daniocrack Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Od jakiegoś czasu wpada mi w tryb awaryjny przy spokojnej jeździe po spr vag wyrzucił błędy 17910 i 18027 wymieniłem przekaźnik pompy paliwa na nowy oraz zmieniłem pompę paliwa w zbiorniku i zmieniłem filtr paliwa na nowy. Drugi błąd to od czujnika cieczy to zmieniłem czujnik i jest ok. Błąd 17910 powraca jak bumerang podczas jazdy złapie notlauf może ktoś spotkał się z takim przypadkiem.
pawelone28 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 ten statni /17210/ błąd to problem z pompą paliwa lub jej przekaźnikiem Od jakiegoś czasu wpada mi w tryb awaryjny przy spokojnej jeździe po spr vag wyrzucił błędy 17910 i 18027 wymieniłem przekaźnik pompy paliwa na nowy oraz zmieniłem pompę paliwa w zbiorniku i zmieniłem filtr paliwa na nowy. Drugi błąd to od czujnika cieczy to zmieniłem czujnik i jest ok. Błąd 17910 powraca jak bumerang podczas jazdy złapie notlauf może ktoś spotkał się z takim przypadkiem.
daniocrack Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 Tak wiem i dlatego zmienilem na nowy przekaznik co jest pod ecu, zminilem pompe paliwa w baku bo myslalem ze to jego wina i do tego zminiony filtr paliwa bo myślałem ze jakis syf jest na filtrze i nie daje takiego cisnienia i dalej to samo co drugi dzien wskakuje blad 17910 wyklepane z Commodore C64
pawelone28 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 kable do pompy sprawdziłeś ? przekaźnik nie był wcześniej zalany - ten stary przed wymianą
giemar Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 ja miałem u siebie podobny problem, walczyłem z tym dwa lata, ale zrobiłem. Zacznij od sprawdzenia małego bezpiecznika w podszybiu 10A on jest zabezpieczony takim czarnym plastikiem, żeby się nie wysuwał (on właśnie odpowiada za wywalanie błędu pompy paliwa)wyjmij go fuknij kontaktem w styki i sprawdź czy jest dobry ten bezpiecznik, u mnie to nie pomogło, pojeździłem chwile i dalej błąd wywalało. Dopiero wymiana sterownika silnika pomogła, już dwa miesiące i nic, tak było u mnie to może i być u Ciebie też mam AVF tyle ze z 2003 roku a jeszcze przed wymianą tego sterownika sprawdziłem łączenie na tych dwóch wielkich kostkach bo przecież mogło i tam nie łączyć ale to też nie pomogło.....działaj a może u Ciebie tylko ten bezpiecznik pierdzieli....... dodaj jeszcze ze też wczesniej wymieniłem przekaźnik, pompę,filtry,pompę vacum i nic, powodzenia.....
daniocrack Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 pawelone przekaźnik nie był wcześniej zalany, w środku jest sucho jak czytałem o tym że wcześniej ktoś miał wodę. giemar to też doczytałem może to właśnie u ciebie że po wymianie sterownika problem zanikł. Zastanawia mnie też, gdyż pokrywa od ecu jeden uchwyt jest połamany i czy czasami tam wchodzi wilgoć do przekaźnika i przez to takie fajerwerki(ostatnio w moich okolicach dość padało i to miało wpływ). Tak samo znajomy mechanik mówił że też mógł znowu przekaźnik strzelić bo zakupiłem Topran a jak znajomy mi mówił na 5szt 4 są dobre i może taki pech i trafił się takowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się