciem dobrze pracował, jedzilem tym autem. Po wyjęciu z dawcy i przed zamontowaniem wymieniłem rozrząd i poszedłem już na takiego pewniaka że nawet nie obrocilem silnikiem żeby sprawdzić czy cechy się ponownie zagrają.

A gdyby rozrząd był źle założony nie wyskoczylby błąd czujnika walka rozrządu?

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie podpięty czujnik położenia wałka rozrządu lub źle założony pasek. Błędy wskazują na błędną pracę 1 i 3 cylindra. Albo pozamieniałeś któreś wtyczki.

Opublikowano (edytowane)

Kolego,jakie wtyczki masz na myśli? Od czego?

Czujnik położenia walka podpięty na 100 %. Pamiętam bo jest na tej samej wiazce co wtryski.

Jutro zajrzę do rozrządu. Mam nadzieję że to będzie to.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Kacper740d
Opublikowano

Kolego,jakie wtyczki masz na myśli? Od czego?

Panie, ponad 15 lat naprawiam vag-i i poprawiam po "mechanikach z dotacji" - uwierz że można cuda porobić.

Opublikowano

Nie jestem mechanikiem, auta to raczej moje hobby.

Kupuje, naprawiam, sprzedaje dalej. Robię tylko dla siebie.

Nie jestem alfa i omega, nie działa to proszę o pomoc.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

zacznij od paska, potem dalej powróżymy

Opublikowano

Jutro zobaczę pasek. Mam nadzieję że to będzie to.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A może immobiliser?

Opublikowano (edytowane)

A może immobiliser?

Myślę że immobiliser działa jak należy.

Dzisiaj sprawdziłem rozrząd...przedstawiłem go o jeden ząbek. Teraz jest idealnie.

Auto po odpaleniu nie gaśnie (jeśli chwilę po odpaleniu przytrzymaj go na obrotach.)

Później mogę puścić gaz ale silnik ma bardzo niskie obroty.

Jutro jeszcze wymienię świece i przewody.

Może trzeba zrobić adaptacje przepustnicy?

Auto długo stało bez akumulatora.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Kacper740d
Opublikowano

Spróbuj zrobić adaptacje przepustnicy, nie zaszkodzi :)

Opublikowano

Rozrząd zakładałem i ściągnąłem z 20 razy bo każdy mi powtarzał że źle go założyłem sprawdziłem kable,świece, podcisnienienia, przepustnice, odme, czujniki a winowajcą okazał się kolektor dolotowy.

A dokładniej jego uszczelki...

Poskladalem teraz kolektor na silikon i silnik normalnie odpalił. Wkoncu!

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...